Tsukki x reader

72 4 6
                                    

FIGYELEM! SZEXUÁLIS UTALÁSOKAT TARTALMAZ!

A Karasuno középiskolában éppen órán ülök. Kémia órán és szétunom az agyam ugyanis nem értek semmit. A tanár magyaráz meg néha felír valamit a táblára de el sem látok odáig annyira fáradt vagyok. Már csak 5 perc kicsöngetésig.

-[Y/N] ugye nem alszol?- nézett szúrós szemekkel rám a tanár.

-Én? Dehogy is!- riadtam fel.

-Akkor jó. Most pedig a házi feladat. Alkossatok párokat és csináljatok gyűjtőmunkát az atom felépítéséről.

Fantasztikus. Szinte senkivel sem vagyok jóban az osztályból és nem is értek ehhez az egészhez. Valamelyik okos osztálytársammal kéne párba állnom. Már tudom is, hogy ki lesz az.

-TSUKKI!- kiabáltam át a terem egyik végéből a másikba.

-Igen?- nézett rám unottan.

-Csináljuk együtt a gyűjtőmunkát?

-Felőlem. Nekem aztán mindegy kivel vagyok- hangzott a válasz.

-Akkor hétvégén?

-Szombatra gyere.

-Rendben.

Gyorsan elrepült a hét. Már alig vártam, hogy átmehessek a fiúhoz. Szombat délután pedig biciklire ültem és el is indultam a megadott cím felé.

-Ez lesz az- álltam meg egy sárga ház előtt, majd becsöngettem. Tsukki nyitott ajtót nekem.

-Hello. Gyere be- csukta be mögöttem az ajtót. -Éhes vagy? Vagy esetleg szomjas?- kérdezte.

-Egyik sem de azért aranyos, hogy megkérdezted.

A fiúnak alig láthatóan halvány pír szökött az arcára.

-Akkor egy pár perc és nekiülhetünk.

Már javában írtuk az atomok bonyolult tulajdonságait, amikor ránéztem az órára és nem hittem a szememnek.

-Atya Isten! Már fél tíz van? Nem kellene hazamennem?

-Nem mész te sehova- állt fel hirtelen a fiú majd lelökött az ágyra és felém hajolt. -Voltál már fiúval?- kérdezte.

-Nem igazán- jött ki két szó a torkomon hiszen nagyon zavarban voltam.

-Akkor most leszel- mosolygott ravaszul majd elkezdte kigombolni az ingét. Látom, hogy szeretnéd.

-Jól látod- mosolyodtam el én is.

Az estém nem sikerült olyan rosszul, bár bevallom kicsit meglepődtem amikor nem a saját ágyamban ébredtem.

-Többször kellene ezt csinálnunk, nem?- kérdezte álmos hangon.

-Igazad van- bújtam hozzá.

A gyűjtőmunkáról viszont teljesen el is feledkeztünk. Egyszer biztos kész lesz.

Itt az ígért rész _Fanni_chan remélem tezszik :3 Az elején fogalmam sem volt, hogy miről szóljon de aztán csak sikerült valamit kihozni belőle xD valószínűleg holnap hozom a kövi részt addig is tsók a tsaládnak <3

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 17, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Anime oneshots (karakter x reader)Where stories live. Discover now