Aradan 3 ay geçmişti mutlu şekilde ilerliyordu herşey. Ömürün durumu dahada kötüye gidiyordu artık amaliyat olması gerekiyordu defalarca alparslanla hastaneye gitmişti herkesten habersiz kimsenin bu durumdan halen haberleri yoktu. Ömür oturup merve ve alparslan la aynı konuyu tekrar konuştu bu sefer hastalığı mervede öğrenmişti. Ömür oğlunu tekrardan merve alparslan a emanet etmişti. 1 hafta sonra amaliyat olmaya karar veren ömür son haftasını ailesi ve sevdikleriyle geçirmek istemişti hergününü sevdiği adamla son günüymüş gibi geçiriyordu. Hep aklında acaba ilyasa söylesemmi diye düşünüyordu ama nasıl diyecekti ilyas ben ölüyorum diye. 1 hafta geçmişti herkez ömürün hastalığını öğrenmiş amaliyathanenin önünde ömürün çıkmasını bekliyorlardı herkezin gözünde yaşlar akıyordu 8 saatlik amaliyattan sonra içeriden doktor çıkmıştı.
İlyas: karım nasıl.
Doktor :başınız sağ olsun ömür hanımı kaybettik.
İlyas : ne yani ömür öldümü?
Doktor: maleseff başaramadı.Ne nasıl olurdu ömür ölmüş olamazdı herkez hıçkırarak ağlamaya başlamıştı ilyas üzüntüden ne yapacağını bilmiyordu karısını en değerlisini kaybetmişti...
2 gün sonra
Ömürün cenaze işlemleri yapılmıştı herkez mezarlıktaydı ömüre veda için son görevlerini yerine getirmek için bulunuyordular. İlyas oğlunu kucağına almış ömürün tabutunu bir an bile yalnız bırakmamıştı. Herkez ömüre olan son görevini yapmıştı ömürü defnetmişlerdi hep beraber çakırbeylilerin evine gitmişlerdi. Alparslan ömürün ona dediklerini bu olayın başını ve herkezden önce bildiğini anlatmıştı....
5 yıl sonra
Mertcan 7 yaşına gelmiş okula başlamıştı zeyno 11 yaşına gelmişti behzat ve ebru evlenmiş ikiz oğulları olmuştu 2 yaşında ,alparslan ve merve evlenmişti 3 yaşında kızları vardı ismini ömür koymuşlardı. Didem ve alinin bir çocukları daha olmuştu. İlyasın hayatına başka kadın almış hatta evlenmişti 1 yıldır evlilerdi. Herkez mutlu şekilde ömürsüz hayatına devam ediyordu sonuçta ölenle ölünmüyordu...Evet kısa yazdım çünkü hikayenin sonuydu mutlu son olsun istemezdim ama yinede ömürsüz de mutlu son oldu. Başka hikaye yazacam burdan devam edecem aklımda güzel şeyler var.... İyi okumalar yeni hikayede görüşmek üzere.