Y/N's POV
Ez az első napom a suliba! Az osztályfönökünk gyönyörű és okos! Az osztálytársaim is kedvesek! Egy fiú nagyon kiütötte a szemem... Elvileg Attilának hívják. Remélem jobban megismerhetem, mert legalább ő csendes, a többiek meg össze-vissza kiabálnak.
Attila's POVMindenki olyan hangos, haza akarok menni. Nem lehet olyan hogy első osztályban ilyen hangosak a gyerekek. Viszont úgy látom hogy egy lány is az a csendes típus.
3rd person POV
-Rendben van gyerek, most kérem válasszanak helyet, ahol az évben szeretnének ülni.-jelentette ki a tanárnő.
Attila's POV
Lehet hogy amellé a lány mellé ülök. Legalább nem fog a fülem mellett kiabálni meg ilyesmi.
3rd person POV
-Elnézést, ide ülhetek? - kérdezte Attila Y/N-t.
-Persze, nyugodtan! - mosolygott Y/N Attilára.
Van valami ebben a lányban... - gondolta Ati, majd helyet foglalt.
-NÉZZÉTEK LÁNYOK! 1 LÁNY ÉS 1 FIÚ EGY PADBAN, EZ MÁR SZERELEM!!!!! - kiabált az a szokásos szőke p¡c$a.
-Nem tudnád befogni a szád legalább 1 másodpercre? - szólt vissza Y/N.
-SZÓLÓK A TANÁRNŐNEK! - kiabált vissza, majd elrohant a mosdóba.
-Tipikus ku®^a... - mondta Y/N ahogy Attila felé fordult.
5 évvel később
-Annyira kár hogy elméssz nélkülem másik suliba... - mondta szomorúan Y/N.
-Ne aggódj, biztos vagyok benne hogy találkozunk még! - próbálta Ati boldogítani Y/N-t.
-Remélem...
2 évvel később
-EZAZZ!!! FELVETTEK ABBA A SULIBA AHOVÁ ATI MENT!! - kiabált otthon Y/N.
-Igaz nemigen beszélgettünk az elmúlt 2 évben, de remélem hogy emlékszik még rám.
3rd person POV
Pár hónappal később-Az iskola nagyon nagy hogy bevalljam. Most az a célom hogy megtaláljam Ati-t. - gondolta magában Y/N.
Y/N ment a folyosón, de amikor nem figyelt, beleütközött egy átlagos méretű fiúba.
-Micsoda meglepetés Y/N. - mondta a jól ismert Attila.
-A-Attila? Pont téged kerestelek! Hogy vagy? Mi újság? - egyből kérdeződött Y/N.
-Köszönöm a kérdéseket N/N...- kezdte el mondatát Attila.
-Jól vagyok. Beszereztem egy barátnőt magamnak. És te hogy vagy? - mondta el Attila a mondandóját.
-Jól vagyok asszem. Gratulálok a barátnődnek, jó pasit fogott ki! - mosolygott Y/N Ati-ra.
{Ez lett volna az első rész. A következőben jobban megismerjük Attila barátnőjét. Ha érdekel maradj velem😙✌️}
KAMU SEDANG MEMBACA
ʙᴀʀáᴛsáɢʙóʟ sᴢᴇʀᴇʟᴇᴍ? ×ᗩᘔᗩᕼᖇIᗩᕼ ᖴᖴ×[DISCONTINUED]
Fiksi PenggemarY/N egy szokásos lány volt, azzal a kivétellel hogy Azahriah-nak a legjobb barátja volt. De amikor Attila elment egy másik suliba, már nem annyit beszélgettek. De ez megváltozott mikor Y/N bejutott ugyan abba a suliba ahová Ati-t is felvették Ha érd...