Ella yarın ne ile karşılaşacağını bilmeden mutlu bir şekilde hazırlanıyordu.Akşam tren'e binecek ve çocukluğundan beri istediği hayalini gerçekleştirecekti.
Günün ilk ışıkları ile birlikte okula vardı herkes çok telaşlıydı yeni okul yılının ilk günü Ella da heyecanlıydı ama belli etmemeye çalışıyordu. Ve büyük an geldi alan seçimi olacak ve herkes kendi bölümüne gidecekti. Ella'nın kalbi yerinden çıkacaktı ve sihir sırası ona geldi müdüre Adelina Ella'nın eline bir kağıt tutuşturdu ve burada yazan sihirli sözcükleri okumasını istedi. Ella denileni yaptı fakat önünde duran küçük çiçek solmadı müdüre bir kez daha denemesini istedi fakat bu sefer de olmadı tüm öğrenciler Ella'ya bakıyordu bir gariplik vardı müdüre Ella'yı yanına alarak okula odasına çıktı.
Müdüre Adelina
"Ella bu çok garip o çiçeğin solması gerekiyordu ama sen bunu beceremedin maalesef okuluma böyle bir öğrenciyi kabul edemem"
Ella
"Hayır hayır bana bir şans verin eğer geri dönersem ailem çok üzülür bunu onlara yapamam lütfen"
Müdüre Adelina
"Düşüneceğim Ella şimdilik burada kala bilirsin"
Ella
"Peki. Müdüre Adelina"Ella bu olanlara inanamıyordu,yıllarca cadılık üzerine çalışmış ve sonunda 16 yaşına girip sihir yapma yetkisine gelmişti. Bavulunu alıp yatakhane bölümüne doğru yürümeye başladı dokunsalar ağlayacak şekilde başını önüne eğerek ilerliyordu tam o anda yemek haneden bir ses duydu bu bir tür çığlık sesiydi bavulunu atıp hemen koşmaya başladı yavaşça yemekhane'nin kapısını araladı gözüne çok parlak bir ışık vurdu ve ışık bir kaç saniye sonra yok oldu.
"Aman tanrım bu bir peri"
Cadıların okuluna periler ya savaşta yada barış zamanları gelirdi ama bu barış için gelmiş olamazdı okulun baş öğretmeni bayan Ulrika ile büyük bir kavga içindeydi Ella içeriye daldı bayan Ulrika Ella'yı gördü ve
" Hemen dışarıya çık bu çok tehlikeli"
Demesine kalmadan peri bayan Ulrika'yı bayılttı.
Peri Yavaşça yere inerek
"küçük kız ben ay perisi Almira sana zarar vermem Ulrika bunu hak etti. İyiliğin baş koruyucu perisi olan İda'yı bir aynanın içine hapsetti büyü bozulana kadar büyük bir savaş olacak""Ama bu olamaz"
"Oldu küçük kız maalesef oldu cadılar her zaman kendi çıkarlarını kullanır dikkat et"
Peri bu sözlerini söyleyip oradan ayrıldı ve ardından müdüre Adelina ve okulun diğer görevlileri hızla yemek haneye girdi