Sveiki,

46 5 2
                                    

Čia mano pirma istorija kuria rašau tad nepykit už klaidas ir pnš.

Tai šita istorija apie vaikiną vardu Radži ir apie mergina\vaikina\prefrence vardu y/n
( y/n- your name)

Pirmas skyrius

Rytas. Radži atsikelia ir galvoja apie vakar naktį. Jo galva ūžia, akys dega... Jis nieko neatsimena išskyrus viena.

Mergina...
(sorry, kad rašau mergina bet skaitant galit pasikeist žodžius jei jums taip netinka). 

"Kas ji? Koks jos vardas? Ar ji mane pažįsta? Ar kada nors aš ją vėl sutiksiu?"
Daug klausimų buvo Radžio galvoje kurie jam nedavė ramybės...

Po valandos klaisinėjimo savęs, Radžis nuėjo atsigaivinti nuo rūpesčių į savo pirtelę.

Jis nusivilko drabužius, numetė juos prie pirtelės durų, apsijuose liemenį baltu kaip sniegas rankšluosčiu ir ižengė į pirtelės vidų.

Pirtis buvo pakankamai karšta, apie 60 laipsnių.

Radžis pasiėmė piltuvėlį, prisėmė šalto vadens ir apsipylė save, taip apšlapindamas visą savo kuną.
Visas būdamas šlapias jis atsisėdo ant suolelio ir likusius kelis lašus iš piltuvėlio užpylė ant karštų akmenu. Pakilo garai...

Radži atlošė galvą taip ją remdamas į medinę sieną. Jis giliai atsiduso. Užsimerkė...

*Prisiminimas vakar dienos*

"Aleksandrovičiau matai ta mergą?"

R-"Matau"

"Davai eik ir pakabink ją"

R-"Gerai, bet tu man butelį busi skolingas"

"Gerai"




Radži neprisiminė kas toliau vyko tik atsiminė merginą. Ji turėjo šviesius kaip saulė blondininius plaukus, mėlynas kaip jūra akis ir maža nosytę. Mergina buvo labai žema apie 150 cm. Jos išvaizda buvo nuostabi, net ir radžis noretų tokios figūros. Jos plaukai buvo surišti į kuodelį, ji buvo apsirengusi skinny jeans ir galaxy maikute. Ji nenešiojo makiažo nes ji naturaliai graži ir ji nekaip kitos merginos.

Radži išėjo iš pirtelės, pasiėmė drabužius nuo žemės, sugrįžo į savo kambarį ir apsirengė. Apsirengęs jis nužengė į vonios kambarį, susirado skustuką ir pradėjo skustis savo dailią barzdą. Jis net nepajautė kaip skustukas jam įpjovė ir kaip kraujas pradėjo lašėti ant vonios kriauklės. Kai suprato kas įvyko jis pasiėmė tualetinio poperiaus ir nuvalė kriaukę. Kol valė kriauklę prisiminė vieną svarbų dalyką.

Koncertas.

Jis greitai nusiprausė veidą, išsivalė dantis, persirengė geriausiais rūbais, įšoko į batus, nulipė buto laiptais ir ilipęs į savo "BMW" nulekė prie Gariūnų turgaus dainuoti.

Wow kiek daug žmonių susirinko- pasisakė sau Radžis.

Radži užlipo į sceną ir pradėjo dainuoti:
🎶Ką daryyyt, Ką daryyt, jei tavęs nieks nemyli, o tu taip visus myli, Ką da-

Radžis užtilo.
Jo akys įsiskverbė į minią susirinkusią turguje prie prekystalio.

Mergina kuri pardavinėjo kojines, ta kuri patraukė visų dėmesį, ta kuri vakar klube apžavėjo Radžį.

Tai JI!

Radžis greitai nušoko nuo scenos ir bėgo prie prekystalio. Kai pribėgo prie minios kuri buvo apsukusi prekystalį visi žmonės atsisuko į Radžį ir pradėjo prašinėti autografo. Radžis nebuvo nusiteikęs dalinti autografus, jis norėjo pakalbeti su mergina.

Radži prasiskverbė pro minią iki merginos.

R-"Labas, matau parduodi labai gražias vilnones kojines, kokią kaina butų dviejų porų?" Radži buvo labai susijaudinęs ir nežinojo nuo ko pradėti pokalbį.

Y/n-"4 eur."

R-"Gerai, paimsiu vieną porą su katytėm, o kitą su šuniukais."

Y/n-"Gerai, tuoj supakuosiu."

Y/n sudėjo kojines į popierinį maišelį.

R-"Ar galiu paklausti koks tavo vardas?"

Y/n-"Y/n."

R-"Gražus vardas."

*Y/n pradėjo raudonuoti*

Y/n-"Ačiū."

R-"Tai gal norėtum nueiti į pasimatimą su manimi?" *Radži makes puppy eyes*

Y/n-"Gerai, susitikim maximos picerijoje rytoj aštuntą."

R-"Man tinka."


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 16, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Radži x ReaderWhere stories live. Discover now