Bölüm 8

109 9 0
                                    

Ertesi sabah erkenden, Fu Yunruo yerden birkaç marul ve bir kış kavunu aldı. Domuz ahırına gitti ve bir kedi yedek kaburga aldı. Dün gece Mei Teyze'nin evinden 20 yumurtayı aldı ve bebeği taşıdı. Çalışmak için eşeğe binmek.

Lu'yu zaten tanıyordu, bu yüzden Mei Teyze'nin tekrar göndermesine izin vermedi.

Bugün biraz daha hızlı sürdü ve hedefine yirmi dakikada ulaştı.

Araba demir kapının önünde durdu, doğrudan anahtarı çıkardı, anahtar deliğine baktı ve anahtarlardan birinin daha uygun olduğunu hissetti, bu yüzden demir kapıyı onunla açtı.

Gerçekten de Fu Yunruo kapıyı açtı ve eşeği içeri itti.

Çok erken geldi ve vardığında saat yedi civarıydı. Daha sonra, sıcaklık yükseldikçe ve gün ışığı yazın erken oldu ve erken kalktı, bu yüzden buraya daha erken geldi.

Arabayı bir kenara koydu ve bulaşıkları iki seferde mutfaktaki buzdolabına koydu.

Fu Yunruo mutfaktan çıkıp oturma odasına girdiğinde, ekstra ahşap bebek yatağı dikkatini dağıttı.

Küçük dikdörtgen ahşap yatak yaklaşık 1,5 metre uzunluğunda ve 70 veya 80 cm genişliğindedir. Kalın bir yumuşak yastık tabakası ve hatta küçük yastıklar ve yorgan örtüleri ile kaplıdır. Çok yeni ve temizdir.

Yatağın çevresi korkuluklarla çevrilidir, bu da bir yaşından büyük bir bebeğin "kaçmasını" zorlaştırır.

Küçük ahşap yatak yıllardır aranıyor ama çok iyi ve sağlam tutuluyor. Dört ayak makaralarla donatılmıştır ve hareket ettirilebilir.

Dün böyle bir yatak yoktu. Özel olarak buldum. Bebek için mi

Fu Yunruo düşünmeden edemedi.

Guo Amca'nın dün annelerine ve oğullarına karşı tutumunu hatırladı, çok yüzeysel olduğu söylenebilir ve görmezden gelinebilir.

Şimdi bakınca durum hiç de öyle değil mi?

Guo Amca siyah çizmelerinde ıslak çamurla çiçek bahçesinden çıktı. Çiçekleri sulamak için sabah erkenden kalkmalıydı.

Ayakkabılarındaki çamuru temizlemek için musluğa gitti, oturma odasına girdi ve Fu Yunruo'nun küçük yatağa şaşkın şaşkın baktığını gördü, bir an için rahatsız oldu, ama yine de sert bir şekilde konuştu: "İçinde tozlu şeyler var. ev. Kullan, ihtiyacın olmadığında at."

"Teşekkürler Guo Amca!" Fu Yunruo başını çevirdi ve hemen kocaman bir gülümseme gösterdi, "Wen Wen ve ben ikimiz de kullanmaktan hoşlanıyoruz."

Mei Teyze'nin Guo Amca'nın çocuğu ve kızı olmadığını söylediğini hatırladı. Bu bebek arabası muhtemelen birisinin gelmesi istendi ve bir dizi temiz minder dikkatlice serildi.

Fu Yunruo bu yere geldiğinden beri çok duygulandı, çok fazla nezaket hissetti.

Orijinal bedenin karşılaştığı tüm kötülükler, önceki yaşamın şeyleri gibidir, çok uzaktır.

Guo Amca yüzünü düz tutmaya devam etti.

Yan tarafa yürüdü ve oturma odasının sağ tarafındaki bir kapıyı iterek açtı, "İşte öğlen burada dinleneceğim, nasıl temizlik yapmak istiyorum."

Fu Yunruo yürüdü ve merakla baktı.

Oda çok küçük, sadece 1.8 metre uzunluğunda küçük bir yatak, küçük bir gardırop, küçük bir masa, yatakta bir mat ve cam pencerelerde asılı perdeler.

Dün burada masanın üzerine bıraktığı bebeğin eşyaları dışında, başka bir şey yok.

Küçük ev temiz ve boştu.

My Son is a Reborn VillainHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin