"Egy szörny "

88 6 0
                                    

Mióta megszületettem azóta menekülnünk kellet . Hogy miért ? Azt elmondom most nektek .

Mikor megszületettem és eljött az az idő hogy anyukámmal hazamentünk a korházból . Nagyon örült nekünk az apukám . De mikor anya egyszer tisztàbatett akkor vette észre hogy valami nincs rendben velem . A köldökömnél egy koponya jelent meg . Ami a halál jele volt .
( A halál jeléről : magy ahtalommal bír és sok eber vesztét okozhatja , sőt az egész világot elpusztíthatja , az akin ez van azonnal megkell ölni )

- URSITEN !!! - odrított eggyet az anyukám

- Mi a baj drágám ? - kétségbeesetten szaladt be a szobába apám.

- Nézd ! - mutatott a hasamra.

- Ez nem lehet igaz ! Erről senkinek nem szólunk semmit .

Az ablak nyitva volt és a szomszéd meg átlátott . Mikor észrevette azonnal hívta a rendőrséget . Apám észre vette hogy a szomszéd átlatott elkezdett pakolni .

- Elekell most azonnal tününk inen ! Észrevett a szoméd !

Míg apam pakolt addig anyám tisztába rakott . Mikor már készen lettünk és mentünk ki az ajtót a rendőrök betörtek a házba és elkezdtek üldözni minket . Az eggyik rendőr pisztolyt rántott és hátba lőtte anyámat . Az apám odament hozzá és kivett a kezéből . Nagyon sírtam .

- Kérlek vigyázz Nanamira - ez volt az utólsó szava és eltávozott az élők közül .

- Neee ! Rey neeee !

Felkapott apa és tovább szaladt velem . Beszaladt egy erdőbe ahol volt egy kis ház abba beszaladt velem . Próbált ecsitítani . Sikerült is . A rendőrök nem találtak meg minket .

16 évvel később

16 éves voltam . Apámmal javítgatuk , szépítgettük a házat . Minden nap apa elment vadászni . Addig én takarítottam .

Mikor megreggelitünk minden nap elmondta nekem apa hogy nem mehetsz ki a házból . Szót fogadtam neki , nem mentem ki a házból de annál jobban vágytam hogy kint legyek . Egyszer mikro egy öreg vadász errefele járt és bejött a házba . Azt hittem hogy apa az ezért odaszaladtam .

- Hát te kislány ? - meglepődve mondja .

Nem szóltam semmit csak elszaladtam . Utána apám is hazaért és látta hogy valaki itt van a házba mert nyiva volt az ajtó . Bement és látta hogy egy idegen van idebent .

- Mit keres itt ? A rendőrök küldték ? - rászegezte a nyílját .

- Én csak egy öreg vadász vagyok aki véletlen ide tévedt . - elő vette a telefonját sunyiba hogy apa ne vegye észre és hívta a rendőrséget azonnal felvették . - Én csak egy vadász vagyok aki véletlen egy tölgyfa erdőbe tévedt és az erő közepén egy házba ahol van egy apuka meg egy kislány egy haláljellel a hasán . - a rendőrök azonnal vették hogy ki van .

Apám észre vette hogy a telefon a kezébe van ezért bele lőtt egy nyilat az ember lábába .

- Azt hitte nem veszem érsze . Nanami ! Egy kettő pakolj gyoran ! Indulunk !

- De apa hova ?

- Csak csináld gyors !

Gyoran összepakoltam és kiszaladtunk a házból . Elkezdtünk kifele szaladni az erdőből . Egyszer csak megszólal egy hangszóró .

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 19, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

"Egy szörny"Where stories live. Discover now