°20°

245 34 33
                                    

Uyandığımda önce sadece bembeyaz bir oda gördüm, daha sonra buranın hastane olduğunu anladım. Yattığım yerden doğrulmak istedim fakat ellerimde ve ayaklarım da bulunan kalın özüngünlük silici kelepçeler buna izin vermiyodu.

Önce neden burada olduğumu anlamadım ama daha sonra bir kaç kahramanla olan çatışmayı hatırladım. Ardından hangi özgünlüklerim hâlâ kullanıla bilir ona bakmaya karar verdim fakat hiç birini kullanamıyordum.

Biraz sonra odaya beyaz önlüklü bir adam girdi, sanırım bir doktordu.

Doktor: Sonunda uyandın.

Deku: Uyanmamayı tercih ederdim.

Doktor: Fikrini soran olmadı.

Deku: Senin de cevabını soran olmadı.

Doktor: Sen sussana bi' velet!

Deku: Beni üzdün Doktor, daha kibar olabilirsin. Ayrıca bana velet diyemezsin, eğer bir daha bana velet dersen buradan çıkınca ilk seni öldürürüm.

Doktor: Hı hı kesin çıkarsın "VELET".

Deku: Senin veledine...

Doktor: Bir daha konuşursan sana bayıltıcı vururum öna göre.

Deku: Ben de inandım. Birazdan sorgu için birileri gelir o yüzden hiç sanmıyorum "VELET DOKTOR AMCA".

Doktor: Sen kaşındın.

Deku: Mantıken kaşınmadım ve kaşınamam çünkü yatağa bağlıyım. Özellikle de-

Doktor: Sussana velet! İki saattir bu böye, şu söyle, of kafam patladı.

Deku: Peki velet doktor amca.

Doktor: Bana öyle seslenme!

Deku: Yoksa?

Doktor: ...

Deku: Ben de öyle düşünmüştüm.

Daha sonra doktor oda dan çıktı, bir süre kendimle baş başa kaldıktan sonra Anı Çemberi ve Silgi Kafa odaya girdi.

Silgi Kafa: Direk konuya giricem velet.

Deku: Neden ferkes bana "velet" diyo? Ben size hiç ahmaklar diyo muyum?

Silgi Kafa: Sus!

Kısa bir sesizlik oldu, bu sessizliği Anı Çemberi'nin sesi bozdu.

Anı Çemberi: En başta hatarıladığın anıların neler?

Deku: Hmmm... Sanırım... Hastane odama gelen 2 kendini beyenmiş kahramanımsı yaratıklar?

Anı Çemberi: Bana doğru düzgün cevap ver!

Deku: Neden?

Anı Çemberi bana doğru yaklaşmaya başladı ve özgünlük silici kelepçeleri açmaya başladı.

Deku: Teşekkürler, sen arkandaki ihtiyardan daha iyi biriymişsin. Neredeyse ellerim kopuyodu.

Anı Çemberi: Eğer kaçmaya çalışırsan seni bayıltırız haberin olsun.

Deku: Mesaj alındı.

Anı Çemberi: İyi öyleyse. Şimdi eğer izin verirsen zihnine giricem.

Deku: Bu ne işinize yaricak?

Anı Çemberi: Seni ilgilendirmez. Silgi Kafa!

Ardından Silgi Kafa boynundaki kumaşlarla beni hareketsiz bıraktı.

Anı Çemberi: Zihnine girmeden söylemek istediğin bir son sözün var mı? (Y.N: Sanki adam öldürüyo da "son sözün var mı?" diye soruyo)

Deku: ...

Anı Çemberi: Bunu hayır kabul ediyorum.

Ardından Anı Çemberi elini kafama koydu ve dedi ki,

Anı Çemberi: Başlıyoruz...

{\_/}

( •-•)
/>★ yıldız versene

Oyla🎈 

Yorum yap 💜

Paylaş 🍕

386 kelime

Sonraki bölümde görüşürüz...

Işığın Olduğu Yerde Karanlıkta Vardır - Villain DekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin