Loki
S matkou jsme přišli ke dveřím pokladnice.
,,Odejdi Friggo, přeji si být sám." promluvil jsem tvrdě na matku.
Jemně se uklonila a s klidem odešla. Stráže otevřeli mohutné dubové dveře, za kterými se skrývaly největší poklady na Asgardu. Matka mi dala 'přepravku' na Věčný plamen. Vzal jsem si jen do dlaně, ne celý. Hrdě jsem vyšel z pokoje. Mé kroky mířily opět do matčiných komnat, kde čekala.
,,Máš ho?" podívala se po mě prosebně.
Zpoza pláště jsem vytáhl průhlednou věc a v ní plající plamen. Jen se šťastně usmála.
,,Rychle na Jötunheim. O tomto kroku zatím nesmí nikdo vědět. Když tak si ji oživil ty schopnostmi." rozdala mi instrukce matka těsně před tím, než jsem se teleportnul zpět. Spěšně jsem šel do pokoje, kde ležela. Pohladil jsem ji po bledé tváři. Vytáhl zpoza pláště zkumavku a vložil do ní ruku. Pomalu jsem vydechl. Položil jí ruku na srdce. Zavřel oči a doufal, že se probere. Po pár vteřinách se ozvalo zalapání po dechu.
,,Loki?" rozeznělo se potichu pokojem. Otevřel jsem oči a viděl ji před sebou. Měla v očích strach, ne-li hrůzu. Do očí se jí nahrnuly slzy. Nevěděl jsem proč a číst myšlenky teď by nebylo vhodné. Palcem jsem jí jednu kapku setřel a pousmál se na ní: ,,Vítej na Jötunheimu."
Skylar
,,Já nejsem mrtvá?" zašeptala jsem. Dělalo mi problém mluvit a sama nevím úplně proč.
,,Ne, právě naopak. Povedlo se mi tě oživit." usmíval se jako měsíček na hnoji Loki.
,,Proč jsi to dělal?"
,,Poradil jsem s matkou. Nemůžeš zemřít, dokud nebude nástupce na strážce kamene. Taková jsou pravidla."
,,Jak jsi to dokázal? Regenerací?"
,,To je tajemství, které nikdy nesmím prozradit." usmál se šibalsky.
,,No ták, prosím."
,,Ne. Ve skříni máš nějaké oblečení. Až budeš nachystaná pošli zprávu. Ukážu ti to tady." s těmito slovy odešel z místnosti. Pomalu jsem vstala z postele a pohlédla z francouzkého okna ven. Bylo to tu. Modré. Jiné než ve světě duší. Tam byla samá oranžová, tady je samá modrá. Nikdo se s barvami tady ani tam evidentně moc nesral. Přešla jsem k ledové skříní. Na háčcích visely šaty různých střihů a odstínů modré. Už zase modrá. Připadala jsem si tady trochu jako ve Frozen. O tohle bych se chtěli podělit s Peterem. Jenže jsem několik miliónů světelných mil od něj a myslí si, že jsem mrtvá. Při oblékání se mi hlavou honil plán, jak říct Avengers, že jsem mezi živými. Nejvíce mě zajímala reakce Buckyho. Doufala jsem, že si to v hlavě srovnal. Jsem ready. Poslala jsem Lokimu zprávu. Ihned se ozvalo zaklepání.
,,Můžeš vstoupit." usmála jsem se. Král Jötunheimu stál přede mnou ve své plné kráse. Na hlavě koruna. V ruce žezlo. Přes ramena až po zem se mu táhl zlatý přehoz. Róba pod tím byla zelenočerná. Jak jinak Loki.
,,Jsem natěšený." vypískl jako malé dítě. Jeho rámě jsem přijala a společně jsme vyšli z mé komnaty. Nebo pokoje?
/ V Avengers Toweru na párty/
Peter
Už nejméně dvě hodiny jsme seděli zapadlý v křeslech a povídali si historky. Jak se Skylar tak i naše. Jess se Sarah vykládali zrovna nějakou z doby, kdy byli pryč. Já přemítal nad vizí.
,,Wando? Můžeš na chvilku?" přerušil jsem je v půlce vyprávění. Wanda se zarazila, ale přesto kývla na souhlas.
,,Co se děje?" prohlížela si mě starostlivě.
,,Měl jsem v noci sen. Vizi. Sám nevím, co to je. Už se mi to jednou stalo a nebral jsem na to ohled. Chci od tebe radu. Podívej se mi do hlavy a řekni, co to znamená." žádal jsem.
To sice Wandu ještě více zarazilo, ale přesto mi do hlavy vstoupila. Byl to zvláštní pocit. Prolétávala mými vzpomínkami a přehrávala si dokola ty samé sny. Začala mě bolet hlava, ale nedal jsem nic najevo.
,,Promiň, že jsem musela do bolesti." vystoupila z mé hlavy.
,,Jak jsi to poznala?" optal jsem se.
,,Umím číst pocity," zasmála se, ,,Byli to vize. Odkazy. Nevím, jak se ti povedlo dostat do světa duší a tohle celé. Opravdu ses s nimi potkal. Čekali tě. Věděli, že přijdeš. Skylar měla více tajemství, než jsme si mysleli. Podělíme se o tom s Avengers?" vychrlila ze sebe.
Dostal jsem prvotní šok, chtěl jsem ale vědět více: ,,Jo jasně."
Wanda jim to celé odvykládala a já si to ještě jednou celé pomítal. Udělalo se mi najednou černo před očima. Opět se ze tmy zjevila ruka. Instinktivně jsem ji chytil.
,,Proč jsem zase tady?" zeptal jsem se matky.
,,Sky je živá." řekla.
,,Cože? Pan Stark-"
,,Byla mrtvá. Loki ji oživil. Kámen reality je zpět, ale musíš ho najít dříve, než se dostane do špatných rukou. Až budu vědět více, řeknu ti."
,,Mami, co je tohle za cirkus? Kde to jsem a proč tady jsem?" zarazil jsem ji.
,,Byl to její nápad." odpověděla suše. Opět se rozplynula.
,,Petere!" zaslechl jsem tlumený hlas.
,,AAAAAA." zařval jsem, když se nade mnou zjevil Hulk.
,,Dobré to stačí." klidnil ho Tony.
,,Co se stalo?" naléhal Pietro.
,,Já-" pohlédl jsem na Wandu.
,,Další vize?" zeptala se.
Kladně jsem zakýval hlavou. Wanda si povzdechla. Párty už naštěstí končila. Opět jsem upadl do neklidného spánku. Byl jsem přeplněný informacemi.
-----------------------------------------------------------------
Všechno se buď právě teď srovnává nebo ještě více motá, co myslíte?
Jak se Peter popasuje s vizemi?Jak vymyslí Skylar návrat?
Vrátí se vůbec?
Kde je Aether?
LOVE YOU<3
ČTEŠ
The little hero /avengers ff/
FanficPOKRAČOVÁNÍ THE LITTLE SISTER V Avengers už otravuju už nějakou tu dobu a jsem za to opravdu vděčná. Jsou jako moje vlastní rodina, která se dříve skládala pouze z Petera a tetičky May. Nelituju toho, že jsem se nechala přemluvit ba naopak. Mám ale...