Why you're all crazy about my brother-inspirat din viata cotidiana

151 3 4
                                    

Totul a inceput intr-o zi de Joi,ma bucuram de o mica gustare in timp ce inevitabilul s-a produs iar toata lumea a aflat secretul care se ascundea in spatele meu,stiam ca o sa se intample odata insa nu eram pregatita pentru asta atat de...devreme. Nu eram pregatita psihic pentru ce urma,nu eram pregatita sa infrunt tornada de adolescente nebune,nu eram pregatita sa dezvalui ceva ce parea sa se fi uitat.

Pe parcursul anilor am reusit sa maschez existenta Sa ,am reusit sa Il las uitarii si am sperat ca nimeni nimic nu Il va aduce inapoi,m-am temut,m-am temut de ce avea sa urmeze...M-am temut sa le arat tuturor cu ce bestie traiesc.

Nu voi uita ziua aia niciodata,nu voi uita momentul in care o singura persoana mi-a compromis intreaga existenta,nu voi uita agonia prin care am trecut,amalgamul de sentimente salbatice si palmele primite de la viata...ma simteam pierduta,ma simteam ca o caprioara vanata de un leu,ma simteam ca un soarece fugarit de o pisica,ma simteam ca un cobai analizat de cativa savanti nebuni,simteam firoi reci,simteam ura profunda fata de inzestrarea primita de la mama natura,fata de sange din sangele meu,fata de aproapele meu,fata de Cel pe care l-am tinunt in bezna iar acum...acum lumina e aprinsa din nou.

Singura...singura impotriva unei armate rauvoitoare,singura impotriva fortelor raului,atat de singura...

Am privit specimenele in habitatul lor natural,le-am privit exprimadu-si nebunia in fata tuturor,le-am privit sfasiandu-si inamicii si incercand sa castige lupta,le-am privit ajungand aproape de El.

'Trebuie sa scap' mi-am spus in timp ce imi ascultam stomacul scotand niste sunete ingrozitoare,probabil am fost otravita sau doar prea multa gandire mi-a provocat o foame de lup insa trebuia sa le tin piept dusmanilor,trebuia sa fiu tare in fata inamicului de gradul intai,trebuia sa lupt pana respiratia avea sa-mi paraseasca corpul,pana cand ramaneam fara vlaga,trebuia sa lupt pana la ultima picatura de viata...

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 10, 2013 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Why you're all crazy about my brother-inspirat din viata cotidianaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum