2

24 22 5
                                    


Multideki şarkıyı kesinlikle dinleyin. Tavsiye ederim.

Aşka inanan var mı aranızda?

Bazen herşey normal gidiyo derken biri çıkıp tüm moralinizi bozar? Herkes tanır onu aslında. Kim mi?  Tabiki HAYAT...

BADE'NİN AĞZINDAN

DÜN BENİM APTAL KARDEŞİM BÜLENT İLE MARKETE GİTMİŞTİK. ÇÜNKÜ  BENİM ÇIKINATA ZULAMI PATLATMIŞ. GİTTİİİ GİTTİ BENİM MİĞDEME GİREMEDEN KİMLERİN MİĞDESİNE GİTTİ.

ÖHÖM ÖHÖM . HER NEYSE. BİZ NEREDEYSE HER ÇEŞİT ÇIKINATA ALIRKAN BÜLENT UZAYLI GÖRMÜŞ KAKTÜS GİBİ BAKIYORDU.

DUR BİR DAKİKA YA BU ÖYLE SÖYLENMİYODU SANKİ. AMAAN HERNEYSE.

TÜM ÇIKINATALARIMI KASİYERİN KASADAN GEÇİRMESİ NET 20 DAKİKA SÜRMÜŞTÜ. KADINDAN RİCA EDİP 2 MARKET ARABASINI ALDIK. EE TAŞIYAMADIK TABİ. NE KADAR BOX İLE İLGİLENSEMDE  BİLMEM SAYISINI UNUTTUĞUM KADAR ÇIKINATA, ONUN BİR FAZLASININ 5EKSİĞİ KADAR SODA AMA MUZLU. MUZLU SÜT VARDI YAA . TAKMAYIN YAA BOŞVERİN YOKSA HAYAT NASIL ÇEKİLECEK ÖYLE DEĞİL Mİ?

YARIM SAATE EVE GELDİĞİMİZDE ANNEM KAPIDA BİZİ BEKLİYORDU.
"KIZIM,NEREDE KALDINIZ YAA?  YOK ARTIIKKK BUNLARI KİM YİCEK KIZIM . CIK CIK İSRAF YAPMA BE YAVRUM. YAZIK GÜNAH DEĞIL Mİ?"

"ANNEM BEN NEDEN BU KADAR ÇOK ALDIM BİLİYON MU?"

"NEDEN ALDIN BİLMİYORUM."

"AAAA ANLATIRDIM AMA BENİM DUŞ ALMAM LAZIM. BENİM HIRKIZ GARDAŞIM SEFİL BİLO ANLATSIN. HADİ ÇÜÜZZ. "

"BADEE! KIZIM ALT TARAFI BİR ÇİKONATU ALDIM YAA."

"ULAN HEM HAİN HEM TÜRKÇESİ BOZUK. BANA BAK MORUK ONUN ADI ÇİKONATU DEĞİL ÇIKINATA . DİD YOU UNDERSTAND ME?  OK?"

ONU DAHA FAZLA TAKMAYIP ODAMA ÇIKTIM. 15 DAKİKALIK BİR DUŞ SONRASI RAHATLAMIŞTIM. YAĞRIN OKUL VARDI . PZT SENDROMU ...

BİLİNMEYEN: YAĞRIN OKUL VAR . UNUTMADIN DEME?
BİLİNMEYEN: BADEEE
BİLİNMEYEN:  B
BİLİNMEYEN: A
BİLİNMEYEN: D
BİLİNMEYEN: E

BEN: İŞSİZMİSİN KARDEŞİM. Bİ SAL BENİ YAA. DIN DIN MESAJ SESİ YÜZÜNDEN SEVGILİME ODAKLANAMIYORUM.

BİLİNMEYEN:  NE SEVGİLİSİ LAN! NE DİYON SEN?

BEN:

BİLİNMEYEN:  HAAA, KIZIM KORKTUM YAA

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

BİLİNMEYEN:  HAAA, KIZIM KORKTUM YAA. BİZ SANA UZAKTAN BAKALIM SENİN SEVGİLİNİN OLDUĞU DÜŞÜNCESİ BİLE BANA YETTİ.

BEN: NİYE KARŞIMA HER KİMSEN OYLE ÇIKMIYOSUN?

BİLİNMEYEN: CESARETİM OLSA ÇIKMAZMIYIM SANIYORSUN?
YA İSTEMEZSEN BENİ.

BEN: HAL VE HAREKETLERİN HOŞUMA GİTMEZSE OLMAZ ZATEN .ONU BİL.

BEN: AYNI OKULDAMIYIX?

BİLİNMEYEN:  EVET .

BEN: HANGİ SINIF?

BİLİNMEYEN: 12 /Ğ ;)

BEN:HAHAHAHAHA

BİLİNMEYEN: GERÇEKTEN SÖYLEYECEĞİMİ SANDIN?

BEN: OFF TAMAM BE NE BOŞ YAPTIN. CEZALISIN OĞLUM

BİLİNMEYEN:  NE CEZASI?

BEN: BENİ ÇIKINATA YEMEKTEN MAHRUM BIRAKTIN. BUNUN CEZASI ÖDEMELİSİN.

BİLİNMEYEN:  NASIL OLACAKMIŞ O İŞ?

BEN: FOTONU ATT.

BİLİNMEYEN:  COK HJLSN B GXLM

BEN: WAS?

BİLİNMEYEN:  FOTO İSTEMEK FALAN HAYIRDIR?  SEN ŞUNA "SEND ME NUDE BAYBY "DESENE .

BİLİNMEYEN:   AMA SANA HAYIR DİYEMEM BU YÜZDEN BEKLE  KIR PAPATYASI.

kır papatyası mı? Oha düştüm sanki. O da bir an ;)

BİLİNMEYEN:

BEN: NEREDE BUNDA YÜZ? SEN GÖRÜYOMUSUN?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

BEN: NEREDE BUNDA YÜZ? SEN GÖRÜYOMUSUN?

BİLİNMEYEN:  OLMAZ KIR PAPATYASI. SABRET BİRAZ. HADİ ELİNDEKİ CİKOLATAYI BIRAK VE AĞZINI YIKAYIP YATAĞA GEÇ.

BEN: NEDEN?

BİLİNMEYEN:  HANİ OKUL VAR YA YAĞRIN.

BEN: NEDEN VAR?

BİLİNMEYEN:  CİDDİMİSİN?

BEN:

BEN: BU SİSTEMİ GETİRİRSEN SENİ ÖPERİM

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

BEN: BU SİSTEMİ GETİRİRSEN SENİ ÖPERİM.

BİLİNMEYEN:  OOO HEMEN ZİYA BAŞKANI İNDİRİYORUM. GJDHDJJS

BEN: GDJDHJDDB

BEN: İYİ GECELER. KAYIP ROMEO.

BEN: İYİ GECELER JULİET.

Telefonu kapatıp şarja taktım. Sonra elimi yüzümü yıkayıp yatağa geçtim. Bilinmeyenle birlikteyken eğleniyorum. Benim kafa yapıma uygun bir çocuk. Bizim okulda oldugunu ve 12 lerden olduğunu öğrendim. Yani 12 değilse neden 12 /Ğ dedi ki ? 11/Ğ de diyebilirdi.

Düşüncelerimi rahmetli edip gözlerimi kapattım. Aç kolllarını geliyorum uyykkuuu.

Herkese merhaba. Kitabımı okuyan , yorum yapan ve oy atan herkese şimdiden teşekkürlerimi iletiyorum. Hoşçakalın ❄

UÇURTMAMDAKİ UMUT// YARI  TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin