[Tanıtım]

1.9K 183 289
                                    

Kitabın ana şarkısı; Lana Del Rey - Born to die

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kitabın ana şarkısı;
Lana Del Rey - Born to die


Bir katil olduğumu kabul edebilirdim ama hiçbir zaman bir yalancı olmamıştım.

Kundaktaki bebeğin ağlaması kadar masumdu hayalim, bir annenin bebeği için canını ortaya koyduğu kadar şefkâtliydi ruhum, gözlerimde ormanlar yanarken, ellerim hâlâ babaannemin bahçesindeki vişneler gibi kokardı.

Çocuktum zamanında, şimdi ise bedenimin aksine yaşlıydı kalbim. Yüzümde olmayan kırışıklıklar içime doğru akmıştı, acının binler çeşit tonunu yaşıyordum.

Ben kanıyordum, beni kanatmışlardı.

Bir elimde silah, diğer elimde ise kalemim vardı. Kalemimin zihnime yazdığı tüm o duyguları silahımla teker teker öldürüyordum. Kendimi öldürüyordum bir bakıma, insan önce kendinin katili olurdu ya...

Beni istemediklerini söylerlerdi, peki beni istemedikleri için mi idam cezası vermişlerdi?

Beni istemedikleri için mi hem ölmüş hem öldürmüştüm?

Ben kimlerin acısı, kimlerin yarası olmuştum?

O soğuk kış gününde bir suç işledim, itiraf edemeyeceğim kadar ağır bir yüktü bana kalan. Ne ağlamalarım fayda ediyordu, ne de çığlıklarım. Sesimi o soğuk günde bir kişi duymuştu, beni hayata döndürenin bir katilin elleri olması ne büyük kaderdi...

Bir adam girdi hayatıma, gülüşünde hayat bulduğum, gözyaşında nefesimi verdiğim, çok sevdiğim bir adam. Atilla Feyezan, kırık kalbime bıraktı sevgisini, onardı ruhumu fakât bende onarabilecek miydim onun ruhunu?

"Ölümün kıyısından sonsuzluğun hiçliğine giden bir yol çizdim gökyüzüne, kalemin mürekkebi kaldı elimde."

"Ve gökyüzü acıyla ağladı, mürekkep ise üzerimize aktı."

------
Beni tanıyan ve tanımayan herkese selamlar öncelikle. Yeni kurgular atmak çok istiyordum, sonunda cesaret edebildim buna. Açıkçası içimde 'Acaba yetişebilir miyim?' telaşı vardı ama bunun üstesinden geldim. İçimde kalacağına yayımlamak istiyorum, en azından zihnimi size açmak istiyorum.

Atilla ve Kayra'nın hikâyesini göreceğiz. Çokça hisli bir hikâye fakât uyararak söylüyorum ki kurgu seri katil içerikli. Rahatsız olacağınız sahnelere denk geleceksiniz, bunun için elimden bir şey gelmez çünkü bu tarz konuları ele almakta başarılı olduğumu düşünüyorum. İzlediğim film ve diziler de bu yönde, karanlık bir kalemim vardır. 1049'dan alışkın olanlar biliyordur zaten.

Okuyan, yorum yapan ve paylaşan herkese teşekkür ederim, sizin desteğiniz yazma isteğimi büyütüyor. 💜

Instagram hesabıma bu kitap için bir başlık oluşturdum, karakterleri erkenden görmek isteyenler hesabımı takip edebilir. Kullanıcı adım aynı, lolashiyu.

Şimdiden iyi okumalar dilerim. 🦋

-03.07.2021

Biz Ölmek İçin Doğduk | BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin