14. BÖLÜM

8.7K 409 255
                                    

Ses kaydını dinledikten hemen sonra Şeyda'nın hâlâ evde mi diye kontrol etmek için gittiğimde evden ayrıldığını öğrenmiştim.

Ama bir şekilde hizmetlilerden evinin adresini öğrenmiştim. Bu da bir şey.

Adrese yarın okuldan sonra bakacaktım. İnşallah evdedir, yani başka bir yerlere gitmiş olmasın da. Belki ani bir kararla Amerika'ya taşındı, bilemeyiz.

(Yazar mood: Amerika'ya taşınmak mı? Nasip et Allah'ım dmmdmddm)

Yalnız mı yatsam? Yoksa Emre'nin odasına mı gitsem acaba?

Emre odasının tapusunu benim üzerime yapar mı acaba?

Neyse gidem de Emre'yi rahatsız edeyim bari. Tabii onunla yatma bahanesiyle.

Emre'nin odasına yine daldığımda Emre alışmış olsa gerek umursamamıştı ve aynı şekilde yine bir şeyler izliyordu.

Emre'nin yanına yatağa geldiğimde ne izliyor diye tabletine baktığımda Atiye izlediğini gördüm.

"Her şey bitti, şimdi Atiye mi izliyorsun?"

"Ne yapayım kızım? 3. sezon gelmiş izlemeyim mi?"

"Vay be, Atiye'nin bile 3. sezonu gelmiş biz hâlâ Aşk 101' in 2. sezonunu bekleyelim."

"Sen Atiye'yi izlemiş miydin ki?"

"Yani 1. sezonu izledim 2. sezonu yarım yamalak izledim. Ama şuan dizi hakkında Atiye'yi Beren Saat'in oynaması dışında bir şey hatırlamıyorum"

Emre'yle kahkaha attıktan sonra diziye dönmüştük.

Yaklaşık yarım saat sonra uykumuz geldiği için izlemeyi bırakmış ve yatmaya hazırlanıyorduk.

"Yağmur, çok mu korkuyorsun? Korkma ben seni korurum."

Emre şakayla karışık bir şekilde sormuştu.

Anlamadığım için kaşlarımı çatarak "Kimden? Neyden?" Diye sordum.

Emre bir anda ciddi bir yüz ifadesine bürünerek cevap verdi.

" Yağmur, ben her şeyi biliyorum"

BÖLÜM SONU
.
.
.
.
.
.
.

ŞAKA ŞAKA DJKDKDDKDMD

Emre'nin söylediği şeyle kaşlarım olabildiğince çatılmıştı.

Neyden bahsediyordu? Alp mevzusunu öğrenmiş olamaz değil mi?

"Emre, neyden bahsediyorsun?"

"Ben öğrendim Yağmur. Sakladığın şeyi biliyorum artık. Benden saklamana gerek yok"

Kimden neyden bahsediyorsun Emre ya? Gerilim yaratmadan söylesene! Burda kalbim maraton koşuyordu neredeyse.

Sesli bir yutkunmanın ardından "Emre, hâlâ neyden bahsettiğini anlamıyorum"

"Normal, çünkü gerizekalısın"

"Kendine bakta konuş. Ayrıca neyden bahsettiğini söyleyecek misin artık?"

"Yağmur, gece tam yatmak üzereyken odana uzaylıların girdiğini ve eğer kendi odanda yatarsan seni öldürmekle tehtid ettiğini bu yüzden de benim odamda yattığını biliyorum"

Emre'nin gülerek söylediği şeyle kalbim tekrar eski atış hızına dönmüştü. Ay bir an Alp'i öğrendi diye ödüm kopuyordu neredeyse.

"Aynen Emre, ben böyle her gece uzaylılarla görüşürüm. Bir gün seni de tanıştırayım mı?"

Gerçek AilemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin