"Ιβάν λίγο γνήσιο κρασί...Δεν θα με έβλαπτε αυτή την στιγμή...Έχω ανάγκη να ηρεμήσω "
"Να βάλω "Αlexoinos" η οικογενεία Αλεξιάδη κάνει εξαιρετικά κρασιά;
"Αφού ξέρεις τι επιλέγω συνήθως!"
Ενα μπουκάλι από το αγαπημένο κρασί του Νοέλ το "Ifis choice" άνοιξε μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα και
το αρωματικό κρασί κύλισε στο στόμα του για να ταξιδέψει στο λαιμό και να χαρίσει ζεστασιά σε όλο το κορμί του
και χαλάρωση . Το κρασι που εκεινη επελεξε να βγει στην αγορα ηταν το κρασι που θα τον συντροφευε σαν τιμωρίά.Οι φίλοι έμειναν μαζί μέχρι τις πέντε το πρωί.
Και ο Νοέλ επέστρεψε στο σπίτι του κατά τις έξι πάρα τέταρτο.Στις οκτώμισι ο κρυφός πομπός που είχε στα χέρια του άρχισε να δονείται.
Χωρίς καλά καλά να έχει συνέλθει από τον βαθύ ύπνο,έκλεισε το μηχάνημα και χώθηκε στην ντουλάπα. Από εκεί πέρασε σε ένα στενό και βαθιά σκαμένο τούνελ με ηχομόνωση που δεν κατέληγε πουθενά.Τα νέα που άκουγε δεν ήταν τα καλύτερα.
Σύμφωνα με τον Ιβανοη η άγνωστη που
εμφανίστηκε χτές χτύπησε πρίν μισή ωρα την πόρτα του απαιτώντας να της παραδώσει άμεσα τους πίνακες της Ντραγκον που ο ίδιος του είχε χαρίσει."Δεν καταλαβαίνω με ποιό δικαίωμα απαιτεί τους πίνακες της!"
Ο εκνευρισμός που ένιωσε μόλις ο Ιβάν αναφέρθηκε στο πρόσωπο της
τον ξυπνήσε πιο δυναμικά απο τον σκούρο μοβ καφέ που έπινε κάθε πρωί."Νοέλ υποτίθεται πως η Ντραγκον την
είχε βάλει κληρονόμο σε περίπτωση που θα πάθαινε κάτι και εκείνη το έμαθε λίγες μέρες αφού γύρισε από τις αυτόνομες ενωμένες πολιτείες όπου ζούσε τα τελευταία χρόνια.
Θέλει στην κατοχή της οτι άνηκε σε εκείνη
και πιστεύω πως σύντομα θα έρθει και σ' εσένα.
Μην ξεχνάς πως μόνο η μισή έπαυλη είναι δική σου.""Δεν ήταν όμως έπαυλη όταν ζούσε , ένα απλό σπίτι ήταν. Με δικά μου χρήματα αναβαθμίστηκε το κτήριο και πήρε την τωρινή μορφή "
"Δεν έχει σημασία, το μισό σπίτι είναι δικό της.
Και για να σε προλάβω είχε μαζί της επίσημα έγγραφα και μια σφραγισμένη σταγόνα απο αίμα που άνηκε στην γυναίκα σου"."Τα δικά της στοιχεία τα έδειξε ή τα κράτησε
κρυφά;""Δεν θα πιστέψεις πως ονομάζεται η άγνωστη "
"Ιβαν δεν έχω χρόνο για παιχνίδια πες μου να τελειώνουμε!"
"Εμιλι Ανθοπουλου"
BẠN ĐANG ĐỌC
Η θυσία #Scifi2020
Khoa học viễn tưởngΠρωην τιτλος Παιχνίδια θανάτου Ελα να ανακαλυψείς ενα βιαιο ρομαντικό παραμυθι σε δυστοπικο τοπιο. Όλα τα δικαιώματα είναι κατοχυρωμένα απαγορεύεται η αντιγραφή της ιστορίας χωρίς αναφορά συγγραφέα και χωρίς την άδεια μου. copyright © 2018-2076 A...