Első helyszín: Fredbear Családi Étterme

89 4 0
                                    

A 70-es évek vége, valahol egy kisebb amerikai városban.

Az épület nagy és szép volt. Asztalok terítették be a szobáját. Ugyanebben a szobában volt a színpad is, ami pont szemben állt a bejárattal. A falaknál játékgépek, labdamedencék voltak. Három ajtó volt, kettő a jobb-és egy a bal oldalon. A bal oldali mosdókhoz vezetett, de hogy mi volt a másik kettő mögött, azt csak az ott dolgozók tudták, másoknak ugyanis tilos volt oda a belépés. De nem mintha izgalmasabb dolgok lennének ott, mint a két sztár a színpadon.

A fő attrakció, Fredbear, egy magas, aranyszínű medve, akinek a nyakán lila csokornyakkendő, a feje tetején pedig egy lila cilinder volt. Mellette a barátja, Spring Bonnie, egy magas, aranyszínű nyúl, akinek csak egy lila csokornyakkendő jutott, cilinder már nem. Habár nem is biztos, hogy ráfért volna a fejére a fülei miatt.

Az étterem tele volt gyerekekkel és a szüleikkel. Nemsokára megérkezett a születésnapos kislány is. A nyolcadik születésnapját ünnepelte, hosszú, szőke haja volt és nagy kék szemei. Egy fehér pólót és kantáros nadrágot viselt, és egy "Boldog Születésnapot!" feliratú papír kúp díszítette a fejét. Az egyik ajtó mögül kilépett Spring Bonnie egy nagy tortával a kezében, és letette a kislány elé, aki az egyik asztalnál ült.

 Az egyik ajtó mögül kilépett Spring Bonnie egy nagy tortával a kezében, és letette a kislány elé, aki az egyik asztalnál ült

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Boldog születésnapot, Marie!
Szólalt meg a nyúl.

-Köszönöm nyuszi!
Mondta a kislány, majd elfújta a torta tetején égő 8-as alakú gyertát.

Mindenki tapsolt Marie körül. A színpadon Fredbear zenélni kezdett. Valahány gyerek énekelt Vele együtt, akik közé Marie is odatartozott. Ez volt élete legboldogabb pillanata. Tökéletes volt.

A kislány szülei gazdagok voltak és nagyon elhanyagolták őt. Most is Marie nagymamája volt, aki kísérte. Marie mindig úgy érezte, hogy csak egy akadály a szülei életében, ezért nem sokszor töltött velük időt közösen. Mindene megvolt, amit akart, mégsem érezte magát igazán boldognak. A nagymamáját viszont mindennél jobban szerette, ő viszont már nagyon öreg volt.

-Ki megyek a mosdóba kicsikém, addig te játsz a többiekkel.
Mondta az öreglány

-Rendben, mama!
Mondta Marie, majd a mamája kiment a mosdóba.

-Itt az alkalom.
Gondolta a nyúl jelmezes férfi, és odaállt Marie mellé.

-Szia kicsi lány! Képzeld, van Neked egy különleges születésnapi ajándékom!

-Dejó!
Válaszolt izgatottan Marie.

-Csak kövess engem!
Mondta a nyúl, majd elindult az egyik ajtó felé. Marie követte.

Beléptek. Az ajtó bezáródott mögöttük. Sötétség és hideg fogadta őket. Marie alakokat látott a sötétben, ezért egy kicsit megijedt, de túlságosan szerette a nyulat ahhoz, hogy kihátráljon. A nyúl felkapcsolta a villanyt, és a fény robot belső-és külső vázakat, alkatrészeket, szerszámokat világított meg.

-M-mi ez a hely...?
Kérdezte Marie megszeppenve.

A nyúl nem válaszolt, csak valamit keresett a szerszámok közt.

-S-Spring Bonnie!? Válaszolj, kérlek!
Kiabált a lány a nyúlnak. De hiába. Nem jött válasz.

A nyúl Marie felé fordult és egy kés villant meg a kezében. Marie le volt sokkolva. Nem tudta, mitévő legyen. Hevesen lélegzett és homályosan látott. A lány nyakába hirtelen éles fájtalom vágott bele. Egyre nehezebben tudott levegőt venni. Minden végtagja elgyengült, így elesett, pont egy bíbor színű tócsába. Mielőtt a szemeit elhagyta a fény, látta, hogy a gyilkosa a teste felé közelít.

Marie Davidson életét vesztette aznap az étteremben egy kegyetlen gyilkos keze által. A holttestétől embertelen módon szabadultak meg. A nagymamája pánikolva kereste, de mivel nem voltak szemtanúk, hiába. Az öreglány ott helyben szívrohamot kapott, aznap elhunyt. Marie Davidson ügyét a rendőrség egy év múlva elejtette bizonyíték hiányában. Fredbear Családi Étterme Marie halála után bezárta kapuit.

A gyilkos még mindig szabadlábon

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A gyilkos még mindig szabadlábon...

William - Az ElőzményWhere stories live. Discover now