....

1.5K 65 43
                                    

HANDE VE YİĞİT'İN HİKAYESİ....
{16.06.21}

"Hayat fazlasıyla zordu, fazlasıyla..."
Annem ve babamla kavga ettikten sonra hemen çantamı alıp evden çıktım...

"Selim'in [Hande'in yakın arkadaşı]  aradım.
Hande: Alo selin
Selin: Efendim sis'
Hande: Sana gelmem gerekiyor müsait misin?
Selin: Gel tabi güzelim bekliyorum...

40dk sonra ...

"Selin'lerin evine gelmiştim kapıyı çaldım. Selin kapıyı açınca direk içeriye girdim"

"Yine mi aynı konu?"

-Başka ne olabilir selin klasik anne ve babam deli edecekler beni "yok onu yapma magazine çıkarsın yok bunu yapma haber olursun" bıktım usandım ya bıktım!
Rahat rahat hayatımı bile yaşayamıyorum onların yüzünden.

"Şimdi ne diye kavga ettiniz peki?"

-Bara gidecektim...

-Güldüm kalk o zaman Hande hanım elinden tutup yatak odama götürdüm ikimizden üstüne güzel, şık kıyafetler seçip evden çıktık...

-Yoldan taksi çevirip barın önüne geldik selin girmemizle bi erkeğin koluna girip mekanın derinliklerine gitti ...
Yine kaldın tek başına Hande.
Bar masasının önüne geçip her zaman yaptığım kokteyl den yapmaya başladım.

Ensemde hissettiğim nefes ile sıçramam bir oldu
Hııı!

( Yiğit )-Nefesimi verip konuşmaya başladım şşt korkma küçük çıplak olan kolunda elimi gezdirmeye başladım.
Bu kokteyli nerden öğrendin sen benim özel tarifimdir ?

-Ona doğru dönüp derin bi nefes aldım...
"Birazdan kalbim çıkacaktı bu adam... Felaket bir şeydi . Gülümseyip konuşmaya devam ettim kendim buldum.

-Wooow tesadüf desene "Gözlerimi gözlerinden hafif aşağıya dudaklarına getirip uzun uzun bakmaya başladım..."

-Elimdeli alkollü kokteyl den bir yudum alıp tekrardan adama döndüm.
Adın ne?

-Yiğit. Ben peki ya siz? {Elimi yüzüne getirip okşamya başladım. Bu kadar güzel olmak zorunda mısınız?}
"Bu kadın fazla çekiciydi... Hemde oldukça fazla"

-zor bela lafa girdim Hande.
Boynuma eğilip ufak bi öpücük kondurdu...
"Karınımda kelebekler cirit atıyordu" yüzümdeki sırıtışla yiğite döndüm .
Elimden tutup beni bar sandalyesine oturtturdu.

-Kendini bana bırak çok güzel kokteyl yapacağım sana göz kırpıp içkilerimizi yapmaya başladım...
"Özel kokteylimden yapıp Hande'ye uzattım
Kesinlikle denemelisin.

-Bi yudum almamla gözlerim kocaman açıldı harika buuu...
*O gece midemiz bulana kadar kokteyl içmeye devam ettik kaç kadeh oldu saymadım...*

*Saçmalamaya başladığımda yiğit beni kucağına alıp mekandan çıktı. Mekanın önünde duran arabasının kapısını açıp ön koltuğa bıraktı..
Kendi de sürücü koltuğuna geçip arabayı çalıştırdı*

-Arabayı park edip Hande'yi kucağıma aldım ayaklarını belime dolayıp ufak ufak boynuma öpücükler kondurmaya başladı...
Hande yapma güzelim. Zaten beter durumdaydım Hande böyle yaptıkça kendime hiç hakim olamıyordum...

Karanlık GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin