5. Bölüm

920 55 21
                                    

Marinette'den
Alya'ya zil çaldıktan sonra hemen eve gitmem gerektiğini ve ailemle ilgili çok önemli bir şey olduğunu söyledim. Eğer diğerleri sorarsa Alya onlara bunu söylerdi. Ah en yakın arkadaşıma yalan söylemek beni çok kötü hissettiriyor.

Son ders zili de çaldığında sınıftan ilk çıkan ben oldum. Öyle paldır küldür kalktım ki sıramdan Alya neredeyse yere düşüyordu.

Chloe: Sanırsın hayatının aşkına konuşuyor bu ne hız be?

Sabrina: Ezik HaHa

Adrien: Hey, Alya Marinette iyi mi? Bugün biraz tuhaf görünüyordu.

Alya: Ailesi ile ilgili bir işi varmış hemen eve dönmesi gerekiyormuş ondan böyle. Ihh bildiğimiz Marinette işte.

Kuytu bir köşede LadyBug'a dönüştükten sonra KaraKedi'ye bir mesaj gönderdim.

*sesli mesaj* Hey Kedicik, böceğin seni Akuma Queen Bee'yi hakladığımız yerin orda buluşmaya davet ediyor.

Büyük ihtimalle bunu hemen görmez çünkü şu an eve gidiyor olmalı. Neyse ben hemen gidip hazırda bekleyeyim. Ne diyeceğimi de bilmiyorum ki.. KaraKedi'mi o kadar üzdüm ki onun Adrien olduğunu bilmeden hemde. O başka birisi olsaydı yine bu şekilde pişmanlık duyacaktım çünkü resmen o bana beni sevdiğini söylerken başkasına aşık olduğumu söylemiştim.

Adrien'dan
Eve vardığımda üstümde bir halsizlik ve hüzün vardı. Telefonumu kontrol ettiğimde LadyBug'dan bir sesli mesaj geldiğini gördüm. Şu işe bak halsizliğim gitmişti resmen. Plagg gelen sesli mesaja bakmak için yanıma geldi.

leydim benimle buluşmak istiyordu. Sabah sabah hemde. Ne oldu acaba? neyse ne onu bekletmek istemiyorum. Duvarımdaki LadyBug posterine bir öpücük kondurup gerçeğiyle buluşmak için dönüştüm. Dediği yere varmam çok uzun sürmedi. Orada oturuyordu. Hemen yanına gittim.

KaraKedi: Oo kimleri görüyorum. Benimle ne konuşmak istiyorsun leydim.

LadyBug: Gel biraz yürüyelim. Öyle konuşmak daha güzel.

KaraKedi: Tabii yürüyebiliriz

LadyBug'dan
Yürümeye başladık. Nasıl söyleyeceğimi bile bilmiyordum. Tabii ki onun Adrien olduğunu bildiğimi söylemeyecektim.

LadyBug: Sana söylemem gereken bir şey var kedicik

KaraKedi: Sevdiğin çocukla sevgili mi oldunuz?

LadyBug: Ah hayır. Ama söyleyeceğim şey de bunun hakkındaydı. Şey KaraKedi. Aslında sevdiğim kişi diye birisi yoktu. Ahh şey aslında var ama...

KaraKedi: Neyden bahsediyorsun Leydim daha açık söyler misin

LadyBug: Ah şey.. Ben bizi korumak için sana sevdiğim birisi var dedim..

Yalan üstüne yalan söylüyordum ama ona Adrien olduğunu bildiğimi söyleyemezdim.. Bir yandan da doğruyu söylüyorum. Gerçekten korkuyorum.. Bizi ya düşmanlarımız öğrenirse. Aslında öğrenseler pek bir sorun yok ama onlar sorun çıkarmak için bir yolunu bulabilir..

LadyBug: Düşmanlarımız bunu bizim için kötüye kullanabilirdi.. KaraKedi.. Bunu içimde tutamıyorum. Seni seviyorum. Sevdiğim çocuk sensin. Sen benim kahramanımsın. Her zaman seninim Kedim. Sen de benim. Seni dün o kadar üzdüm ki. Ben bir aptalım. Ve eğer beni istemezsen anlarım

KaraKedi'nin gözleri kocaman açıldı. Hiç beklemiyordu. Ben de öyle

KaraKedi: Hop Hop Hop orda dur bakalım. Senin bir akuma olmadığını nereden bileceğim? Ya da Leydimin kılığına girip beni üzmeye çalışan bir taklitçi?

LadyBug: Taklitçi olsam dün konuştuklarımızı nasıl bilebilirdim ki.. Seni gerçekten çok üzdüm kalbini kırdım. Ve bunun için hiç olmadığım kadar üzgünüm.

KaraKedi küpelerimi ve diğer her yerimi kontrol ettikten sonra bana dönüp;

KaraKedi: Gerçekten de sensin.. Böcüşüm kafanı duvara falan mı vurdun sen? bana aşık olduğun birisi olduğunu söylemiştin.

Elini alıp kalbimin üstüne koydum.

LadyBug: O bir yalandı. Benim kalbim sadece senin için atıyor kediciğim. Her zaman senin böceğin pardon böcüşün olacağım. Seni seviyorum. Sana aşığım

KaraKedi: Nasıl ya

KaraKedi bayılacak gibi oldu. hala bir elini koyduğum kalbimin üstündeki ellerimize bir de bana bakıyordu. Ciddi olduğumu anlaması daha ne kadar sürer merak ediyorum.

KaraKedi: Sonsuza kadar benim olur musun Leydim?

LadyBug: Olacağım Kediciğim

Ellerimizi birleştirdik. Adrien of yani KaraKedi beni kendine doğru çekti ve dudaklarımız arasındaki mesafeyi kapattı. Resmen onunla öpüşüyorduk. Daha öncesinde de öpüştüğümüz olmuştu ama unutmuştuk. Fotoğraflardan hatırlıyorduk. Herkes bizi videoya çekiyordu. Düşmanlarımızın eline ulaşmıştı belki de.. ama şu an hiçbir şey umrumda değil.

Bu güzel andan sonra el ele tutuşup bir binanın çatısına çıktık ve konuşmaya orda devam ettik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu güzel andan sonra el ele tutuşup bir binanın çatısına çıktık ve konuşmaya orda devam ettik.

Karakedi: Bana bir gün aşık olacağını biliyordum leydim.

LadyBug: Hep öyleydim

KaraKedi: Dün KaraKedi hayatımın en üzgün günlerinden birisiydi. Şu an her şey rüya gibi geliyor.

LadyBug: Düşünsene gerçekte birbirimizi tanıyormuşuz falan..

iç ses *ah tabii ki tanıyoruz*

KaraKedi: Bunu öğrenmenin tek bir yolu var böceğim.

LadyBug: Bence böyle iyi ya.. Gerçek kimliklerimiz bize bir engel olmamalı. Seni her halinle seviyorum

KaraKedi: Öldümde cennete falan mı düştüm ben ya. Böceğim bugün olanlar bir sihir falan mı asla beklemiyordum.

LadyBug: Ben de sana açıkladığıma inanamıyorum..

Kalkıp ona sarıldım. Gerçekten bugün hayatının şokunu yaşadı. Ben de öyle. Onun kimliğini bildiğimi bilmemeli.

Biz sarılırken haber spikeri yeni bir haberi sunuyordu. Ah hayır Akuma alarmı.

KaraKedi: buna daha sonra devam etmeye ne dersin leydim Paris kurtarılmayı bekliyor.

LadyBug: Olur derim kediciğim.

Fazla romantik bir bölüm oldu sizce hep böyle mi olsun yoksa arada soğuk yapsınlar mı? veya akuma sahnelerinden çok bu ikilinin aşkına mı yönelelim? siz neyi daha çok seviyorsanız ona yöneleceğim. Yorum yapmayı unutmayın! 💞

Bir Paris Gecesi -LadyNoir-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin