ΕΞΑΛΙΟΡ(Νοελ)
Κάθομαι στην πολυθρόνα και την παρατηρώ.
Η πετσέτα που εχει τυλίξει γύρω της σφιχτά δεν κρύβει το περίγραμμα του σώματος και πιέζει τις καμπύλες.
Την τοποθετεί μέσα στο νεροχύτη και ανοίγει την βρύση.Κλείνει την βάνα και αφήνει τα μαλλιά της ελεύθερα.Βάζει το χάπι κάτω από την γλώσσα της.
Δεν ήταν η ώρα για να πάρει την αγωγή
της.Γνωρίζω όμως καλά γιατί το κάνει.
Περπατά προσεχτικά σαν γάτα και παρατηρεί τον χώρο.
Νόμιζει πως τα εχει σχεδιάσει όλα.
Αλλα μωρό κάνεις λάθος.
Εγώ κινώ τα νήματα!
Και γράφω στο βιβλίο σου χωρίς να το γνωρίζεις, αφήνω το αποτύπωμα μου πάνω στις σκέψεις σου.
Ακούω το σύνθημα και πατάω το κουμπί για καλύψω την βιτρίνα .Το υγρό μέταλλο πέφτει σε στρώσεις άλλοτε πιο σκούρες και άλλοτε πιο φωτεινές, όπως το νερό που βγαίνει από το λάστιχο όταν κυλάει πάνω στο τζαμί.
Διαχωρίζεται , επεκτείνεται και απλώνεται μέχρι η μορφή της να χαθεί από τα μάτια μουΚάνεις δεν μπορεί να την βλέπει γυμνή. Μόνο εγώ!
Ο Ιβάνοης (ιβαν)με πλησιάζει προβληματισμένος.
Ιβανόης*:
Πώς μένεις αμέτοχος...Όταν...Όταν ξέρεις τι θα συμβεί!
θα μπορούσες να την βοηθήσεις αντί να κάθεσαι εδω! Αν πάθει κάτι ανεπανόρθωτο πώς ακριβώς θα το διορθώσεις;
Καθόμαστε και κοιτάμε το ταβάνι χωρίς να κάνουμε κάτι και εσύ κάνεις οφθαλμόλουτρο σαν ξαναναμμένος έφηβος.
Υποτίθεται πως οταν ενα μέλος έχει πρόβλημα το βοηθάμε να ξεμπλέξει.Εξαλιόρ* : Ξέρεις για ποια μιλάμε!
Πάντα έκανε του κεφαλιού της.Και τωρα είναι πιο κλειστή απο πότε.Προσπαθήσα αλλά δεν κατάφερα τίποτα . Ίσως η επίθεση την σπάσει και μιλήσει επιτέλους!
Είναι τυχερή που ακούω τα πάντα και γνωρίζω τι γινετε στις φυλακές. Έχω στείλει τον άνθρωπο μου για να την προσεχει.Ο Ιβαν διαφώνει μαζί μου φανερά αλλά είναι ο μόνος που έχει το δικαίωμα να μου μιλάει σαν να είμαστε ίσοι στην
ιεραρχία.Ιβανόης: Είναι μια υπέρ της και δέκα εναντίον της. Πώς ακριβώς την προστατεύεις;"
Εξαλιόρ
: Δεν χρειάζεται να το ζορίζουμε. Αν δεν συμφωνείς μπορείς να αποχωρήσεις. Πρέπει να είμαστε ψύχραιμοι και μόνο ψύχραιμος δεν είσαι. Ιβαν αν δεν θέλεις να συμμετέχεις
η πόρτα είναι ανοικτή.Δεν είναι μόνο η Εμιλι το θέμα.
Ξεχνάς οτι βρισκόμαστε στο δικό τους εδαφος και οποιαδήποτε εσφαλμένη κίνηση θα μας προδώσει;Δεν ξέρουν πόσο κοντά τους είμαστε. Αν φανερωθούμε και ανακαλύψουν τις μυστικές μας εγκαταστάσεις εδω, όλα θα χαθούν. Υπάρχει καρφί και δεν ξέρουμε ποια μας πουλά. Ίσως να βρίσκεται στην ομάδα επίθεσης.
YOU ARE READING
Η θυσία #Scifi2020
Science FictionΠρωην τιτλος Παιχνίδια θανάτου Ελα να ανακαλυψείς ενα βιαιο ρομαντικό παραμυθι σε δυστοπικο τοπιο. Όλα τα δικαιώματα είναι κατοχυρωμένα απαγορεύεται η αντιγραφή της ιστορίας χωρίς αναφορά συγγραφέα και χωρίς την άδεια μου. copyright © 2018-2076 A...