1.Bölüm

2.1K 196 96
                                    

Selam arkadaşlar, okuyan destek veren herkese teşekkür ederim. Sizleri bekletmemeye sık sık bölüm atmaya çalışacağım ancak şu an final dönemimdeyim temmuzun 12'sine kadar sınavlarım var. Fırsat buldukça bölüm atacağım, arayı açmak istemem. Neyse lafı uzatmadan bölüme geçeyim hemen, iyi okumalar. Lütfen oy ve yorum atmayı da unutmayın 😘





Mis gibi bir Nisan sabahına yine ağabeyimin bağırışlarıyla uyandım. Bu evde yaşayan bir prenses kardeşim var sabahları bağırmak yerine onu öperek uyandırayım demek yerine ne yapıyor benim canım ağabeyim? Alt kattan bana bağırıyor!

Daha fazla onun borazan sesiyle bağırışlarını duymak istemediğim için kalktım. Dolabımın aynasına baktım ve ayıcıklı pijamamla çok güzel olduğuma karar verip değiştirmedim. Bozulan topumuzu düzelttim ve odadan çıktım.

Böğürme sabah sabah. Komşular evde bir ayı besliyorlar diye şikayet edecekler bizi.

Lafımı da sokup altta kalmadığıma göre banyoya girip işlerimi halledebilirim. Ay böyle deyince de bir komik geldi. Ne işini halledeceğim banyoda toplantı mı düzenleyeceğim? Neyse işte çişimi yapıp elimi yüzümü yıkayacağım, toplantı falan yok merak etmeyin.

Elimi yıkarken aynaya bakarak ayy maşallah çok güzelim çok deyip kendime öpücük de attığıma göre artık kahvaltıya inebilirim. Yoksa öküz ağabeyim tüm masayı silip süpürebilir.

Aa bu arada okuyucu kankalarım size kendimden bahsetmeyi unuttum. Biraz bahsedeyim de siz de benim kadar mükemmel birini tanımış olun. Ben Pelin Arslan. 20 yaşında Edebiyat Öğretmenliği okuyan minnoş bir kızım. Bir abim var. Her ne kadar kedi köpek gibi de olsak severim şerefsizi. Neyse onun da adı Poyraz. Kendisi 25 yaşında bir mimardır. İnanın nasıl mimarlığı kazandı nasıl 4 senede bitirebildi ve nasıl hemen bir iş bulabildi ailecek biz de şaşkınız.

Annem Gülperi Arslan. 48 yaşında ve sınıf öğretmeni. Hala mesleğine devam ediyor çünkü çocukları çok seviyor. Bizim mahalledeki ilkokulda görev alıyor. Babam Kemal Arslan 53 yaşında bir matematik öğretmeni. O da mahallemizdeki ortaokulda görev yapıyor. Annemle çalıştıkları okullar yan yana. Tüm gün birlikteler çifte kumrular.

Neyse beni bu kadar tanıdığınız yeter artık kahvaltımı yapıp hazırlanmam gerekiyor.

-Günaydın benim güzel ailem ve öküz abicim.

+Günaydın prensesim.

+Günaydın güzel kızım.

+Günaydın benim beyinsiz kardeşim. Bana öküz dedikten sonra güzel güzel kahvaltısını yapacağına inanıyor görüyor musunuz?

-Yaa abi sen de öküz gibi her sabah niye bağırıyorsun düzgünce uyandırsana.

+Sen şimdi naneyi yemedin mi?

-Ne nanesi ne yemesi abi?

+Boş ver güzel kardeşim, sen uyumaya devam et. Senin sucuklu yumurtan artık yok. Hadi sen de peynir zeytin falan ye abim.

-Off! Her sabah bir bahane bulup alıyorsun yumurtamı.

Abim yumurtamı yedikten sonra yanağımdan makas aldı ve hadi afiyet olsun ben işe gidiyorum görüşürüz deyip mutfaktan çıktı. Daha sonrasında babam ve annem de kahvaltılarını bitirdi ve onlar da beni öpüp dikkat etmemi söyleyip evden çıktılar.

Güzelce karnımı doyurduktan sonra kahvaltı masasını topladım ve banyoda dişimi fırçalayıp odama geçtim. Dersim 12'de olduğu için hala süslenmek için vaktim var. Yoksa eşofmanla da okula gidebilirdim ama vaktim olduğu için biraz süslensem fena olmaz.

Dolabımı karıştırdım, mini kot eteğimi ve çiçekli bluzumu çıkarttım ve giyindim. Güzel kızım maşallah. Biraz da makyaj yapıp saçımı maşalarsam, bir iki de takı takarsam tamamdır.

Aynadan kendime son kez bakıp öpücük attıktan sonra çantamı da alıp odadan çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




Aynadan kendime son kez bakıp öpücük attıktan sonra çantamı da alıp odadan çıktım. Çıkarken ayakkabılarımı da giydim ve sonunda evden de çıktım.

Mahallede yürürken gördüklerime selam verdim. Durağa geldiğimde otobüs de geldi. Bugün şanslıyım sanırım otobüsü kaçırıp peşinde koşmadığıma göre. Kartımı basıp arkalara doğru ilerledim ve artık benim yerim haline gelen en son koltuklardan cam tarafına oturdum. Birkaç durak sonra Mukaddes teyze de otobüse bindi ve yanıma oturdu. Her zamanki gibi kadromuz tamam.

Yine bir çarşı pazar dolaşmasına çıkan Mukaddes teyze beni övmekle başlayıp oğlunu anlatarak devam edecek. Sonra arkadaşlarının torunlarından bahsedecek ve kapanışta ben de oğlumu şöyle senin gibi güzel bir kızla evlendirsem de torun sevsem artık konuşması yapacak. Ben de ayıp olmasın diye her dediğine güle güle ineceğim durağa geleceğim.

Bu sefer Mukaddes teyzeyle her zamanki iletişim akışımıza yeni sözcükler eklendi. Mukaddes teyze gece telefona bakarken şarja takmayı unutmuş ve şarjı bittiği için oğluna evden çıktığını da haber verememiş. Ben de telefonumu uzattım kısa bir konuşmadan sonra bana telefonumu geri verdiğinde ineceğim durağa yaklaştığımızı gördüm ve inmek için hazırlandım.

Otobüsten indikten sonra kampüse doğru yürüdüm. Derse yarım saat kaldı tam zamanında sınıfta olacağım. Zamanlamam mükemmel işliyor bugün. Hatta sınıfa geçmeden bir kahve bile alabilirim.

~~~

Art arda işlenen derslerden sonra kendimi ölü bir şekilde otobüse attım. Aradan geçen bir saatin sonunda mahalleye geldim. Hızlı adımlarla yürüdüm ve eve girdim.

-Ben geldim sevgili aileem.

+Hoş geldin kızım.

-Hoş buldum annem.

+Güzel kızım sen mi geldin?

-Evet babacığım geldim. Ve şimdi odama çıkıyorum çok yoruldum. Sizi seviyorum ve öpüyorumm.

Odama geçtiğimde eşofmanlarımı üstüme geçirdim ev topuzumu yaptım ve kendimi yatağıma attım. Saat 18.30. Akşam yemeğine kadar gözümü dinlendirsem iyi olur. Tabii ben gözümü kapattığım anda telefonuma art arda gelen mesajlar olmasa dinlenebilirdim. Kim bu kadar mesaj atıyor kardeşim?

Yataktan kalktım, masama ilerledim ve telefonumu aldım. Tanımadığım bir numaradan gelen mesajlar ekranıma düştü ve anında kaşlarım çatıldı. Bu numara da kim?

055x: Merhaba ben Burak.

055x: Annem bugün telefonunun şarjı bittiği için senin telefonundan beni aramıştı.

055x: Aslında telefonunun şarjı bitmemiş...

055x: Bizi tanıştırmak için böyle bir oyun oynamış.

055x: Amacım seni rahatsız etmek değil ama annem evde sürekli senden bahsediyordu.

055x: Eğer sen de istersen tanışabilir miyiz?


Kestiiikk!! Biraz daha merak edelim bakalım Pelin'in bu mesajlar karşısında ne yapacağını?

Siz Pelin olsanız nasıl cevap verirdiniz?

Yorumlarınızı bekliyorum ballarım 😘

OTOBÜS TEYZELERİ İŞ BAŞINDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin