Αναμνησείς Γ' μερός

6 3 0
                                    


Κάθομαι μόνη μου στο κελί.Χτες το βράδυ μας έβαλαν ακόμα ενα άτομο.Κανονικά έπρεπε να το στείλουν στην πτέρυγα απεξάρτησης.Πέρασε την πρώτη νύχτα της χωρίς εμαφαμίνες μαζι μας.

Ωραία νύχτα και ευχάριστη.

Ουρλιάζε,έπεφτε πάνω στα κάγκελα, τα τραβούσε, τα κλωτσούσε και οι αλλες στα διπλανά κελιά μας φώναζαν να βγάλουμε το σκασμό.

Στο τέλος τα έκανε πάνω της και λιποθύμησε.Προσπάθησαμε να την βοηθήσουμε.Της ρίξαμε νερο για να πλυθεί.
Την στέγνωσαμε με ζεστό αέρα.

Η Τσανγκσε της έδωσε την δεκάτη πέμπτη στολή που είχε κλέψει οπως και τις άλλες από μια πλούσια συγκρατούμενη μας που έχει αρχίσει να πιστεύει πως τις στολές τις απαγάγουν εξωγηινοι για να τοποθετήσουν μικροτσίπς και να μας ελέγχουν.

Δεν κάνω πλάκα, κάθε φορά που της δίνουν καινούρια στολή κοιτά απο πανω ως κάτω και αν υπάρχει το παραμικρό ελάττωμα πιστεύει οτι είναι καμουφλαρισμένος κοριος
από άλλον γαλαξία

Η κινεζούλα διασκέδαζε με το θέαμα.
Μας κοιτούσε και μας καμαρώνε, μασουλόντας το μαρούλι που είχε κλέψει από την εθελοντική δουλειά της στην κουζίνα.
Όμως όταν την απείλησα πως θα πάρω την αράχνη που μένει στην δική μου γωνία , θα την ρίξω στο κρεββάτι της και θα φωνάξω και την υπόλοιπη αραχνοοικογενεία για να μην είναι μόνη της,αν δεν βοηθήσει,προσφέρθηκε αμέσως .

Αν σκεφτεί κανείς ότι σκότωσε τον άντρα της με μεταλλική ράβδο μέσα στο πανικό της επειδή εκείνος ειχε την φαεινή ιδέα να ντυθεί ταραντούλα στις απόκριες.
Και εμενα με θαυμάζει γιατί έπιασα μια μικροσκοπική αράχνη και την έριξα εξω.
Τοτε καταλαβαίνετε ποιά είναι η σχέση της Τσανγκσε με τις αράχνες.

Κάτι που με βολεύει.

Είμαι η μόνη που δεν της έχει κλέψει τα προσωπικά ειδή.
(Έχω φροντίσει να ζωγραφίσω διακριτικά μια μεγάλη αράχνη στο χώρο που τα φυλάω και αραχνουλες στις ετικέτες των εσωρούχων και των στολών).

Ευτυχώς που ο χώρος ξεβρώμισε.

Υποτίθεται πως θα έπρεπε να είμαι έξω στην αυλή. Απαγορεύεται να είμαι στο κτίριο της φυλακής.

Όμως μου λείπει ο Δράκομαγος μου
έχω την ανάγκη να είμαι για λίγο μαζί του.

Ρίχνω το κλεμμένο απο το γραφείο του διευθυντή
imagine water, άγγιζω το υγρό και φέρνω στο μυαλό μου την μορφή του.

Η θυσία #Scifi2020حيث تعيش القصص. اكتشف الآن