ГЛАВА 12.

1.9K 159 2
                                    


Докато пътувахме към Хилтън напрежението беше повече от осезаемо. Хейдън умело шофираше в натоварения нюйоркски трафик и скоро пристигнахме пред хотела. Той подхвърли ключовете на камериера и ми помогна да сляза от колата. Когато хвана ръката ми, допирът му изпрати хиляди мънички електрически импулси по тялото ми.

- Да я паркирам за през нощта ли, господин Джеймс? - попита камериерът, настанявайки се на шофьорското място.

Хейдън ме погледна за отговор. Решението ми вече беше взето.

- Тази нощ съм изцяло твоя...

Той се усмихна на камериера.

- Може никога повече да не изляза.
- Приятна вечер, сър.

Хейдън ме хвана за ръката и задърпа към хотела.

- Хайде. Искам те гола, преди да си си променила мнението.

Дишането ми се ускори, когато пристъпих в апартамента. Пътуването с асансьора нагоре беше изпълнено със сексуално напрежение. Когато вратата се затвори зад нас, Хейдън хвърли ключовете си на масата и аз подскочих. Той застана зад мен и бавно свали палтото ми.

- Нервна ли си?
- Доста. - не можах да позная собствения си глас. Беше станал с цяла октава по-нисък и писклив.
- Ще ми повярваш ли, ако ти кажа, че и аз съм малко нервен?
- Не. - изсмях се нервно, а той провлачи пръст по голата ми ръка, от китката до рамото.
- Искам да те задоволя, Аби. Искам да копнееш за мен всеки път, когато чуваш името ми.
- Вече се случва... Как винаги знаеш какво точно да кажеш?

Ръцете му се плъзнаха около талията ми и той опря брадичка на рамото ми.

- Какво имаш предвид?
- Винаги успяваш с лекота да ме възбудиш или успокоиш. Как го правиш? Това си е дар.
- Така е. Казвали са ми, че имам много даровит език.

Отърсих го от рамото си и поклатих глава.

- И веднага трябваше да съсипеш всичко.
- Признай си, че ти харесва мръснишкия ми ум. - ухили се Хейдън.
- Ще призная, че ми харесва малко.
- Само малко?
- Не насилвай късмета си, Джеймс.

Хейдън притисна устни отстрани на врата ми и прокара пръсти по ребрата ми.

- Ако трябва да съм честен, не знам как заслужих този късмет. - той ме завъртя с лице към себе си и плъзна палец по челюстта ми, усмихвайки се. - Има толкова много неща, които искам да ти причиня.
- Като например?

THE PLAYEROù les histoires vivent. Découvrez maintenant