ben bu gizem yaratma işini sevdim hiç görmediğim okurlar yaşam belirtisi verip yorum falan attı, handecim kusura bakma arada böyle kaybederim ben seni asdkfsdmalkd ne kadar yorumgözüm farkında mısınız mahvolmuşum ben yazıklar olsun 😖
neyse sizi seviyoruum, keyifli okumalaar
--
hande2 : Selam, sen Dinçer olmalısın. (08:55)
hande2 : Yanlış hatırlamıyorumdur umarım.
(dinçer çevrimiçi)
dinçer : İsim saçmalığı mı konuşacağız?
dinçer : Mehmet desen pek siklemem şu an.
hande2 : Haklısın, endişelenmişsin sanırım mesajları okuyunca fark ettim.
hande2 : Hande gayet iyi korkulacak bir şey yok.
hande2 : Telefonu kırıldı üç dört gün önce, tamirden alamadı hâlâ.
dinçer : Orada mı şu an?
hande2 : Evet, burada.
hande2 : Aslında benden önce onun yazması daha mantıklı olandı belki ama uyuyor şu an bende mesajları görünce en azından iyi olduğunu belirteyim dedim.
hande2 : Sevgili olduğunuzdan bahsetmemişti bana, sadece konuşuyor olduğunuzu biliyordum.
dinçer : Sevgili olmadığımız için söylememesi normaldir.
hande2 : Aa öyle mi?
hande2 : Bu kadar merakla sorunca bende bir şeyler var aranızda sanmıştım.
hande2 : Biraz çenem düştü kusura bakma.
dinçer : Görebilir miyim?
hande2 : Neyi?
dinçer : Hande'yi.
hande2 : Uyuyor şu an, nasıl göreceksin ki?
dinçer : Fotoğrafını atarsan?
hande2 : Öyle bir şekilde istedin ki atmazsam vicdanım dört taraftan kuşatacak beni😔
hande2 : Çok kötü bir ablayım!
hande2 : Tamam bir saniye, bu aramızda kalsa olur mu?
dinçer : Şüphen olmasın.
hande2 : Sırf içine bir miktar su serpilsin diye yapacağım, uyanmasını bekleyemeyeceksin sanırım.
hande2 :
dinçer : :)
dinçer : Eyvallah.
hande2 : Ya bir de bana sor şu an ne kadar eyvallah.
hande2 : Çokta tanışmış gibi olmadık ama.
hande2 : Tanıştığımıza memnun oldum. Simge bende.
dinçer : Aynı şekilde.
hande2 : Çokta tanışmış gibi olmadık ama.
dinçer : Telafisini yaparız mutlaka.(dinçer çevrimdışı)
(hande2 çevrimdışı)
---
hande'yi toprağa gömenlerin, ay işkenceciler kaçırdıcıların, o mesaj atanlar bir şey yaptı diyenlerin kaos aşkını çok iyi anlayabiliyorum akjfsdklfsfk bi de artık ben kaos istiyorum dediğinde bana aralarını bozma, çok tatlılar demeleriniz yok muu😒
bu arada kesin hande2'nin kim olduğunu anlamayanlarınız vardır. hande, 2.bölümde dinçer'den engel yiyince 3.bölümde farklı bir numarayla, ablasının numarasıyla yazmıştı. yani kısaca hande2 aslında hande'nin ablası.
bölümlerin kesitlerinden önceden haberdar olmanız için bir tıkla beni takip etmeniz yeterli. e şimdilik görüşürüz madem :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dövmeci +18 | Texting
Romancehande : göğüslerimin arasına yaptırmak istediğim bir model var hande : uçlara doğru uzanan hande: yapabilecek kadar becerikli misin dövmeci : At bir bakalım. *Hande'den yeni bir fotoğraf.* *Fotoğraf açıldı.* dövmeci : Siktir. dövmeci : Modeli atacak...