Gözlerimi açtığımda beyaz tavan ve revire özel o koku vardı. Ha birde başımda hafif bir ağrı... Merlin ne olmuşutu?
Siktir Kolyem!Onu neden yapmıştım bilmiyorum veya bana ne olduğunu. Tek bildiğim onu tutmam gerektiğiydi. Hızlıca avcuma aldım, anılar teker teker zihnime dolarken başımda kstlanılmaz bir ağrı vardı. Son 6 yılım gözümün önüne geliyordu ama bir şeyler eksik gibi hissediyordum.
Son bie yılıma geldiğimde onu gördüm, Marvolo'yu.Marvolo!
Onu silmişlerdi!
Ne cürettle?İstediğimi aldıktan sonra size öyle şeyler yapacağım ki bana yalvaracaksınız sizi küçük aptallar!
Bana obliviate yapacaklarını biliyordum ve sanırım yapmışlardı. Sildikleri için o anı geri getirmiyordum ve bu da beni daha da çok sinirlendiriyordu.
"Hey iyi misin? Seni koridorda baygın bulduk. Madam iyi olduğunu söyledi..."
Michelle sana öyle bir söverim ki ananı tersten görürsün.
Bu nasıl bir yüzsüzlük amına koyayım?Normalde asla bu kadar sinirli ve küfür eden biri değildim ama aşırı gerilmiştim. Derin bir nefes aldım ve yaptığım plana sadık kalmayı seçtim.
"Evet, elbette iyiyim sadece zihnim biraz karışık nasıl bayıldığımı hatırlamıyorum?"
"Madam bunun olabileceğini söylemişti sanırım sana tranva yaşatacak bir şeyler gördün..."
"Olabilir, neyse ne. Çıkabilir miyim artık?"
"Yeni uyandın daha emin misin?"
"Evet.""Güzel gel yardımcı olayım"
Kolumu tutup kalkmama yardımcı olunca izin vermek zorunda kaldım.
Normalde olmuş olsaydı sinirle kolumu çeker iğrenir bakışlar atardım.
Aptal göreve lanetler getiriyordum,
merlin bana lütfen sabır ver...Mükemmel üçlü(!) Bana karanlık tarafla alakalı her şeyi unutturduklarını sanıyorlardı ve bana planlarını anlatıyorlardı.
Tam planda denemez, bildikleri karanlık taraf üyelerini sanırım.Kendilerini zeki sanıyorlardı ancak sadece okuldaki diğer gerizekalılara göre bir tık daha zeka parıltısı sergiliyorlardı.
Bugün tüm bilgileri öğrenecek sonra Marvolo'ya sorup belki öldürürdüm?Akşam olmuştu ve ben bir şekilde Jakop'u odama getirmeliydim.
Dinlenmeye deli gibi ihtiyacım vardı daha dün hafızamı silmişlerdi ki işe yaramasa bile ben neler ile uğraşıyordum?Siniz bozucu yanı, akşama kadar beni göz hapsine almışlardı, sürekli Tom veya çetesini hatırlıyor muyum diye bakıyorlardı. Acaba gözlerini mi oysam?
Ya da gözlerine kaynamış sirke döküp onları acıdan inlete inlete kör ederim?
Düşündükçe zevk alıyordum resmen. Aptal büyüden sonra değişmiş gibiydim? Daha acımasız biri olmuştum sanırım.
Yada sadece Bana yapılan bu hakaret yüzündendi.Aklıma ilk gelen bahaneyi söyledim, artık Kaybedecek tek bir dakikam falan yoktu
"Jakop!""Efendim Renes?"
"İksir dersi notun Ne?"
" Uygun neden ki?
"Bana çalıştırır mısın? Benim zayıf da."
Gülümsedi ve cevap verdi.
"Elbette istersen şimdi çalışabiliriz?""Olur, gel benimle."
Onu gizli yerime götürdüğüme inanamıyordum ama değerdi.Jakop cidden süzme salaktı.
Hangi mal beni araştırmadan aralarına alırdı ki?Nerdeyse tüm notlarım 'olağanüstü'?
Buna iksirde dahil.
Böyle biriyle Marvolo'nun beni uğraştırdığına inanamıyorum!
Jakop Benim dengim olmayı bırak, saçımın bir teli dahi olamazdı...Zindana girdiğimizde korku ve merakla etrafa bakıyordu, soru sormasına izin vermeden tuğlaları ittirdim merline şükür ki her türlü iksirden yapıp dolabıma koymuştum.
Buna veritaserum da dahildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sealed - T.M.R
Fanficİnsanların ruhu bedenlerden önce çürürmüş. İki çürümüş ruh bir araya gelirse, Bu imkansızı sevmek değil midir? #tommarvoloriddle #1 13.06.2021 #cadı #1 25.06.2021 #riddle #1 30.07.2021 #tomriddle #1 06.01.2022 #hogwarts #1 09.05.2022 #büyücü #1 19...