medya: Koray tahtacı
iyi okumalar
oy ve yorum yapmayı unutmayın.
2 gün sonra
Otoparktaki arabamın kilidini açtım. Kızıma aşı yaptırmıştım, canın çok yandığına eminim çünkü çok ağlamıştı. Bu acıya dayanmıyordum, duru ağlayınca benim de gözlerim doluyordu. Arka kapıyı açıp kızımı bıraktıktan sonra kapıyı kapatıp, sürücü koltuğuna geçtim bugün ayçanın nikâhı vardı, modaevinden cereni ve elbisemi alıp, kuaföre gidecektik.
Duruyu da annem hazırlayacaktı. Uzun zaman sonra dışarı çıkıyorum diye, meral de annemde çok mutlu olmuştu, annem eski hayatıma dönemeyeceğim biliyordu ama yine de sosyal olmam hayatımı yaşamama gerektiğini söylüyordu. Babamla konuşmaya ihtiyacım vardı babamın beni anladığını düşünüyordum.
Trafikte ilerlemiyordu, böyle giderse düğüne yetişemeyecektim. Cereni arayıp haber versem iyi olacaktı, telefonumdan cerenin numarasını bulup, tuşladım. Hoparlöre verip arabaya bağladım.
Birkaç kez çaldı daha sonra cerenini derinden gelen sesini duydum, " Efendim kuzum." Sanırım beni Hoparlöre almıştı, cerenini bekletmemek adına, " Ceren, bil bakalım şuan neredeyim."
"Şaka gibi trafiğin ortasında kaldım, yolun açılması bir saat sürermiş, sen elbiseleri alıp kuaföre geçer misin ben de duruyu bırakıp oraya gelirim." Yol çalışması veya kaza olmuş olabilirdi. Ne zaman açılacağını bilmiyordum.
" Tamam, tatlım sorun değil benim de zaten biraz işim var kuaförde görüşürüz." Bende görüşürüz deyince kapattık telefonu.
***
Trafik yarım saat sonra hazır olunca, duruyu eve bırakıp hızlı bir şekilde kuaföre gelmiştim. Şuan hem ojem sürülüyor hem de saçım yapılıyordu.
Saçlarımı, önlerden biraz bırakıp Sağ'dan sola doğru giden büyük ama kalın olmayan bir örük yaptırmıştım kalan kısımlarını da maşalayıp, ensemde topuz yapmıştık
Ellerime, siyah oje sürdürmüştüm, makyajımı çok abartamadan yapmıştık, cildime transparan bir fondöten sürmüştüm, uykusuz olduğum için de gözlerim çevresindeki morlukları kapatıcıyla kapatmıştım, gözlerime pastel rengi bir far sürmüştük, eyliner de çekmiştim. Ceren bana sürekli iltifat ediyordu, rimelimde sürdükten sonra, nude tonlarında bir ruj sürmüştüm.
Saçım ve makyajım hazır olunca, elbisemi giymek için kuaförde olan kabinlerden birine girdim, elbise tercihimi kırmızdan yana yapmıştım, sol bacağından derin bir yırtmacı vardı, bel kısmı ince belimi çok iyi gösteriyordu, kolları kabarıktı u şeklinde gibi durun bir yakası vardı. kendim dikmiştim ayakkabı olarak üç bantlı pırıltılı bir topuklu ayakkabı giymiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇOCUĞUMUN BABASI
General FictionÇift çizgi Hamileyim ... " Iı şey, o geceden sonra hayatımızı değiştirecek bir şey oldu" konuşmaya devam edecektim ama eliyle dur işareti yaptı. " Bir gece geçirdik diye evleneceğimizi falan düşünmüyorsun herhalde yani bu çok saçma olurdu." dedi üs...