✨ Enchantress

1K 52 95
                                    

Bu konu Marvel Enchantress'in orjinal hikayesinden ilham alınarak kurgulanmıştır. Dizideki enhantress mi Lady Loki mi olduğu belli olmayan kadın ile hiç bir ilgisi yoktur.

Ayrıca tüm bölümlerde Mitolojik ve Marvel ile ilgili bilgiler de verilecek ve size yıldız işareti ile belirtilecektir. Eğer isterseniz konu ile ilgili bana sorabilir ya da kendiniz araştırabilirsiniz.

Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın

xoxo

Bölümün başında +18 bir giriş bulunmaktadır. Ona göre okuyunuz.

Thor senden çok hoşlanıyordu. Senin baştan çıkarıcı ve tehlikeli güzelliğin onun erkeklik hormonunu daha çok uyandırıyordu. Ne kadar şanslıydı ki sen de Thor'u deliler gibi arzuluyordun. Bunun iki sebebi vardı: İlki Thor'a delicesine aşık olman, ikincisi ise Thor ile evlenip güçlü bir tanrıça olmak.

Asgard'ın partileri meşhurdu. Tüm gece içip eğlenmeyi çok sever ve Thor ne zaman bir görevden gelse bunu kutlarlardı. Yine böyle bir gecede Thor'un aklını çelmeyi başarmış ve bu durum bedenlerinizi Thor'un yatak odasına kadar taşımıştı.

Loş odada gizlenen mahrem bölgelerinizi, mum ışığının aydınlattığı derinizin mükemmelliğini görerek daha çok merak ediyor, daha çok dokunuyordunuz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Loş odada gizlenen mahrem bölgelerinizi, mum ışığının aydınlattığı derinizin mükemmelliğini görerek daha çok merak ediyor, daha çok dokunuyordunuz. Thor'un dudakları arasında hayat bulan, kızarmış dudakların sızlarken bir yandan tırnakların onun sırtındaydı ve zevkten çizikler oluşturuyordu teninde. Tam kucağında oturuyordun ve kalın penisi içindeydi. Vajinan öyle hassaslaştı ki en ufak bir hareketinde orgazmın tadına bakacak gibi oluyordun. Bu farklıydı. Evrendeki en güçlü his, sanki sana acı veriyormuş gibi orgazma ulaşamadan durmana sebep oluyordu. Nefes nefese olan Thor dudaklarını seninkilerin üzerinden çekti ve yüzünü boynundan ayırmadan,

"Hadi ama güzel Y/N, boşalmak için daha ne bekliyorsun?"

Thor'un kucağında kıvranırken inledin. "Şuan zevkin doruklarındayım. Vücudum titriyor. Başa çıkamayacağım kadar büyük bir zevk bu."

Fakat senin hislerinin aksine Thor'un erkekliği gittikçe sertleşmiş ve damarları iyice şişmişti. Kasıkları ağrımaya başlamıştı. Artık boşalmalı ve birbirinizin ten kokularından sarhoş olarak mutlu olmalıydınız. Bu yüzden ellerini beline doladı ve sıkıca tutup havaya kaldırdıktan sonra bedenini yatağa indirerek sırtını sertçe, yumuşak zemine bastırdı. Bacaklarını dizlerinden tutarak sert bir şekilde iki yana açtı.

"Ateşli bir finale hazır mısın, Y/N?" dedi ve güldü. Thor'un bunu yapması daha mantıklı olacaktı. Ona baştan çıkarıcı bir ifadeyle baktın ve,

"Evet, Thor. Hadi, içime girmen için seni bekliyorum." diyerek inledin. Thor bedenini seninkinin üstüne getirerek kuvvetini, ağırlığını hissetmeni sağladı. Bir eli saçlarını okşarken diğer eli penisindeydi vulvana yerleştirmek için.

More Is Not Enough | Tom Hiddleston | LokiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin