Witam, tutaj shrek. Okazalo sie to co wam opowiadałem nie bylo rzeczywistością. Bardzo poryte prawda? Nie wiedziałem ze az tak mam nasrane w bani....Mysle ze należą wam sie wyjaśnienia a wiec - Pierdolnal mnie samochód. W skrocie jechałem se na rowerze do bazaru a potem nagle huk krzyk i krew i nie ma. Przeliczmy ze okolo 150 lat bylm w śpiączce... Teraz mam 45 lat i zyje mi sie całkiem dobrze choc i tak wolałem swoj swiat, moj jedyny gdzie byl pedro licyk za ktorym kurewsko tesknie bo to byl MOJ ziomek moj ziomek ehe..A wiec tak, mieszkam w małej chatce w lesie po swoich rodzicach. Jest on dosc duzy jak na takiego starca jak ja...Ma 2 piętra i 6 pokoi. Od wejścia do srodka po lewej stronie znajduje sie toaleta w ktorej jest wielka wanna z czarnego marmuru i toaleta ledwo żywa. Oczywiscie w tym małym skromnym kibelku jest pieknie choc nawet nie nazwe tego toaleta bo jestem jakims ogrem ktory sra w garnek ( pomińmy to) Gdy sie idzie dalej jest wielki obraz przedstawiający mnie z moim....Ojcem? Nie wiem kto to nawet jest i nie chce wiedzidc wyglada obrzydliwe brzydko az szkoda gadac... Po prawej stronie...Znajduje sie piekny pokoj chyba byl to pokoj mojej pięknej mamusi ale nie jestem pewny. Ogrzyca z krwi i kości japierdykcam, po lewej stronie znajduje sie jadalnia wielki stół z duza ilością pajęczyn, i 6 krzeseł. Oczywiscie nieczynna lodówka, na ktorej stala mikrofalówka a obok skuwka na ktorej leżała parówka, czuje ze rymuje wiec rymuje hehechuje...cringe😂😂😂🤣🤣🤣🤣😂😅😅😅😅😅😅 dobra przejdźmy do rzeczy na gorze sa moje dwa pokoje jeden jak w 50 twarzy greya jak znajde piekna kobieta seksowna i bede mogl na niej eksperymentować 😋😋😋😎😎😎 ale sie zobaczy,co jak co mam piekna chate ale stara jak swiat.. Koniec mojego pierdolenia.....
2tyg pozniej gdy wszystko wróciło do normy.
8:55
-O kurka wodna musze wstawac do pracy! - wstałem jak codzień rano i szybko pobiegłem do swojego sracza, sraka cisnęła jak japierdziu.. A wiec tak jo nw jak tam twoja szmaciura zrogowaciała niedziewdzzica co sie kurwi pod mostem na wojaka taczka kurew jebana woziła po osiedlu siadała na butle od vanisza he? mnie nie przegadasz bo mi spermę z paly zjadasz frajerska chmuro zrogowaciała niedźwiedzica chuj ci na matule i jebac ci starego
hehe 🧝🏻♀️🧝🏻♀️🧝🏻♀️👋🏾👋🏾👋🏾👋🏾👋🏾 @t
CZYTASZ
Ja i Mój Shrek 2!
Humor,,w poprzedniej części,, rok 2588, Fiona I Gertruda nie żyją. Okazalo sie ze to tylko wymysl Shreka poprzez leki i swoja ,,Niewidzialna i niespotykana chorobe. Tak naprawde nic sie nie wydarzylo a shrek żył tylko w spiaczce. Lecz to nie znaczy, że F...