Zmijí se přitulil k Havrance a zabořil tlamičku do jejího kožíšku. Vdechl její vůni a usnul.
Je čas... Ozvalo se ze tmy. Zmijí se otočil. Ze tmy svítilo jedno žluté oko.
Krvavý měsíci? Řekl Zmijí.
Je čas to ukončit s Laní hvězdou. Ozvalo se znovu a tentokrát se vražedný kocour objevil.
Ale co Strakáč? A velitelčiných osm životů? Zeptal se Zmijí marně a přitom skřípal zubama.
Strakáč je na tvé straně. Řekl Krvavý lstivím hlasem.
Strakáč chce být taky velitel, ale k tomu potřebuje i tebe. Proč myslíš, že tě zachránil před tou Mračnou kočkou? Zeptal se.
Ty jsi tam byl? V té bitvě? Zeptal se nevěřícně Zmijí.
Krvavý se usmál. To já jsem byl ta kočka.
Zmijí tomu nemohl zase uvěřit. Strakáč se přidal na stejnou stranu jako on. Strakáč od něj potřebuje pomoc.Zmijí se vzbudil. Bylo ještě šero.
Hned se ohlédl na Strakáče. Strakáč ležel na břichu a díval se přímo na Zmijího. Dívali se oba na sebe.
Strakáč se potiše zvedl a šel těsně vedle Zmijího.
Pojď za mnou. Sykl Zmijímu do ucha.
Zmijí přemýšlel jestli má jít, ale touha zjištění ho přemohla.
Vyplížili se z tábora a Strakáč si to namířil přímo k hranici se Skalním klanem.
Co tu děláme? Zeptal se ho Zmijí.
Mám tady někoho kdo by nám taky pomohl. Vyvětlil.
Mám plán. Zbavíme se Laní hvězdy a já se stanu velitelem. Tebe jmenuju mým zástupcem a Veveří srdce přijmu do klanu. Řekl Strakáč a podíval se Zmijímu do očí.
Zmijí kývl na souhlas.
Ale kdo je Veveří srdce? Zeptal se.
To jsem já. Ozval se hlas a z Skalního území se vynořil drobný zrzavý kocour s huňatým ocasem a jizvou přes tlamu.
Strakáč k cizímu válečníkovi přišel a dotkl se svým čumáčkem jeho.
Jsme přátelé. Vysvětlil bezstarostně Strakáč, ale z jeho nervózního pohledu šlo vidět že nejsou jenom přáteli.
Zmijí kývl že rozumí.
Mám plán, ale budeme muset čekat... Řekl Strakáč marně.
Hvězda má osm životů, ale aby jsme se jí zvádli zbavit musí mít míň.
Takže, aby jsme nemuseli dlouho čekat ubereme jí jeden život hned teď. Prohlásil Strakáč.
Vy dva se postaráte o to aby u téhle řeky byl kluzký břeh a bláto a já vylákám Laní pryč z tábora. Rozkázal Strakáč a rozběhl se pryč.
Veveří se Zmijím se na sebe podívali a dali se do práce. Veveří se snažil uhladit břeh a Zmijí na břeh cákal vodu.
Jak jsi se se Strakáčem poznal? Zeptal se Zmijí a vytřepal si vodu z kožíšku. Veveří přestal pracovat a pohlédl Zmijímu do očí. Nakonec se však uvolnil a pracoval dál.
Při shromáždění, jsme se dali do řeči a jsme...přátelé. Odpověděl Veveří.
Zmijí se díval mezi zelenající se stromy.
Ani nevíš jak je to těžké... Vzdychl Veveří.
Co je těžké? Zeptal se Zmijí.
Žít odděleně.
Zmijí dělal že nechápe.
Miluji ho. Řekl pevným hlasem Veveří.Já vám říkala, že mám se Strakáčem velké plány😏
ČTEŠ
Temné proroctví - ✔
ФанфикKocour jménem Zmijí dráp je pilný válečník. Jednoho dne ho zradí nejlepší přítel a objeví se Temné proroctví... Cover od @Mafidet (JEDNÁ SE O MOJI PRVNÍ KNIHU, TAKŽE BERTE OHLEDY NA SPOUSTU GRAMATICKÝCH CHYB A VĚTY, KTERÉ OBČAS NEDÁVAJÍ SMYSL, DĚKUJ...