Simay elini karnıma koyup "İnanamıyorum ben şimdi teyze mi oluyorum?" dediğin de tebessüm edip karşılık verdim.
"Asıl ben inanamıyorum benden önce hamile kaldı ya" diye söylenen Anna'ya baktığım da darılır gibi yapıyordu. Armando'nun annesi "Torunum geliyor" diyerek sevinçle konuşup ellerini birbirine kenetledi. Çok tatlı ve zarif bir kadındı.
Simay, "İçinde bir şeyler hissediyor musun? Ayy inanılmaz bir şey karnın da bir can var resmen. Nasıl bir duygu?" diyerek haberi verdiğimizden beri beni sorguya çekiyordu. Ben ise söylenenleri hiç takmıyordum. Haberi öğrendiğimiz de Armando ilk sevinmişti sonra yüzü düşmüştü. Şu anda da her zaman ki ritüelini yapıp balkon da bana bakarak sigara içiyordu. Hâlâ çok garip bakıyordu.
Oturduğum yerden kalkıp Armando'ya doğru ilerlemeye başladığım da anında elinde ki sigarayı söndürmüştü. Havada ki dumanları eliyle dağıttığın da beni balkonun dumansız köşesine götürdü. Balkonda ki ikili koltuğa oturduk. Bir elini omzuma sarıp diğer elini karnıma koymuştu.
"Armando bir sıkıntı mı var" diye sordum. Omzumda ki elini alıp saçımı okşamaya başladı. "Hayır, niye sordun?"
"Bilmem durgun gibisin"
"Bebeğimize isim alternatiflerini düşünüyordum" dediğin de gülüp Armando'ya baktım. "Sizi dünyanın en mutlu insanları yapıcam" diyip daha çok sarıldı.
Armando'nun telefonu çaldığın da İtalyanca bir şeyler konuşmaya başladı. Adam zaten çekiciydi kendi dilini konuşunca ekstra bir çekicilik geliyordu. Hayranlıkla Armando'yu izlediğim de az olan sakalın da elimi gezdirmeye başladım. Arada sırada yükselip boynuna öpücükler bırakıyordum.
Armando telefonu kapattığın da bana dönüp "Seni eve bırakayım ordan da şirkete geçeyim bir kaç işim var" dediğin de başımı hızla sağa sola salladım.
"Evde tek kalmak istemiyorum. Bende seninle geleyim beraber eve geçeriz" dedim. Başını olumlu anlamda salladığın da kalkıp odaya girdik. Simay anında yanıma gelip karnımı sevmeye başladı.
Armando annesine bir kaç bir şey söylediğin de elimi tutup dış kapıya yöneltti. Evden çıkıp arabaya doğru ilerledik. Kapıyı bana açtığın da binip kısa bir teşekkür ettim sonra kendisi gelip yanıma oturdu. Elini bacağıma koyarken "Niye her anında temas halindesin" dedim.
Başını bana çevirip gözlerimin içine baktı. "Sana özel. Yanımda olduğunu, olduğunuzu bilmek istiyorum" dediğin de gülüp Armando'ya yaklaşıp öptüm.
Araba büyük bir şirketin önünde durdu. Arabadan indiğim de Armando anında yanıma gelip elini belime yerleştirdi. Şirkete girdiğimiz de Armando'yu görenler sanki komutanlarını görmüş askerler gibi saygı duruşunu geçiyordu. Aşırı halde gerilmiştim bu durumdan çünkü herkes meraklı gözlerle bana bakıyordu.
Armando'ya doğru aşırı güzel bir kadın geldiğin de beni baştan aşağıya süzüp küçümseyici bakışlar attı. Karşısın da o kadar sönük kalmıştım ki eve gidip hazırlanmak istedim bir an. Armando'nun yanına geldiğin de dosyalar gösterme ayağına beni arka plana itmeye çalıştığın da Armando "Daha sonra" diyerek beni yeniden yanına çekti.
Aynı bakışları şu an kadına ben attığım da Armando'ya iyice yaklaştım. Büyük bir odaya geldiğimiz de Armando koltuğuna oturdu. Ben oturmak yerine camdan Milano'nun manzarasına baktım. Odaya az önce ki kadınla başka bir kadın girdiğin de Armando'nun karşısında ki koltuklardan birine oturdu diğeri ise Armando'nun az ilerisin de ayakta kaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖR OYUN (+18)
Random⚠️+18 sahneler, fantazi, smut ve argo kelimeler⚠️ (Kapakta ki kişiler gerçek karakterleri yansıtmamaktadır.)