Προσοχη βιαιες σκηνές
Πρίν τελειώσει καλά καλά την φράση της, από την μυστική είσοδο μια κοκκινομάλλα φρουρός μπαίνει...
Παιδιά, έμαθα πως φέρατε μια πόρνη σήμερα για ομαδικό όργιο."Τους δείχνει την ξύλινη απομίμηση του αντρικού γεννητικού οργάνου.
"Χμμ! Βλέπω αρχίσατε τα προκαταρκτικά...Ώστε σου αρέσουν τα βίαια μαλακισμένη!κρίμα και σκεφτόμουν να είμαι τρυφερή. "
"Να είσαι όπως θέλεις,εσένα ειδικά δεν σου κρατώ κακία...Σε συγχώρεσα χτες, σε συγχωρώ σήμερα και θα συγχωρέσω και αύριο."
"Τι βλακείες λες; Στέλλα και Νεριντ σκιστε την στολή της και τα εσώρουχα. Φε και Αλίκη αρπάξτε τα πόδια της και ανοίξτε τα, Λουμιν απο πίσω κρατά τα χέρια της, Ανετ συνέχισε το ξύρισμα"
"Όχι τα χέρια σε παρακαλώ! οχι τα χέρια, να το αριστερό σας δίνω να το δέσετε μα το δεξί αφήστε το ήσυχο. "
"Καλώς, σπάστε το αριστερό και κρατήστε το στο έδαφος".
Η Λουμιν αρχίζει να κλαίει όταν την γυμνή πλάτη της βλέπει, οχι γιατί την κατάντησαν από το ξύλο σε άθλια κατάσταση αλλά για την ιστορία που βουβά διηγητε από το παρελθόν.
Να σώσει από το λάθος την θυτρια προσπαθεί."Ζωρζ μην το κάνεις! Της ορκίστηκαμε πως θα την σπάσουμε στο ξύλο χωρις να την ατιμάσουμε."
"Εγώ όμως δεν πήρα όρκο, ούτε το λόγο μου έδωσα!"
Κοντά στο αυτί την πλησιάζει "κρίμα γιατι αν και οι άλλες σε γαμουσαν, θα σου έλεγα να φανταστείς πως σε παίρνει μια ολόκληρη ποδοσφαιρική ομάδα μαζί με τον προπονητή, τώρα όμως είσαι μόνο δική μου. "
Η κοκκινομάλλα φρουρός είναι τόσο τυφλή από το μίσος που δεν βλέπει την παραμόρφωση που ιατρικό χέρι προσέφερε στο υποψήφιο θύμα της...Νυστέρι την πετσοκόψε μέσα και έξω,
την ακρωτηριασε, της στέρησε την γυναικεία φύση...Και την ζημιά τα σαδιστικά ατομα που δούλευαν στο ίδρυμα της τρέλας που είχαν καποτε κλείσει την Εμι είχαν χειροτερέψει...Για να ολοκληρωθεί σήμερα το έργο της κακιάς.Η Φειθνες και η Αλίκη στο πρόσωπο κοιτούν την ματωμένη συγκρατουμένη τους, γιατί δεν αντέχουν να βλέπουν.
"Θα πάω στα αστέρια μου, μου έχουν λείψει...Μα τα μικρά μου αστεράκια εδώ ποιός θα τα προσέχει;"
Η Ζωρζ ή αλλιώς Ζαζα όπως την ήξεραν στην ομάδα για λίγο κοκαλωνει...Κατι της θυμίζει αυτή η φράση. Ξέρει μα το μυαλό της αρνείται να την βοηθήσει να καταλάβει.
Την ήξερε την Φάντομ, την είχε ζήσει. Είχε ακούσει απο την ίδια πως έχασε τα παιδιά της δυο φορές, μια πριν γεννηθούν και την δεύτερη όταν έγινε και πάλι μητέρα ενώ ήταν νήπια δυο χρόνων, ένα χρόνο μετά τον (ψεύτικο αλλά τότε δεν το ήξερε) θάνατο του πατέρα τους, την ημέρα του ετήσιου μνημοσυνού ενώ γύριζαν στο σπίτι τους.
YOU ARE READING
Η θυσία #Scifi2020
Science FictionΠρωην τιτλος Παιχνίδια θανάτου Ελα να ανακαλυψείς ενα βιαιο ρομαντικό παραμυθι σε δυστοπικο τοπιο. Όλα τα δικαιώματα είναι κατοχυρωμένα απαγορεύεται η αντιγραφή της ιστορίας χωρίς αναφορά συγγραφέα και χωρίς την άδεια μου. copyright © 2018-2076 A...