Perkenalan yang tidak disengajakan

6.8K 34 5
                                    

Iskandar berkerja hari itu seperti biasa. Dia merupakan seorang jurulatih rekreasi di sebuah daerah di negeri Melaka. Minggu itu dia bakal menjadi jurulatih untuk program dari sebuah kolej swasta dari KL. Dan ditakdirkan program motivasi pada minggu itu kesemua 40 orang peserta adalah perempuan kerana peserta minggu itu dari kalangan pelajar kos jahitan dan fesyen. Ada saja pelajar lelaki tetapi telah bergabung dengan program sukan mingguan. Cuma 2 orang kata pensyarah dan mereka memilih bersama dengan program yang lebih ramai lelaki.
Seperti biasa peserta sampai ke tapak kem akan disambut oleh pembantu jurulatih dan membawa masuk peserta semua masuk ke dewan untuk sesi penerangan/briefing segala isi dan undang² kem oleh Iskandar. Dan dari sinilah Ieyza, Pikah, Qila dan Bella terpikat dengan Iskandar. Gayanya petah bercakap dan bahasa tubuh ditambah dengan tubuh sasanya telah membuat ramai perempuan terpana dan buat mereka berangan untuk dapat bersamanya.
Bagi Iskandar sudah kebiasaanya jika setiap kali kem akan berjumpa dengan peserta atau penyarah selepas tamat program. Apa lagi berasmara, tapi untuk versi ini kisah 4 gadis ini diceritakan.
Maka selepas sesi penerangan maka para peserta masuk ke bilik masing² mengikut pilihan pasangan masing². Dan kebetulan juga satu bilik boleh memuatkan 4 orang. Tanpa berbincang panjang Qilla kelihatan terus mengambil kunci pada pembantu jurulatih dan mengatakan akan sebilik bersama 3 lagi kawannya Bella, Ieyza dan Pikah.
Sampai saja mereka didalam bilik terus masing² bersembang tentang iskandar.
"Boleh tahan KJ (ketua jurulatih) tadi kan?" Qilla memulakan topik.
"Serius, bukan boleh tahan tapi memang mantap. Hahahaha. Aku tengok peserta lain bila part dia bagi briefing semua diam tumpu tengok dia ja. Tapi time pembantu dia bagi briefing tak semua ambil port." kata Bella ngan muka serius dia.
"Habis tu mana tak nye, muka garang tapi gaya macho. Pakai short bola pastu pakai sweater xde lengan. Pastu lengan ngan kaki petak² , kalau bagi kat aku pun aku nak tanpa soal. Hahahahahaha." Kata Ieyza sambil mereka gelak sama².
"Aku sanggup tido ngan dia kongsi ngan korang. Serius aku tiba² ada imaginasi nak tengok dia main ngan awek dia macam mana. Jeles aku ngan pompuan mane yang dpt dia. Aku tadi tumpu je bonjol kt seluar dia. Korang perasan tak? Konek dia mesti besar wei." Kata pika yang sedang baring atas katil sambil mengetap bibirnya.
" Ha ah wei, aku yakin korang pun mesti stim kan tengok dia tadi. Kita kawan dari sekolah menengah lagi wei. Cerita nafsu korang ape je yang aku tak tau. Kalau korang horny aku la selalu jadi mangsa korang ni datang rumah nak tengok video blue time mao bapak aku takde. Pastu ajak lancap. Hahahahaha." Sambung Bella sambil menukar baju kolej kepada baju sukan.
"Korang ada yang period tak?" Soal Qilla.
Masing² menggelengkan kepala. Kemudian Qilla memberikan cadangan kepada kawan²nya.
"Kita kat sini 3 hari 2 malam je. Jum buat challenge nak. Letak bet sorang RM50 , sape dapat ajak KJ kita masuk dalam bilik malam ni dia dapat RM200 tu."
Kemudian PiKah bertanya pada Qilla.
"Bawa masuk je ke? Tak lebih dari tu?"
"Ya, kalau dia nak selebih tu dia la kena usaha sendiri. Dia kan lelaki. Dia nk sape dia ayat la. Dia nk kita semua dia kena buat la kita semua bersetuju main ngan dia sekaligus. Korang ok tak? Alorh, macam tak biase plak. Selama hari ni korang main ngan ex² korang kt depan aku kat bilik rumah si Bella korang tak malu pun aku tengok." Sambung Qilla.
"Ok setuju!!!"
Semua berkata serentak.
Maka aktiviti pun berlanjutan. Mereka tidak ada celah untuk menggoda Iskandar ketika aktiviti berjalan. Ternyata bukan mudah untuk mendekati Iskandar ditambah Iskandar seorang yang tegas dalam menjalankan komitmennya sebagai Ketua Jurulatih. Kemudian Pikah mendapat idea menuliskan nota pada sekeping kertas dan ringkas menulis datang ke bilik peserta bernombor 3AC. Diberinya pada Iskandar pada malam itu juga selepas bersurai aktiviti dan masing² masuk ke bilik masing² untuk tidur. Malam pertama program memang kebiasaan peserta aku diberi waktu bebas selama satu jam bermula dari jam 11 sehingga jam 12 tengah malam untuk peserta minum malam, menyediakan pakaian untuk aktiviti keesokan harinya dan mandi sebelum tidur.
Iskandar yang membaca nota itu seolah² faham dengan apa yang bakal terjadi pada malam itu. Biasa baginya peserta mengajaknya jumpa pada waktu malam selepas habis aktiviti cuma ini kali pertamanya dia diajak masuk ke dalam bilik yang ada lebih dari seorang perempuan didalamnya. Iskandar merupakan seorang yang mahir dalam psikologi dan dia menggunakan bakat itulah untuk memikat perempuan. Ditambah lagi personalitinya sebagai bonus kerana Iskandar memang sejak dari sekolah lagi berniat menjadikan dirinya sebagai simbol sex pada mata perempuan. Iskandar memasang cita², tak kira siapa yang ada didalam bilik itu pada malam ini, dia akan meminta mereka mengakui diri mereka sebagai babysex untuknya, Iskandar berniat membuat mereka menjadi "adik angkat" untuknya dan mahu mereka membuktikan persetujuan mereka pada malam ini serentak. Islandar yakim mampu melakukan mereka "stim" padanya pada waktu yang sama kerana baginya group sex yang perempuannya lebih dari seorang itu sudah kebiasaan baginya, bahkan Iskandar pernah memuaskan 7 orang perempuan serentak sebelum itu  sebanyak 3 kali ketika praktikal di Genting Highland. Maka Iskandar masuk ke biliknya dan mencari "ubat kuat" dan pam koneknya. Lalu dimakannya ubat kuatnya dan terus memulakan pam koneknya untuk menambahkan size. Koneknya mampu menegang sehingga 6 inci lebih, ingin dia jika mampu kepada 8 inci malam itu. Malam itu genap jam 12 tengah malam iskandar menyuruh pembantu²nya semua masuk tidur ke bilik masing² dan dia mengatakan ingin melakukan rondaan terkahir dan mahu mengunci pintu pagar. Memang begitulah rutinnya jika ada program di dalam kem itu. Selepas bersalaman semua pembantunya beransur pulang ke bilik jurulatih yang disediakan. Selepas mengunci pagar utama kem, Iskandar terus menuju ke arah dewan yang letaknya bilik peserta disebelahnya. Jam ditangan menunjukkan jam 12.40 tengah malam dan dia kini berada betul² didepan muka pintu bila 3AC. Dia tidak mengetuk, cuba memulas dahulu tombol pintu bilik itu dah ternyata tidak berkunci. Dia masuk dan kemudian menutup pintu itu dan menguncinya. Dibukanya lampu bilik itu. Terlihat masing² sedang berlonggok diatas satu katil double decker di tingkat atasnya sedap bergosip.
"Yeeaayyy.. KJ datang akhirnya. Aku menang ok girlssss. Hye KJ," Pikah berkata girang tetapi cuba mengawal suara takut² didengari oleh perserta lain.
"Hye Pikah, apa motif awak nak saya masuk bilik ni?" Iskandar cuba acah² seperti tidak tahu apa².
"Kami nak KJ goda salah seorang dari kami. Kalau kami cair KJ boleh ape je kt kami malam ni. Kalau 1 yang cair KJ dapat la 1, kalau 2 dapat la 2, kalau 3 dapat la 3 je kalau 4 buat la serentak sekaligus pun takpe. Hahahaha. Ini bukan gurauan ya," Pikah gadis yang memang selamba menyatakan perbincangan diantara gadis berempat itu semasa sebelum masuknya Iskandar ke dalam bilik mereka.
"Saya tak nak buang masa dan tak nak sia²kan peluang. Saya nak awak semua janji dulu dengan saya yang awak akan buat apa saja bila saya berjaya buat awak "cair" ya?, kata Islandar sambil mengangkat tangan menunjuk kat jari telunjuknya ke muka setiap orang gadis yang ada didalam bilik itu.
"Kami janji KJ!!" Mereke bersetuju.

Bersambung.....

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 21, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

adik angkat or couple? Where stories live. Discover now