31 BÖLÜM

1.3K 228 453
                                    

MERHABA MERHABA MERHABA CANLARIM 🥰

NİHAYET YENİ BİR BÖLÜMLE SİZLERİN KARŞISINA ÇIKABİLDİM. NASIL MUTLUYUM ANLATAMAM🤗❤️🙏

SiZİ O KADAR ÇOK ÖZLEDİM Kİ. TATİLDEN BU HAFTA DÖNDÜM. GEZDİM. DİNLENDİM. DAHA VERİMLİ BİR OKUMA/YAZMA DÖNEMİNDE OLMAK UMUDUYLA YENİ BÖLÜMLE HEMENCECİK GELDİM.

UMARIM SİZLER DE TIPKI BENİM GİBİ ONLARI VE BENİ ÖZLEMİŞSİNİZDİR. 😅

ARA VERMEK OKUYUCU KADAR YAZAR İÇİN DE ÇOK KÖTÜ İNANIN. AMA TIKANDIĞINIZDA, İÇİNİZDE HİÇ BİR ŞEY YAPMAK GELMEDİĞİNDE SEVDİĞİNİZ ŞEYLERLE UĞRAŞMAK BİLE ÇOK ZORDUR.

YAZAMADIĞIM DÖNEMLERDE İÇİMDEN OKUMAK DA GELMİYORDU. NE YAZIK Kİ BU İŞLER ZORLAMAYLA DA OLMUYOR. O ZAMAN ORTAYA HİÇ GÜZEL ŞEYLER ÇIKMIYOR.

İNŞALLAH BEĞENECEĞİNİZ GÜZEL BİR ISINMA BÖLÜMÜ OLUR. DEVAMI ELBETTE GELECEK😉✌️

O ZAMANA DEK KEYİFLE KALIN VE ÇOKÇA SEVİLDİĞİNİZİ SAKIN UNUTMAYIN
❤️❤️❤️
💋💋💋

"Hiç kimseyi başkalarının anlattığı hikâyelere göre yargılama."

PLATON

JASON

Aidan'ın kapı köpekleri içeriden haber gelene kadar bizi bekletirken avıyla yüzleşmeye hazırlanan bir kaplan gibi gerginlikle olduğum yerde volta atıp duruyordum.

"Sence bizi kabul edecek mi?"

"Bilmiyorum ama kendi iyiliği için bunu yapsa iyi olur."

"Adamın evine habersiz geldik. Polisi arayabilir."

"Neden? Bir seçmeni ziyarete geldiği için mi? Böyle bir aptallık yapacağını sanmam."

"Ya Lucy burada değilse? Ya yanlış iz üzerindeysek?"

"O zaman biz de onu buluncaya kadar aramaya devam ederiz."

Paul'un da gergin olduğunu ses tonundaki titreşimlerden hissedebiliyordum. Lucky ile dövmeciye gitmek yerine benimle gelmekte ısrar etmesini başta cesurca bulmuştum fakat şimdi buna pişman olmuş gibi görünüyordu. Aslında bu fikre hiç sıcak bakmamıştım ancak yılanın inine tek başına girmenin delice bir fikir olduğu konusunda beni ikna etmeye yetecek kadar -buna Carol da dahil- hepsinden yeterince nasihat dinlemiştim. Öte yandan Lucky sivilceli bir ergenle tek başına baş edebileceğini söylerken onun gururunu incitemezdim.

"İçimden bir ses ona yaklaştığımızı söylüyor. Burada değilse bile o adamın elinde başka bir yerde tutuluyor olmalı. Bu işin içinde Aidan Parker'ın olduğuna kalıbımı basarım."

"Tamam. Anladım. Yani adamımız oldukça kötü biri."

"Bildiğim kadarıyla öyle. Backham denen pislik masum kadınların katiliyse ve o Aidan'ın adamıysa Lucy'e neler yapabileceklerini bir düşün."

Arabanın ön camından sarkan kolunu havada sallayarak, "Düşünemiyorum dostum." diye inledi. "Ayrıca gözümün önünde dönüp durmanın da hiç yardımı dokunmuyor inan bana, başımı döndürüyorsun."

"Herkesin kendince stresle baş etme yöntemleri vardır. Bu da benimkisi işte. O yüzden kapa çeneni!"

Paul bir süreliğine çenesini kapattı, ama sonra, "Sen şimdi bu adamın öz yeğenini öldürtebileceğini mi söylemeye çalışıyorsun?" diye sordu. Nihayet anlamıştı ama bu kez de düşüncelerimi sesli şekilde duymak tüylerimi ürpertmişti.

CEHENNEMDEN DÖNÜŞ (Araf Serisi-2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin