40.《 1 óra 》

3.4K 122 16
                                    

- Nathan kérlek- kérleltem. Látszott rajta, hogy gondolkozik, majd megfordult és kiviharzott. 

- Ki volt ez a kis gyökér?- kérdezte a srác és Nathan után nézett. Nem tudtam uralkodni magamon így a kezem közeledett az arcához és egy óriási csattanással érte el az arcát piros foltot hagyva maga után. 

- Áuu- nézett rám ledöbbenve. 

- Mit csináltál a húgával?- kérdeztem. 

- Semmit, semmit. Amúgy is a csaj  van 18- legyintett. 

- 18? 18? A csaj 15 éves!- kiabáltam- Mit csináltál vele?- kérdeztem még egyszer.  

- Elvittem piálni. De ez nem olyan nagy ügy!- vont vállat. 

- 15 éves. Ember!- legyintettem előtte. 

- Nan elintézem a csávót. Menjetek haza- lépett mellém Ace. 

- Köszönöm- mosolyogtam rá. 

- Vedd már fel a rohadt telefont!- kiabáltam a szobámba mintha érne valamit és Nathan felvenné. 

Mióta hazaértünk folyamatosan hívom, de nem veszi fel. Mindig ezt csinálja. Nem értem. Miért kell állandóan ezt csinálnia? 

- Még mindig semmi?- kérdezte Sandra. Mire hazaértünk ő itt várt minket. 

- Ahogy látod- kiabáltam, de egyből vissza is vettem.- Sajnálom. Nagyon kivagyok- kértem bocsánatot. 

- Nancy. Nincs semmi baj- ölelt meg. 

- Elmegyek Nathanért. Tudom hol van- mondta Eric.- És egyedül megyek- mondta és ki is ment a szobámból. 

- Ha ideért én megölöm- mondtam idegesen. 

- Megengedem- nevetett Sandra. 



- Olyan felelőtlen vagy!- kiabált Eric. 

- Csssss- mondta Nathan.

Éppen a kanapén ültem mikor megérkezdtek. Nathan teljesen ki volt ütve. 

- Ivott?- kérdeztem. 

- Ivott. Nekem sem mondta meg miért. De most felviszem a szobába, így nem mehet haza.

- Jó- mondtam és én is felmentem a szobámba. 

Hajnali 1 óra volt mikor vissza mentem a szobámba. A kádban elaludtam. Ügyes volt Nancy mint mindig. Befeküdtem az ágyba és elkezdtem telefonozni. Pörgettem az instát, aztán a tiktokot. Valaki elkezdett kopogni. 

- Igen?- kérdeztem halkan. Felkapcsoltam a kis lámpámat.

- Bejöhetek?- kérdezte a kopogó aki igazából Nathan volt. 

- Ha szeretnél?- ültem fel. Oda sétált az ágyamhoz és leült. - Miért ittál?- kérdeztem mire csak sóhajtott. 

- Nem akarok róla beszélni- nézett rám. 

- Rendben akkor nem beszélünk róla. Ahogy akarod- dobtam le magam mellé a telefonomat. 

- Köszönöm- hajtotta hátra a fejét. 

Fogalmazzunk úgy, hogy elég jól nézett ki. Barna haja szokásosan ugyan úgy össze-vissza állt, egy fekete póló volt rajta és egy szürke rövidnadrág.  

- Ha túlsokáig bámulsz még elhiszem, hogy bejövök neked- nézett rám pimaszul. Ennyi ideig néztem? Jézusom... fel sem tűnt. 

- Oh. Nehogy elszállj az egódtól. Csak szimplán magam elé néztem- hazudtam. 

Bátyám Legjobb HaverjaWhere stories live. Discover now