25. Bölüm

59 13 6
                                    

Merhabalaaarrr okurkuşlarım nasılsınız iyisiniz inşallah :)))

Yeni bir bölümle geldim size olaylar olaylar yani :")))

Hadi başlayalım  ♡

"Hayır Elvin çok abartılı o "
Diyen Meriç'in sesiyle kabin aynasından baktığım elbiseye üzerimde bir kez daha süzdüm

"Normal bence ya " dedim sıkılmış bir ses tonuyla.

"Sabahtan berri normal olmayan her şeyi o küçücük kabinde denediğini düşünüyorum "
Dedi alay dolu bir sesle

"Sen hiç bir şey beğenmiyorsun ki " gözlerimi yere devirip Meriç'in yanındaki sandalyeye oturdum

"Artık hiç bir şey yakışmıyor bana. Sanırım yaşlandım. " dedim hüzün  dolu bir sesle
Ağlamak istiyordum.

Saatlerdir düzgün bir elbise, abiye, takım artık ne derseniz onu arıyordum ama yok!
Resmen koca Ankara'da bana göre hiç bir şey yok..

Meriç sandalyesini yanıma iyice çekip yüzümü avuçlarının içerisine aldı
Giydiği simsiyah gömleğin 2 düğmesini açmış saçları dağınık yorgun gözlerle bana bakıyordu.
"Güzelim.. beraber yaşlanıyoruz yaşlansak bile. Daha güzelini hayal bile edemezdim."
Yandan kıvırdığı dudaklarıyla masumca gülümserken ona binlerce kez tekrar aşık olmak elimde olmayan bir şeydi..

Gülümseyip ellerini indirdim kendi kendime kıkırdarken bana soran gözlerle  baktığını farkettim  ona doğru dönüp;
"Yaşlandığımı daha iyi ve dürüstçe anlatamazdın "
Benimle aynı kahkahayı o da atınca aklıma bir gün beyazlayan saçlarımızı sayıp kırışıklıklarımızla dalga geçeceğimiz günlerin yaklaştığı geldi. Ölmek değilde yaşlanmak beni hep korkutuyor..

"Sen ne giyeceksin dedim " gülümseyerek ona baktım uyumlu giyinmek istiyordum onunla.

"Siyah bir takım elbise aldım " diyip elindeki telefondan galeriye girdi. Takımın fotoğrafını gördüğümde Meriç'in üzerinde hayal etmek zor olmadı. Sanırım balo kıskançlık kriziyle bitecekti.

"Yakışır reiss" dedim yanağından bir makas alarak

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Yakışır reiss" dedim yanağından bir makas alarak. Gülümseyip "sen öyle diyorsan öyledir " dedi

Ben ne giyeceğim diye düşünürken mağazaya  geldiğimizden berri gözüme çarpan krem rengi elbiseye doğru yöneldim.

Elimle elbiseyi üzerime tuttum. Aynaya yönelip baktığımda bir kez daha krem renginin de ne kutsal bir renk olduğunu farkettim.

Meriç telefonuyla oynarken tekrar kabine girdiğimi bile fatketmedi.
Bir çırpıda üzerimdeki abiyeyi çıkarıp askıya astığım krem rengi abiyeyi giydim.
Kabinin içerisi hafif karanlık olduğu için aynadan pek anlayamadım ama gördüğüm manzara fena değildi

İMKAN-SIZIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin