razboi...

9 0 0
                                    

Si iata-ne acum... Privind cerul plin de stele pe terasa lui ... Parca stapanind stelele.... Dar dintr-o data ii suna telefonul...

Bzzz. ... Ei bine... S-a dus in camera de alături ca sa vorbească...

-cine e-la telefon? (îl intreb eu pe Jack)

-e... Stefania(o colega de clasa) ... Mă roaga sa o ajut la un proiect....

-ok.... 😊....

Dintr-o data aud "si eu te iubesc .. Pa"... Spus in soapta de parca se ferea sa nu îl aud...

A venit lângă mine si nu i-am zis nimic... A doua zi... M-am oferit sa merg pe la el sa gatim ceva împreună... Ca niste iubiti va dati seama... 😊 ... Si ... Dinnou... Acelasi lucru... Se duce in camera alăturată ... Si stiti voi povestea... Si mereu găsea o scuză. ... Pana când m-am enervat !!!

-Gata... Deja esti enervant... Te-am auzit spunându-i cuiva ca o iubesti... Si nu doar o data ... De mai multe ori...(eu)

-stai liniștită draga ... Vorbeam cu mama... Normal ca o iubesc pe mama...

- Da??? Atunci de ce când ii zice-ai te iubesc vorbeai in soapta???

-dar... Nu i-am zis in soapta... Probabil ti s-a părut... 😲

-Jack... Recunoaste ... Sti ca nu îmi place sq ma minti pe fata... 😠

-Scuze... Sincer îmi pare rau ... Nu am vrut sa fac asta ... 😢

-nu se poate Jack ... Cum ai putut sa o faci.... Nu mai vreau sa aud de tine... 😡

Am plecat acasa.....

M-am băgat cu capul in perna si am început sa plâng...

----*----*----*----*----*----*----*----*----*----*

Sper sa va placaaaa... 😊😊

👍 &📩

Iubire sau război... Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum