Beomgyu gözlemleri sonucu okula geçici olarak 'Kırık Kalpler Okulu' adını vermişti.
Yeonjun ve Soobin ne zaman karşılaşsalar Yeonjun bir yerlere kaçıyordu. Bazen sanki Soobin konuşmak ister gibi görünüyordu. Ama Yeonjun kaçınca o da gidiyordu.
Jongho ve Yeosang hala aynıydı. Yeonsang homofobikti. Jongho da elinden bir şey gelmediği için öylece bekliyordu. Uzaktan seviyordu.
Bang Chan ve Seungmin hep aynıydı. Seungmin asla Bang Chan'ın yüzüne bile bakmazdı.
Jisung ve Minho da aileleri yüzünden kavga etmişlerdi. Birbirlerinden uzak duruyorlardı. Minho uzun süredir sessiz ve sinirliydi.
Yunho ve Mingi de aynıydı. Mingi'nin, Yunho'nun varlığından haberi bile yoktu.
Felix ve Changbin ödev için takım olduklarından tartışmışlardı. Uzun süredir bu yüzden Felix, Changbin ile konuşmuyordu.
Hongjoong ve Seonghwa biraz değişmişti. Ama bu berbat bir değişimdi. Seonghwa homofobik olmuştu. Hatta Hongjoong'u dövmüştü bile.
San ve Wooyoung ara sıra konuşuyorlardı. Ama pekte iyi anlaşamıyorlardı.
Hyunjin, Jeongin'in yaptığı her şeyi öğrenmişti. Sürekli ağlıyordu. Çok durgun ve yorgun gözüküyordu. Jeongin'de çok mutlu değildi gerçi.
Bir tek Beomgyu ve Taehyun'da sorun yoktu. Sadece onlar gayet iyi anlaşıyorlardı ve mutlulardı. Arkadaşlarına ellerinden geldiğince yardım etmeyi de asla unutmuyorlardı.
"Hyunjin'i psikoloğa mı götürsek? Hiç iyi değil, şu haline bak." Bir masada tek başına oturmuştu. Yemek almamıştı ve Yunho ona zorla bir şeyler almıştı. Ama o yemiyordu. Öylece duruyordu ve alıyordu.
"Haklısın ama, gitmez ki." Taehyun'da haklıydı. Hyunjin okula bile Jisung tarafından zorla getiriliyordu. "Bir müddet daha bekleyelim. Belki bir süre sonra daha iyi hisseder. O zaman konuşuruz." Başıyla onayladı Beomgyu. "Sen sert etme yıldızım. Her şey iyi olacak. Herkes mutlu olacak." Yıldızım kelimesi ikisine göre de çok hoştu.
Onlar birbirlerinin gözlerine gülümsediler. Ama hayatın bu kadar parlak gülümseyeceğine emin olamadılar.
Her an en kötüsünden ve ya en iyisinde bir an çıkarmak için pusuda bekliyordu hayat. Belki hayal bile edemeyeceği şeyler yaşar insan. Onlar da yaşayacaktı bleki. Bunu bilmiyorlardı. Ama bildikleri bir şey varsa o da, ne olursa olsun beraber yaşayacaklarıydı.
-----
Hyunjin ve Jeongin WhatsApp konuşması
Jeongin:
Hyunjin müsait misin?(23:56)
Hyunjin:
Saat tam 00:00 iken sensiz bir hayat için yeni bir sayfa açmalı mıyım?
Hayatımı aşk isimli imkansız olmadan devam etsem mi?
Neden yaptın bunu?
Hem beni kandırdın
Hem Yeonjun'u mahvettin
Hem de Bang Chan
İki üç cümleyle bir sürü hayal yıktın
Çok mu zevkliydi?
Ben seni asla böyle tanımadım
Ben bu Yang Jeongin'i sevmedim
Benim sevdiğim Jeongin pamuktan bile daha yumuşaktır
Herkesi sevimli Jeongin'le kandırır mısın böyle?
Yoksa bu kadarı bana mı özel?
Jeongin:
Hiç bir şey bilmiyorsunuz derken haksız değilmişim
Herkes arasında ilk sana anlatmak, sana güvenmek istedim
Benim ne yaşadığım hakkında hiç bir bilginiz yok
Neden sadece kendini düşünen odunlara dönüştünüz?
Hyunjin:
Neyden bahsediyorsun?
Ben seni anlamıyorum
Ne anlatacaksın?
Jeongin:
Sorunda bu ya
Herkesin babama benzemesi
Herkesin beni anlamaması , anlamak istememesi
Hyunjin:
Siktir Hyunjin ne yaptın ya-
Anlat Jeongin, ne oldu?
Jeongin:
Babam beni seni öldürmekle tehdit ettiği için Jisu ile sevgili oldum
Şimdi istediğin kadar benden nefret et
Ne de olsa hiç biriniz ban güvenmeyeceksiniz
Hyunjin kişsini engelle
Hyunjin:
Jeongin (Bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz)
Siktir ya (Bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz)
(Hyunjin çevrimdışı)
-----
Hyunjin ve Soobin WhatsApp konuşması
Hyunjin:
Merhabalar efendim
Biz her şeyi düzeltme derneği
Aman ha yanlış anlamyın
Asla gerizekalılarla mücadele derneği değil
Choi Yeonjun isimli yakışıklıya aşık olduğunu biliyoruz
Lütfen kendisine açılınız
Soobin:
Hyunjin?
Her neyse
O benden kaçıyor, nasıl açılabilirim?
Hem ben utanırım
Hyunjin:
O utanmaz aslında
Sen sadece ona yakınlaş
Ondan nefret etmediğini ona hissettir
Şimdi Jisung ile televizyonu kim parçaladı kavgası yapmam gerek
(Hyunjin çevrimdışı)
(Soobin çevrimdışı)
|||
En sevdiğim ikinci şarkıyı da buraya bırakayım💜
Jeongin asla kötü bir karakter olamaz bnece
O çok tatlı şeker pamuk
MÜKEMMEL O!
Şimdi byebyebyebyebyebyebyebyebyebyebyebyebyebyebye
Hemen diğer bölümü yazıyore
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anti-Romantic || Taegyu
RomansaTaehyun aşktan, romantizmden, sevmekten, sevilmekten, ilişkilerden nefret ederdi. Bunu yapan insanlarla iletişim kurmazdı. Kısacası hiç kimseyle iletişim kurmazdı. Anne ve babasıyla bile çok mecbur kalmadıkça konuşmazdı. Beomgyu, ona aşık en özel in...