Сайн уу? Намайг Пак Руда гэдэг. Энэ жил 17н настай ахлах сургуулийн 1-р анги.
Би дээрээ нэг ахтай түүнийг Пак Сонхүн гэдэг 18н настай надаас 1насаар л ах.Бидний эцэг эх биднийг баг байхаас л ажил гэсээр байгаад бид 2т нээх их анхаарал халамж тавьдаггүй байсан.
Тиймдээ ч бид нэгнийхээ ээж аав болж өгдөг тийм л ах дүүс.
Тэд 2жилийн өмнө бизнесээ өргөжүүлхээр Америк явцгаасан болхоор ах бид 2 хоёулхнаа амьдрахаар болсон юм.Бид гэртээ байхдаа үнэхээр аз жаргалтай ах дүүс байдаг боловч сургууль дээр бид бие биенийгээ мэдэхгүй хүмүүс шиг л байдаг. Яагаад тийм байдаг вэ гэж үү.....
Манай ах үнэхээр царайлаг бүр үнэхээр их сургуулийн бараг ихэнхи охидууд манай ахад унаж тусдаг. Хэрвээ намайг тэрний дүү гэдгийг мэдэх л юм бол би лав тайван байхгүй байх. Хэдэн гайтай охидууд ирээд ахын дугаарийг нь ч асуун ахын талаар асуун би лав тэсэхгүй байх.Надад бүр хар багаасаа найзалсан 2 найз байдаг юм. Тэднийг И Минхи Кан Сүжин гэдэг. Тэд бас л солонгос улсын нэр нөлөө бүхий айлийн охид юм. Яагаад ё юм Минхи бид 2ийн амьдрал жаахан төстэй санагддаг юм. Учир нь Минхи бас нэг ахтай Тэр ах нь бүр манай ахтай чацуугаар бархуу манай ахын хамгийн сайн найз нь. Түүнийг И Хысин гэдэг. Тэр үнэхээр царайлаг бүр үнэхээр.
Тийм ээ би тэрэнд сайн...
Za anhnii manai bichwer bolhoor sain hairlaad uguurei. Tsaashdaa tanriiga auidaahgui baih bolnoo.💜💜
Тийм ээ
YOU ARE READING
~♡Only You♡~
RomanceЧамгүй энэ хорвоог төсөөлөхөд үнэхээр бэрх... ~ахлах сургуулийн охины анхны хайрын тухай өгүүлэх болно~