44.Bölüm

437 18 3
                                    

Rüya'nın agzından

Ediz beni tutup kaldırdıktan sonra Ediz'e trip atmalı mıyım? diye düşünmüştüm. Evet! trip atıcaktım. Nedenini duan kestiremiyorum ama canım trip atmak istedi djsjjsj. Mallıkta mastır yapıyorum haberim yok. Ah Ahhhhh.

"Rüya- "

-Adımla seslendi. Nasıl agrıma gitti nasıl kırgınım. (Rafet El Roman'a bagladım.)

ediz: Ne oldu sana Rüya? Kafayı carpınca gitti kafa senin?

-Ben var kafa vurmak. sen var kavga etmek hep. Anlamiyor ben seni.

"Rüya yürü bak sinirliyim zaten budalalık yapma!"

-Budala budala bos laflar rüzgar'la cıkılmaz bu yola sen düz git-

Kafama iğrenç ötesi söyledigim sarkıyı idrak edince sarkıyı kesmistim. Ediz'e baktığımda mal mısın? gibi bakıyordu. Tribimi sarkı söyleyerek cıkarmıstım. Inanmiyorum kendime cüs.

"Ben bi ilayda'nın yanına gitsem iyi olacak. Sende isallah kavga etmeden gelirsin. Tabii gelebilirsen. "

deyip yanından ayrılacagım sırada beni kolumdan tutup kendine cekti.

-Sen bana atar mı yapıyorsun?

"Nasıl anlarsan?"

-Uf be! Senin triplerinle de senle de ugrasamam. Git ilayda'na koş.

"Gitmiyorum. Sen istedin diye gitmicem."

-Az önce gitmek isteyen sendin. Simdi ben git dedim diye mi gitmiyorsun?

"Maalesef. Sen diyince içimdeki zevk kaçtı."

-Iyi ben gidiyorum.

"Nereye? "

Dün gittigi gün aklima gelince kötü olmustum.

-Neden ağlıyorsun?

Ağladıgımı yeni farketmistim. Acıkcası. Hemen gözümdeki yasları silip öylece etrafa bakınmaya başladım. Ediz'in sıkıntıyla yanıma geldigini hissedince ayagı kalktım. Arkamı dönüp yürümeye başladım. Son kez arkama dönüp Ediz'e baktım. Benden istemsiz calısan ceneme yenik düsmüstüm.

"Gercekten sevmiyorsan git Ediz oyalamaya gerek yok! gidebilirsin! Bana acıdıgından kalmana gerek yok! Merak etme dün ki seyleri yapmicam. " deyip arkamı döndüm. Ediz'in gelmeyeceğini biliyordum. Hemde adım gibi. Arkamı dönüp baktıgımda gercekten gittigini gördüm. Bu demek oluyordu ki seni sevmiyorum sadece bana baglandıgından bırakmak istemedim!Önce nefesimin kesildigini hissetmeye baslamıstım. Sonra arkamı dönüp ilerlemeye devam ettim. ilayda'nın odasına geldigimde iceri bile bakmayıp yere doğru çökerek başımı ellerimin arasına almıştım. Kendimi yalnız kalmıs gibi hissediyordum. Cok mu? Evet! Ediz gitmismiydi? Evet! Ilayda'nın belkide suan sevgilisi vardı. Ayagı kalkıp kendimi toparladım. Sonra da Ilos'umun odasına gectim. Rüzgar konusma yapıyordu. Ben gelince susmustu.

"Ilayda benim eve gitmem lazım. Rüzgar halletsin mi Taburculugunu. sonra da kesinlikle bizim evimize gel. Midem kalkmaya başladı. Hastane kokusundan oldum olası nefret ettim hastaneden. "

-Tamam canım. Git sen ben doktor taburcu ettiği sıra gelirim. Öpüyorum seni!

el sallayıp odadan cıkmıstım. Hastane merdivenlerinden aşağıya inip bir taksi durdurdum. nereye gidecegimi söyleyerek arkamı koltuğa yasladım. Eve gidip bi an önce uyumam lazımdı.

*

parayi verip araçtan indikten sonra eve girdim. Evde kimse yoktu... Yukarı odama cıkıp yatağa kendimi atarak uyumaya başladım.
5 gün sonra
ilayda'nın agzından

Rüzgar ile aramız okadar iyi olmasada birazcık daha iyi olmustu. Teklifini reddetmistim acıkcası. Bana yalan söylemesinden korkuyordum. Hele ki beni kandırmasından. Taburcu olmustum. Suan Rüya'nın odasındaydim. Rüya kafasını yastığa batırıp günlerce Ağlamıştı. Hatta kilo bile kaybetmisti. Ediz ile ayrıldıklarını Rüzgar'dan ögrenmistim. Rüya berbat bi durumdaydi. Rüzgar bana Ediz'in Yurtdısına gittigini Rüya'ya söylemem icin beni uyarmisti ama Rüya bu haldeyken dersem mahvolcagını biliyordum. Günlerdir annesi babasıyla hic konuşmamıstı. Sadece benimle konusmustu. Oda cok arada sırada. Suan da yatağa kendini sabitlemis duvara balıyordum Biri dokunsa aglıcak gibiydi. Suratı bembeyaz bi hali coktan almıstı. Gözlerinin altı morarmisti. En sonunda kendime cesaret verip bilmesi gereken seyo ona pat diye açıklamıstım.

-Rüya Ediz yurtdısına gitmis.

Ona baktıgımda hicbir tepki vermemisti. Sadece gine duvara bakıyordu. Sonra bi an bana döndü. Öylece baktıktan sonra gözlerini yavaş yavaş kapattı.

"Ilayda suan nerdeyim biliyor musun? bi boşluğun icerisindeyim. Hersey bana carparak yukarı cıkıyor ama ben ters yöne dogru giidyorum Onlar yukarı ben asagı. Onlara göre uyumsuzum. Hersey yüzüme ayaklarıma çarpıyor. Cok acıtıyorlar. Canım yanıyor cok mu evet! Beni o bosluktan kurtaracak tek kisi o! Baska kimse değil işte. Bunu anlamam cok geç olmad- (Bir an duraksayıp bana baktı. Sonrada kahkahalarla gülmeye başladı.) Ediz gitti mi? hahahahahah gitti öyle mi? gitti. Ucaga binip gitti."

Bi an kalkıp herseyi dağıtmaya başladı. Masanın üzerindeki herseyi devirdikten sonra üzerlerine basıp cignemeye başladı. Onun icin korkuyordum. Bu böyle devam ederse açlıktan sessiz olmaktan filan ölücekti. Yavascana ayağa kalkıp ona sımsıkı sarıldım.
bölüm sonu djdjjdjdj

Avcunu yalarsınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin