~Парт 1~

24 7 0
                                    

Гүн нойрондоо автан унтаж байтал гэнэт хөлнөөс нэг зүйл татхад цочин сэрвэл
Ах: Яааа Пак Руда босолдоо чамаас болж хичээлийнхээ эхний өдөр хоцормооргүй байна гэв.
Би: За за бодолдоо үглээ гэдэг нь гэж хэлэн босон шүршүүрт орчихоод үсээ хатаан бага зэргийн долгион оруулан нүүрээ хөнгөн будан толиний өмнө дүрэмт хувцасаа барин зогсов.
Аааягүүү ахлах ангийн дүрэмт хувцас надад үнэхээр сайхан зохиж байлаа.

Хувцасаа өмсөн доош буутал Минхи Хысин 2 ирэн дуу шуу болон байцгааж байлаа.

Шатаар бууж байтал Хысин миний үйлдэл болгоныг харан зогсож байлаа.

Би: И Минхи үнэхээр хөөрхөн байна
Минхи: Яааа Руда хүн битгий ичээгээд байлдаа хэмээн ичингүйрэв.

Бид 4 инээлдсээр гэрээс гаран сургуулийн зүг алхацгаав.
Минхи бид 2 сургуулийн нааханд байдаг дэлгүүр дээр үлдэн ах нарийг явуулав.
Бид 4ийг хамт сургууль руу орвол хүүхдүүдийн ам нь газар унах биз.
Бид 2 дэлгүүрээс 3н сүү аван сургууль руу орход Сүжин өөдөөс инээд алдсаар гүйж ирэн.

Сүжин: Яанаа би үнэхээр их догдолж байна аа бидний ахлах сургуулийн эхний өдөр шүүдээ
Минхи: Харин тийм ээ гэсээр нэг зүгрүү хөлөрч эхлэв.
Бид 2 гайхан тэр зүгрүү харвал Жэй явж байлаа тэр манай сургуульд өнгөрсөн жил шилжиж ирсэн юм.
Минхи түүнийг ирсэн цагаас нь хойш сайн болсон. Тэр манай ах нарын найз нь гэхдээ Минхиг Хысиний дүү гэж мэдэхгүй.

Би Минхигийн урдуур гараа савчуулан
Би: Хүүе И Минхи наад нүд чинь уналаа.
Минхи: Аа-а-ан нөгөө юу уучлаарай гэж гацаж бүдгэрсээр хэлэв.
Бид 2 зар хийтэл инээсээр бид 3 ангидаа орж ирэн суудал суудалдаа сууцгаалаа.
Хонх ч дуугаран багш ч орж ирэн.
Багш: За хүүхдүүдээ ахлах ангид орсонд нь баяр хүргье. Өнөөдөр хичээлийн эхний өдөр учираас 2хичээл орно гэв
Хүүхдүүд ч дор бүрнээ хичээл тараад юу хийх талаараа ярилцацгааж байв.

Хичээл ч харан бид 3 хотын төвөөр дэлгүүр хэсэн бүгд 3 4н тоо юм барисаар ах бид 2ийн байнга ордог пиццаны газар оров.
Бид 3 орон ширээ хайн харан зогсож байхад. Биднийг дуудан

Сонхүн: Рудаааа
Хысин: Минхийй гэж зэрэг орилов.
Бид 3 тэдний байгаа ширээн дээр очтол Жэй бас байв. Бид суун хамтдаа захиалгаа өгцгөөлөө.

Жэй: Надад юу болоод байгааг хэлээд өгөх хүн байхгүй биз?  Сонхүн Хысин арай та 2ийн найз охидууд юм уу гэж гайхан асуухад.

Сонхүн: Юу гэж дээ энэ бол миний төрсөн дүү Паг Руда.
Хысин: Харин энэ бол миний дүү И Минхи.
Жэй: Та 2 дүүтэй байсан юмуу? Гомдмоор юмаа найзлаад бүхэл бүтэн жил гаруй болж байж дүүтэй гэдгээ надад хэлээгүй хэмээн гомдоож гарав.
Сонхүн: Чи биднээс асуугаагүйшд
Хысин: Тийшд
Жэй: Хогийн 2 гэсээр бүгд инээлдэн сууцгааж хоолоо идсээр харихаар болцгоов.
Сонхүн: Надад нэг санаа байна хэдүүлээ өнөөдөр хичээлийн эхний өдөр юм чинь манайд очиж жоохон хөгжилдөцгөөвөл ямрав гэхэд бүгд зөвшөөрөн гарцгаав.
Бид манайх руу явах замдаа дэлгүүр орон идэх зүйл болон амттангууд авлаа.

Гэрт ирэн бүгд орцгоож ах бид 2 авсан зүйлсээ цэгцэлж эхлэв.
Бид юмаа цэгцэлж дуусан том өрөөнд очиход.
Жэй: Хэдүүлээ лонх эргүүлээд 2 талд нь таарсан 2хүнээ шийтгэж тоглох уу? гэхэд бүгд зөвшөөрөн эргүүлэхэд
Чөтгөр гэж Хысин бид 2 таарчихав.

Za joohon turshlaggui baij magadgui shuu gehdee ta nar mine hairlaj uguurei❤

~♡Only You♡~Where stories live. Discover now