Παραστασή χωρίς θεατές

8 3 0
                                    

Βγαίνω και παρακολουθώ την παράσταση που έχουν στήσει.
Απέναντι μου δύο μέλη των θανασιμών παιχνιδιών και ένα της κοφτερής κονσέρβας λογομαχούν. Στο κέντρο του διαδρόμου περνά η βοηθός της μαγείρισσας με το βοηθητικό καρότσι. Πάνω του είναι η χύτρα με το απόπλυμα που θα σερβίρουν σαν μεσημεριανό σε όσους βρίσκονται στην απομόνωση.

Ένα ακόμα άτομο απο την κοφτερή κονσέρβα κάνει την εμφάνισή του για να βοηθήσει την συμμορίτισα της.
Την ονομασία "κοφτερές κονσέρβες " η συμμορία την έχει πάρει από ένα παλιό δωδεκάχρονο γεγονός, που έχει ειπωθεί τόσες φορές που σε λίγο θα πιστεύουν πως πρόκειται για μύθο:

Την κατασκευή μαχαιριών απο αδειανές κονσέρβες κάτω απο την δηθεν αυστηρή περιφρούρηση των δεσμοφυλάκων-μια δίχρονη διαδικασία που απαιτούσε μεράκι και υπομονή ώστε να υπάρχει καλό αποτέλεσμα- και την δολοφονία την ώρα που ξεκουράζονταν στην αγκαλιά του Μορφέα ,οχτώ φρουρών από μέλη της οργάνωσης.

Οι δολοφόνοι εκτελέστηκαν εκτός απο την Αλεμάνι που λόγω αναπηρίας στα χέρια μετά απο πολυτελές μασάζ με γκλομπ, κρίθηκε ακίνδυνη. Ωστόσο αυτό δεν την εμπόδισε να βρει καινούργια μέλη και να δημιουργήσει την συμμορία από την αρχή.
Αν και δεν έχουν πια τα όπλα τους, προκαλούν ακόμα φόβο στο πέρασμα τους και είναι το αντίπαλο δέος των θανασιμών παιχνιδιών.

Όσο για τα θανάσιμα παιχνίδια την ομάδα μου. Δεν είναι ακόμα η ώρα να μάθετε.

Προχωράω σιγά και κοιτάζω γύρω μου σαν να είμαι θεατής σε ταινιόγραμμα (ολογραμμά πάνω στο οποίο ο θεατής παρακολουθεί μια ταινία).

Το ατύχημα δεν αργεί να γίνει.

Ο καυγάς έχει σαν να αποτέλεσμα να πέσει το θανάσιμο παιχνίδι πάνω στο βοηθητικό καρότσι την ώρα που τα βήματα μου με φέρνουν κοντά του.

Η οργισμένη κοπέλα αρπάζει με την κουτάλα μια γενναία ποσότητα από το ας πούμε φαγητό
για να το ρίξει απέναντι.

Στην προσπάθεια να αποφύγωτην σύγκρουση
βρίσκομαι εγκλωβισμένη ανάμεσα στις συγκρατούμενες, την βοηθό της μαγείρισσας και το καρότσι που στηρίζεται στις τρείς από τις τέσσερις ρόδες.

Ο πειρασμός να κάνω άλμα και να φύγω είναι μεγάλος αλλά θέλω να δω μέχρι που θα το πάνε.

Το περιεχόμενό της κουτάλας προσγειώνεται στο πλάι του κεφαλιού μου ,χαϊδεύει το λαιμό καταλήγει στον ώμο και απο εκεί γλιστράει στο χέρι μου.

Η θυσία #Scifi2020Where stories live. Discover now