Lamia bize gelmişti. Bir süre bizimle kalacağı için ikimizde çok heyecanlıydık. Hava çok güzel olduğundan bahçede masaya oturmuş sohbet ediyorduk.
"Ya Alanis git açıl işte çocuğa!"
"Ama anlattım ya başkasından hoşlanıyor."
"Karşımda günden güne üzüntüden çökmene dayanamıyorum. Gidip öldüresim geliyor Aidan'ı."
"Hayır, sakın öyle bişi yapma!"
Önümdeki içiceğime uzanıp yudumlamaya başladım. Aidanla olmak çok isterdim ama durum belliydi, olmazdı.
"Peki o kişinin kim olduğunu öğrensek en azından."
"Lamia, buna dayanabileceğimi sanmıyorum... Zaten başkasından hoşlandığını düşünmek bile beni mahvediyor o kişinin kim olduğunu hiç merak etmiyorum ve öğrenmek istemiyorum. Umarım mutlu olurlar..."
Dediklerimden sonra ikimizde sessiz kalmıştık. Lamia yanımıza gelen Fluffy ile oynamaya başlamıştı. Bense düşünce denizinin içinde boğuluyordum.
" Hadi gel Fluffy'i gezdirelim kafan dağılır belki biraz. "
" Çok iyi olur, üzerimi değiştirip geliyim. "
İçeriye girip odama yöneldim. Hava güzel olduğu için crop ve pantolon giymeye karar vermiştim. Saçlarıma dokunmamaya karar vererek açık bıraktım. Küçük bir çanta alıp içine cüzdanımı ve telefonumu da koyduktan sonra hazırdım.
Aşağı indiğimde Lamia ve Fluffy beni bekliyordu. Fluffy'nin tasmasını takıp bahçe kapısından çıktık. Yavaş adımlarla ilerlemeye başladık.Fluffy gördüğü her kediyi ve kuş'u kovalamaya çalıştığı için zor zaptediyordum. Bu yüzden onu gezdirme işini çoğunlukla abim yapardı. Güzel bir parka geldiğimizde dinlenmek adına bankalardan birine oturmaya karar verdik.
" Hadi fotoğrafını çekiyim instagrama atarsın Aidan' da ne kaybettiğini görür."
"Boşver hem güzel değilim zaten."
"Alanis kızım mal mısın? Sen güzel değilsen ben napıyım, ağlamaya gidiyorum!"
"Ya of tamam tamam kızma, hem bikere sen çok güzelsin!"
"Tabiki güzelim ne sandın! hadi poz ver."
"Sadece bir fotoğraf ama."
"Tamam tamam hadii!"
Alanisisfunky : Her nefeste daha çok seviyorum.
18.002 beğeni 2.078 yorum
Lamia_fie: Ayy beni dimi hayatımmm? Bende seni çok seviyoreee. 💖Tonys_life : @Lamia_fie yiooo beni seviyorr değil mi knkss? O benim kankam ayağını denk al kızım 😏
Lamia_fie : Yioo benim kankamm ben onun ciğerini bilirim ciğeriniii sus sen!
Aidan_ship_Alaniss: Ablaa beni farkett! Aidanla çok yakışırsınızz hadi çıkınn. 🧚🏻♀️
Thats_mygirl: Aidan sana fotoğraflarla göndermee yapıyooo!
Aidyy: Aidan'dan uzak dur! Ona layık değilsinn!
Aidanrgallagher : Ne güzel güldün.
20.359 beğeni 9.864 yorum
Aidan_ship_Alaniss: Alaniss hep çok güzel güler aşık oldın dimiiiii?
Flowers: Alanis kim ya ne saçmalıyor herkes?
Bcikss: @Flowers Salak bir kızın teki knk neymiş Aidan onun fotoğraflarına fotoğraflarla karşılık veriyormuş. SAÇMALIK!
~
Eve geldiğimizde telefonuma durmadan bildirimler gelmeye başlamıştı. Daha fazla dayanamayıp bakmaya başlamıştık. Bir sürü kişi bana hakaretler yağdırmaya ve küfür etmeye başlamıştı.
Gördüğüm şeylerle şok olmuş bir şekilde donakalmıştım. Lamia telefonumu elimden almış bakmaya devam ediyordu.
"Aidan senin fotoğraflarına fotoğraflarla cevap mı veriyormuş??"
"Ne! Nası?"
"Oha Alanis, cidden öyle görünüyor!"
"Bakıyım!.."
Helloooo, söz verdiğim gibi uzatmadan yb ile geldimmm. İyi okumalar diliyorumm. Yorumlarınızı bekliyorum bebiklerimmm 💖 Sizleri çok seviyorum 🥺😻 Kocaman öpüldünüzzz ☁️💙