CHAPTER THIRTEEN

50 1 0
                                    

I HAD THIS TIME WHEN I BECAME A BROKEN GLASS. I RUIN MYSELF FOR SOMEONE. I LET MYSELF DROWN THINKING THAT... MAYBE HE'LL COMEBACK. THINKING THAT MAYBE HE'LL STILL ACCEPT BE. AND I HAD HIGH HOPES THAT WE WILL BE TOGETHER. THINKING ABOUT THE PAST DAYS. I COME TO THINK THAT EVERYTHING WILL NEVER GOES IN WHAT YOU ACTUALLY ASSUME OF. AND NOW I'M TIRED OF IT.


AND I HAD TAUGHT MYSELF TO SET PRIORITIES FOR NOW. I MUST THINK FOR THE FUTURE AND I AM STILL LEARNING ABOUT IT AND I AM TRYING TO BUILT MYSELF. A NEW ME AND STRONGER ONE. I WANT TO LIVE UP TO MY DREAMS AND BE SUCCESSFUL.






SO HERE IS CHAPTER THIRTEEN!!! ENJOY!!!







CHAPTER 13








A C H L Y S'S POV






SINCE LUNCH ended, I had been quite observing Mercy after 'that' call happened. She looks bothered. I want to ask who called but I can't put myself and just freely ask her. Nagdadalawang-isip parin ako kung tatanungin ko ba siya tungkol dun.


I hope hindi lalaki iyun. Baka hindi ko alam may nangliligaw na pala sa kanya. Pero agad ni Wifey binabaan yung tawag. Di kaya ex niya iyun? 


Napakuyom nalang ako ng kamay sa mga isipan iyun. Sana hindi iyun totoo, talagang mapapasabak ako pag sakaling totoo iyun. Akin lang siya. Akin lang yung asawa ko!


We're now inside on our room. Nagsisimula na ang klase. Magkatabi lang kami. And I was just quietly staring at her. Hay, I don't clearly know her fully. Bad for me, sinayang ko yung pagkakataon ko noon na makilala siya. Again, ang gago ko!


I must find who that caller was, at baka mabaliw na ako sa kakaselos sa aking isipan na baka lalaki niya iyun! And also I must know better of my wife. Hindi naman sa hindi ko siya pinagkakatiwalaan. I want to know all my wife's information as a husband I must know all the things that concerns about my wife.


I was just staring at my wife until the end of the class.


"Hindi halata na baliw na baliw ka sa asawa mo no?" Napatingin ako sa nagsalita. When I saw Allan, my eyes immediately glared at him. Panira talaga.


Dumistansya naman ito sakin ng kaunti. "Lumayo-layo ka sakin kung gusto mo pang mabuhay ng matagalan. Get out!"


Mr. Cordon's Wife (BOOK I) COMPLETEDTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon