8. Tips: Enemies To Lovers

74 13 3
                                    

Γεια σου αναγνώστη μου!

Ελπίζω να είσαι καλά, να ξεκουράστηκες στις διακοπές του Πάσχα και να κατέβασες τα καλοκαιρινά σου ρούχα, γιατί έπιασε απότομα η ζέστη.

Σήμερα μετά από αρκετό καιρό αποφάσισα να γράψω ένα κεφάλαιο με θέμα: enemies to lovers όπως βλέπεις και από τον τίτλο.

Νομίζω είναι ένα θέμα που αρέσει πολύ και διαβάζεται έντονα οπότε πάμε να δούμε πως μπορείς να γράψεις ένα βιβλίο γύρω από αυτό.

1) Οι πρωταγωνιστές να έχουν μερικά κοινά χαρακτηριστικά ή κάτι που τους ενώνει. Αν δεν έχουν, δεν μπορούν να ενωθούν σαν φίλοι πόσο μάλλον σαν ζευγάρι.

2) Κάνε τους να εναντιωθούν στα συναισθήματα τους και να τα "παλέψουν". Να δημιουργήσουν περισσότερο μίσος για τον άλλον, επειδή δεν πρέπει να τους αρέσει και γι'αυτό το λόγο να αντιπαθεί ο ένας τον άλλον τόσο πολύ.

3) Γράψε μια κοινή στιγμή τους. Πχ ένας εχθρός, ο κακός της ιστορίας, ένα ζηλιάρικο αγόρι ή ζηλιάρα αντίστοιχα κοπέλα, κάποια σκηνή στο σχολείο, στη δουλειά κτλ. Αυτό θα τους φέρει πιο κοντά.

4) Προσπάθησε να γράφεις στιγμές όπου μένουν μόνοι τους. Αυτό τους κάνει να δεθούν, ειδικά εάν υπάρχουν μερικά τυχαία αγγίγματα, ερωτική οπτική επαφή, σπόντες και υπονοούμενα.

5) Κάνε τη πλοκή αργή αλλά όχι τόσο αργή, σε σημείο που να βαριέται ο αναγνώστης και προπάντων να μην εστιάζεις μόνο στο κεντρικό ζευγάρι του βιβλίου. "Παίξε" με τα συναισθήματα, τις πράξεις και των άλλων πιθανών ζευγαριών, φίλων, χαρακτήρων.

6) Γράψε για αυτή τη σεξουαλική έλξη που νιώθουν ενάντια στην ίδια τους τη λογική και το μίσος, που μπορεί να καταλήξει σε έναν εσωτερικό πόλεμο για κάποιον από τους χαρακτήρες.

7) Δώσε τους τη στιγμή της συνειδητοποίησης των συναισθημάτων τους. Περιέγραψε το τι και πως νιώθουν εκείνη τη στιγμή πχ τρόμο, χαρά, ανακούφιση, αποδοχή, άρνηση; Και τι θα κάνουν μετά από εκείνη τη στιγμή, θα καταπιέσουν τα συναισθήματα τους και θα προσπαθήσουν να το ξεχάσουν; Θα τα μοιραστούν στον άλλον;

8) Κάποιος από αυτούς πρέπει να ξεκινήσει να φλερτάρει, να κάνει κάποια κίνηση. Να αρχίσει να ρίχνει τις άμυνες του και να προσπαθεί να τον διεκδικήσει. Ένα τεράστιο πονηρό χαμόγελο, εξίσου πονηρές ματιές, κοντινότερη απόσταση των σωμάτων τους, ίσως και ραντεβού, περισσότερες συνομιλίες μεταξύ τους.

9) Όταν τελικά αναπτύξουν τη σχέση τους, προσπάθησε να δημιουργείς μερικούς καυγάδες και διαφωνίες για να μην υπάρχει απόλυτη αρμονία σ'αυτή, γιατί δεν μπορούν από τη μια στιγμή στην άλλη να διαχειριστούν ο ένας τα ελαττώματα του άλλου.

Αυτές λοιπόν ήταν μερικές γενικές συμβουλές για το σημερινό θέμα και που ελπίζω να σε βοήθησαν!

Άφησέ μου τις απορίες και τις ερωτήσεις σου εδώ

Εάν έχεις κάποια ιδέα για το θέμα του επόμενου κεφαλαίου ή κάτι που σε ενδιαφέρει να διαβάσεις, άφησε το μου το εδώ

Αν έχεις να προσθέσεις κάτι άλλο σχετικά με αυτό το κεφάλαιο, άφησε το μου εδώ

-truesoul 💙

Vous avez atteint le dernier des chapitres publiés.

⏰ Dernière mise à jour : Jul 17, 2022 ⏰

Ajoutez cette histoire à votre Bibliothèque pour être informé des nouveaux chapitres !

Help Is On The WayOù les histoires vivent. Découvrez maintenant