Adrien'dan
Ödev yavaş yavaş bitiyordu. Çok acele etmiyorduk çünkü daha bir kaç günümüz daha var ne de olsa. Marinette'in el yazısı gerçekten çok güzel. Bunu neden daha önce fark etmemiştim ki. Onu izlediğimi fark ettiğinde bir kaç saniye göz göze geldik daha sonra gözlerini kaçırdı.KaraKedi olduğumu bilseydi de böyle kaçırabilir miydi gözlerini acaba HaHaH. Bu arada bu iç sesim bazen kendine hakim olamıyor. Yanlışlıkla sesli söyleyeceğim diye korkuyorum.
Nino: Hey çocuklar. Ben biraz sıkıldım da ara verebilir miyiz?
Alya & Marinette: Evet tabii.
Adrien: Evet bence de biraz ara verelim.
Acaba neyden muhabbet açsam diye düşünürken Alya bomba soruyu patlattı.
Alya: LadyBug ve KaraKedi'nin öpüştüğü videoyu gördünüz mü?
İstemsizce gözlerim Marinette'ye kaydı. Kızardığını ve utandığını burdan anlayabiliyordum. Baktığımı anlamaması için o fark etmeden başımı çevirdim ve sohbete katıldım.
Adrien: Evet ben izledim. Çok yakışıyorlar resmen artık sevgililer.
Alya: Evett !! Blog'umda çoğu video var sıra sıra izleyelim mi hepsini??
Nino & Adrien: EVET
Marinette: HAYIR
Herkes Marinette'ye baktı. E doğal olarak ben de baktım. Daha sonra toparlamaya çalıştı ben bunun ağzını yüzünü yerim utanırken bile mükemmel.
Marinette: Şey yani, siz izleyin.. Yok yok izlemeyin aslında şey benim erken gitmem gerek yeni şey isterseniz siz izleyin ama izlemeyin ödevi çabuk bitirelim diye diyorum.
Alya: Bu anlar kaçmaz. Bu odada herkes LadyBug ve KaraKedi'yi sevdiğine göre hadi bir kaç video izleyelim.
Marinette'in yüzüne bakıp kahkaha atmamak için zor tuttum kendimi. Videoları izlerken yanakları renkten renge girdi ve arada göz göze geliyorduk. Sırf onu sinir etmek için bir soru patlattım.
Adrien: Acaba KaraKedi güzel öpüşüyor mu?
Alya: Ah evet!! çok merak ediyorum ben de
Marinette gözlerini fal taşı gibi açarak Alya'ya döndü.
Marinette: Çok merak ediyorsan git öp HaHaH
Nino Alya'ya wtf der gibi bir bakış attıktan sonra Alya ekledi;
Alya: Şaka şaka. Tabii yani nasıl öpüşüyor merak ediyorum ama bunu LadyBug'a sorabiliriz. Onu gördüğüm ilk anda soracağım!!
Marinette: Artık ödeve dönebilir miyiz lütfen?!
Utandığında çok tatlı oluyor. HaHaH şimdi yine bir öpüşme esprisi yapıp daha da sinir edesim geldi ama şu an Adrien olduğum için Adrien gibi ağırbaşlı davranmalıyım. Şaklabanlıklarımı KaraKedi halime saklıyorum.
Biraz daha gülüştükten sonra ödevimize kaldığımız yerden devam ettik.
Proje ödevimizin sonuna yaklaşırken, ödevi yaparken televizyon izlemenin sorun olmayacağını düşündük. Televizyonun düğmesine tıkladım ve karşıma haberler çıktı. OLAMAZ AKUMA ALARMI!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Paris Gecesi -LadyNoir-
Фанфик"yalnız hissettiğinde her zaman seni önemseyen birinin olduğunu hatırla" Tamamlanmış bir hikayedir.