Bölüm~11

1.9K 90 16
                                    

Dün götün teki gelmiş beni tehdit ediyor orospu çocuğu sapık işte 😒 bir aralar neden yaptığımı bike bilmeyip şu an utanç ve pişmanlık duyduğum birşey ile uğraşıyorum, küfür ettim terbiyesiz diyor bende ona terbiyeli dedim aptal şey offf offf

İyi okumalar

Jimin şu an yataktan kalkıp Mary'i yerden yere vurmak istiyordu. Ama bunu istese de yapamazdı çünkü çıplaktı. Aslında sorun Mary'nin olması değildi çünkü kardeşinin kendisini çıplak görmüşlüğü var. Birlikte duş bile alırlar bazen de öyle uyurdu kardeşinin yanında sıkıntı yoktu Mary bakımından. Ama Jungkook vardı işte.

'Abi uyudun mu?' kolunu dürten kardeşiyle diğer tarafa döndü. Mary yatağa çıkamadığı için Jungkook'tan yardım istedi. Yatağa çıkan Mary abisinin üstünden yuvarlanarak diğer tarafa gitti.

'Özür dilerim bir daha demem gerçekten. Affetti mi beni' sonlara doğru titrek çıkan sesiyle Jimin dayanamamış ve sessizce 'Evet' demişti

'Yaşasın! O zaman bende seninle uyumak istiyorum, çok ama çok uykum var sanırım'

Taehyung Mary'nin dediği şeyle kaşları biraz çatılmıştı. Sandalyesinde biraz hareket edip Mary'e döndü

'Abinin üzerinde kıyafet yok şimdi, hala giyinmedi.' kardeşi dahi olsa Jimin çıplaktı.

'Bişey olmaz ben abimi gördüm öyle, beraber uyuduk bile' diye omuz silkip yorganı kaldırdı ve küçük bedenini içine koydu. Ardından Jimin'e arkasını dönüp ona iyice sokulunca gülerek memnuniyetini belli etti.

Taehyung'un gözünün seğirdiğini gören Jungkook abisinin koluna elini koydu

'O daha küçük ve onun kardeşi. Şimdilik bişey deme. Jimin zaten anlaşılan pek iyi değil, belki bu ona iyi gelir. Alışırsın zamanla takma' diye sessizce söyledi abisine

'Haklısın galiba ama yine de ahh boşver' kaşları hala çatıkken konuşmaya daha fazla devam etmek yerine yatakta gülüşen kardeşlere baktı. Kardeşi haklıydı. Mary Jimin'e oldukça bağlıydı yoksa anne ve babasını orada bırakıp abisinin peşinden ağlamazdı ve onunla gelmezdi. Ayrıca daha küçüktü ve başka kardeşi yoktu ona bu kadar değer vermesi doğladı.

Masada ki suyu görünce ayaklandı ve masaya ilerledi. Suyu içtikten sonra masadaki şeyleri toplayıp tekrar tepsiye yerleştirdi. Kapıya ilerleyip açtı ve kapıda ki bedene döndü

'Hyungmin bunları götürebilir misin?' kapıdaki genç Taehyung'u onaylayıp elindekileri aldı. Taehyung da içeri girdi yine. Mary'nin yatakta Jungkook'a bakıp gülerek zıpladığını görünce miniğe güldü. Jungkook Mary'i kucağına alıp öptükten sonra kapıya ilerledi.

İkili odadan çıkınca yatağa ilerledi ve kendisine dönük bedenin yanına oturdu. Yorganı başını dışarıda bırakacak şekilde aşağı çekti. Jimin başından çekilen yorgan ile gözlerini karşısında ki bedene çevirdi. Tekrar bakışlarını görüş açısına giren bacağa çevirdi. Yanağını okşamaya başlayan el ile şaşırmıştı, çünkü demin Jungkook ile aralarında geçen konuşmaları az buçuk duymuştu. Kızacağını düşünmüştü ama bu hareketi onu şaşırtmıştı.

'Sabahki olanlar için üzgünüm Jimin kendime hakim olamadım' diye konuşup sonrasında titek bir nefes alan bedeni inceledi. Zaten farkındaydı büyük ihtimalle hoşuna gitmeyecek bir rüya ya da kabus görmüştü. Ama canını yaktığı gerçeği değişmiyordu.

Cevap vermediği için yanağından çekilen el ve ardından duyduğu iç çekme ile bakışları Taehyung'u buldu. Ardından elinden yardım alarak oturdu. Krem işe yaramıştı ve kalçasını üzerine oturabiliyordu. Bir bacağını altına alıp oturuşunu düzeltti. Gözlerini kendine bakan bedenin gözlerine dikti.

Vmin~Touch, Kiss and SmellHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin