Prológus

162 14 0
                                    

1,5 évvel ezelőtt:
- A pályán Füst és lovasa pedig Horváth Lili!-szólt a hangos bemondóból egy férfi hang.
Mindenki tapsolt ahogy csak tudott, Horváth Lili és Füst volt a díjugratók legjobbjai, mindig hibátlan pályáról jöttek le és az első helyezettnek járó kupát is ők nyerték el. Volt egy ős ellenségük is Csoda és Kinga, akik mindig szidták a legnyűgöző párost ahol csak tudták. Közösségi felületeken de még az újságban is. Az örök másodikak, így nevezte el őket Lili.
Beléptek a frissen lelapított pályára, majd elindultak az első akadályhoz egy oxerhez. Fantasztikus ugrást vettek, könnyen értek földet. A közönség hallgatott akár egy néma bárány, úgy figyelték a lovast, hogy nem is pislogtak. A lélegzetüket is visszavették. A lovas és lova egy vizes blokkhoz értek egy nagy fordulóval. Szép ívesen ugrottak ami igen ritka, nem értek a vízhez. A hármas ugrás következett, egy vágtalépés sikeredett a két akadály között. A 2. akadály felső léce megremegett, azt hitték leverik és nem lesznek elsők ma...De ennél súlyosabb volt a helyzet pár akadály múlva. Vajon mi fog történni?
Egy 130 centiméteres x akadály következett, a legjobban sikerül ugrás volt a versenyen. Szép íves kanyar és ugrás, meseszép volt. A rettentő kőfal következett, ez minden lovas rémálma, bíztatni kell a lovat, hogy ne dobja le a lovasát a kőfalra. Ez az ugrás is remekelt. Az utolsó előttihez közelítettek.
Mi a baj paci? Mivan veled? gondolta magában Lili. A következő pillanatban választ kapott a kérdésére. A lova az akadály felett összeesett egy könnyebb oxer volt az. A tömeg egy emberként állt fel az előbbi szituációtól. A riadalom nem kezdett lenyugodni. Lili és lova Füst felborultak, ledobta ló lovasát. Lili nagy csattanással a homokos földre ért. Gyorsan felpattan nem törődve saját magával és lova mellé futott. Apja és anyja is berohant a pályára, a nézésükből elárult minden, féltették leginkább az egyetlen lányukat de persze ő teljesen jól volt testileg, lelkileg már nem. Mindenki le sokkolódott. Az orvos is megjelent mellettük, megvizsgálta Füstöt, annyit mondott Vége. Ott abban a pillanatban Lili átölelte a haflingi izomtól duzzadó nyakát és adott a fejére egy puszit. Beszéltek még az orvossal, hogy mi lehetett a baj. Halálos bél gyulladása volt. Nem kellett volna versenyeztetni. Pedig nem mutatta a  betegség apróbb jeleit sem. Egy tökéletes egészséggel örvendett a hét elején.
Lassan elszálították Lili szeretett lovát, könnyes szemmel bámult utánuk Lili. Majd ők is ott hagyták a versenypályát. Nem fogok soha már versenyezni!! gondolta magában Lili. Lassan készülődni kezdett a család és indultak haza egy jó hosszú útra...
Vajon Lilinek lesz még alkalma versenyezni vagy lovon ülni még? Füst után lesz még saját lova vagy nem?...

Nirvana, a galoppló-1 ✔Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon