Srážka

7 2 0
                                    

A je to tady. Konečně poslední školní den. Za chvíli nám učitelka rozdá vysvědčení a začne úspěšné a úžasné léto, které si užiju na maximum.
Když učitelka vyvolala moje jméno, rychle jsem vystřelila ze židle a šla pomalu za ní. Proběhlo to celkem normálně, rozdali jsme si vysvědčení a učitelka nás poslala domů.
Když jsem vyšla ze školy, najednou jsem ucítila volnost, kterou zažiju alespoň na dva měsíce, než v září nastoupím do devítky. Pořád tomu nemůžu uvěřit, že příští rok už půjdu na střední.
Scházela jsem na zastávku a u toho si četla, když v tom jsem do někoho vrazila.
,,Jé, promiň nestalo se ti nic?"
A najednou jsem si to uvědomila. Právě jsem vrazila do Maxe Wilsona.
Ano, do toho Maxe, který se mi líbí snad už od pětky. Chodili jsme spolu na angličtinu a občanku, ale od té doby, co nám vyměnili třídy jsme se už dlouho neviděli.
,,Ne, v pohodě", odpověděla  jsem. ,,Promiň, že jsem do tebe vrazila, nekoukala jsem na cestu"
,,Ty seš Anne, že?"
Jo, chodili jsme spolu na anglinu a občanku"
,,No jasně a jaký máš plány na prázdniny?", zeptal se.
,,No, vlastně budu asi doma a číst si."
,,Hele, nechceš si o prázdninách někam vyrazit ?", zeptal se.
,,No, klidně, stejně žádný plány nemám", odpověděla jsem.
,,Tak super, ještě ti napíšu. Měj se"
,, Jo, ty taky", řekla jsem a pokračovala na zastávku, kde čekala moje kamarádka Patricia. Rozběhla jsem se k ní a objala ji.
,,Ahoj", řekla jsem.
,, Čau"
,, Neuvěříš, co se právě teď stalo."
,,Co?"
,, Právě jsem vrazila do Maxe."
,,Jako do Maxe Wilsona?"
,,Jo, začali jsme si povídat a říkal, jestli si někam o prázdninách nevyjdeme."
,,Pane bože, Anne, to je skvělý"a odmlčela se. ,,Vždyť se ti líbí už hrozně dlouho"
,,No jasně, já vím", řekla jsem.
Za chvíli jel autobus a my jsme jeli domů.


Letní piknikKde žijí příběhy. Začni objevovat