Ruby sa za moment spamätala zo šoku a rozbehla sa za Ryanom hneď, ako vystúpil z auta. Vrhla sa mu do náručia a ja som sa na nich len usmieval. Bol som rád, že som to takto vymyslel. Mali sme čas pre seba a teraz sa môžeme zabávať aj s ostatnými. Takto každý istým spôsobom vyhral.
Keď boli všetci vonku z auta, išiel som za nimi aj ja. Zvítali sme sa a ja som pomohol vyložiť kufre. Taxikár odišiel a my sme sa pomaly presunuli dovnútra. Bral som kufre Brie a Tanie, nech sa s tým ony nemusia naťahovať. Každý sa s každým rozprával, takže z toho vznikol jeden veľký chaos a mne sa podarilo zachytiť len málo.
,,To je ale chata! Vyhral si lotériu alebo čo?" spýtala sa Brie a pritom obdivne sledovala naše ubytovanie. Zjavne sa jej veľmi páčilo to, čo videla.
,,Patrí mojej rodine, takže poprosím nič nezničiť. Poďte sa najesť, máme tu pre vás prichystané jedlo, a potom vám ukážem izby." zavelil som všetkým. Dvakrát som im núkať jedlo nemusel. Okamžite sa ako supy nahromadili pri stole a začali vyžierať všetko, čo videli. Po tom dlhom lete som sa ani nečudoval.
,,Keď toto robila Ruby, tak odteraz nevarím!" zvolala nadšene Tania, keď si prvýkrát odhryzla. S menovanou sme si len vymenili jeden pobavený pohľad a zasmiali sa.
,,Poznáš moje kulinárske schopnosti, Tania. Nie sú zlé, ale na toto nemám ani vo sne." zasmiala sa Ruby. ,,Je tu jedna pani, ktorá pre nás varí." vysvetlila im.
,,Je pekná?" opýtal sa Bill s plnými ústami. Nič iné sa od neho ani nedalo čakať.
,,Môže ti byť mamou alebo babkou, ty zvrhlík!" krútil som nad ním so smiechom hlavou.
,,Vek je len číslo, kamoško. Vždy som chcel nejakú Nórku do postele. Počul som, že ženy zo severských krajín sú neprekonateľné a táto navyše aj dobre varí." retardovane sa zasmial a ja som len pretočil očami. Odteraz to tu bude naozaj zaujímavé. Pokoj nám práve skončil, no nejako extra mi to nevadilo.
,,Jej manžel ti túto myšlienku z hlavy rád vyhodí." ozvala sa Ruby. Obaja sme vedeli, že Asborn je pokojný a rozvážny chlap, ale za svoju manželku je schopný urobiť čokoľvek.
,,Aký ste mali let?" zmenil som radšej tému a Barry mi odpovedal. Barry je mojim kamarátom dlhé roky a prežili sme toho spolu veľa. Ako jediný z nich tu so mnou v minulosti bol a poznal to tu. Keď som bol mladý, nechcel som sem chodiť len s Brunom, Leonou a deckami. Kvôli tomu mi dovolili, aby s nami išiel Barry, nech sa nenudím. Mal som šťastie.
,,V pohode, len tuto pán veľký boxerista naberal v lietadle všetky odtiene zelenej." zasmial sa Barry a bradou mykol smerom k Ryanovi. Ten ho zmrazil pohľadom.
S Barrym sa našťastie všetci poznali a celkom aj priatelili, takže som nemal výčitky z toho, že som ich poslal spolu.
,,Ja za to nemôžem! Tie turbulencie boli hnusné! Keby som vedel, že to bude také hnusné, tak si dám nejaké tabletky na spanie a zapijem ich rovno alkoholom!" obraňoval sa Ryan. Všetci sme sa na ňom zasmiali a ja som si k sebe nenápadne pritiahol Ruby.
,,Vyzerá to tak, že tvoj plán so skokom z lietadla práve padol." pošepol som jej do ucha. Ruby sa trochu nespokojne zatvárila, ale prikývla.
,,Asi hej, ale ja niečo vymyslím." hneď sa pousmiala a dala mi pusu na líce.
,,A vy dvaja čo? Ako ste si tu nažívali? Je nejaký kút bezpečný alebo ste sa tu správali horšie ako moje obľúbené zajace?" spýtal sa Bill s retardovaným úškrnom. S Ruby sme pretočili očami.
,,Nesprávame sa ako zvieratá, môj drahý Bill. Nie sme ako ty s tvojimi zajačicami." zrušila ho dvomi vetami Ruby a my ostatní sme sa len zasmiali.
YOU ARE READING
Bojovný
RomanceAlex to nikdy nemal v živote ľahké. Keď bol malý zomrela mu mama a celý život ho vychovával strýko. Otca nikdy nepoznal. Alex je teraz dospelý a snaží sa osamostatniť. Jeho strýko má vlastnú rodinu, do ktorej síce úplne nepatrí, no cíti sa tak. Alex...