SHIFTING DENEMELERIM - 6

490 22 18
                                    

Uzun zamandır bölüm atmak istiyordum ama yazacak birşey bulamıyordum. Neden derseniz uzun zamandır shifting yapmak için uğraşıyordum. Nedense içimden gelmiyordu. Gündüz kendimi motive etmeye çalışsam da olmuyordu. Neresi için script yazsamda tam istediğim gibi olmuyordu. Bir boşluk oluşmuştu adeta. Ayrıca shifting yapmak için yeni animeye, mangaya falanda başlamıyordum (Çünkü eğer o okuduğum/izlediğim şeyleri seversem oraya gitmek isterim djskslxjskd). Neyse işte son birkaç gündür bu boşluktayım kurtulmaya, shifting enerjimi yenilemeye çalışıyordum.

Dün gece sonunda karar verdim ve Tokyo Revenge'ye script yazdım. Yaklaşık 2 hafta mı ne önce (Emin değilim belki daha önce) Tokyo Revenge'yi izledim. Ardından mangasından okudum. Çok pis sardı skxmslxkkd. Ayrıca kendimi mangaya ve karakterlere bayağı yakın hissetim açıkçası. Hepsinin o üzücü geçmişteki, yaşanmışlıkları. Gerçeklik hayat ile çok güzel özdeşiyor (Okuyun okutturun, izleyiniz izlettirin aga. Ama şahsen mangası harika.). Neysem işte.

Yazdım yattım uyudum LEKDŞELDŞDLDL. Sözde shifting yapmaya çalışacaktım. Sabah saat 10:30 gibi uyandım (Tabii kardeşim yüzünden önce 06:38 gibi uyandım ama neyse.). Uyanınca dedim hadi shifting yapayım (Hep 10-11 gibi shifting yapma isteği geliyor KDKDLDKDLD). Scripti özellikle beyaz kapıda kırmızı kalem ile yazmıştım Darwin metodu yaparım diye. Yattım başladım saymaya. Güzelce saydım (Hiç dikkatim dağılmadı aga. Kendimi geliştirmeye başladım odak konusunda. Shifting sağolsun KSKDKXLSKXKD). Ve olumlama söyleyerek uyumaya çalıştım. Uyur uyanıkken bir rüya gördüm (Ya da ne bilim onun gibi birşey). Tiktok'a bakıyordum. Birisi Tokyo Revenge'ye scripti hazırlamış. Ve yaşanmasını istediği olayları yazmış (Tek sorun var ben bir tane böyle video bulamadım TikTok da). Ama yazanlar benim istediğim şeylerdi. Ayrıca Mikey ile sevgili olmaya yönelikti (Ben onunla sevgili olmak ve ilerde evlenmek istiyorum da dkmeşxkepxkd). Neyse işte. Sonrasında Draken'in sesini duydum. Diğerleri (Takemichi, Hina, Emma, Pakkun'lar falanda vardı sanırım). Bana sesleniyordu. Uyan der gibi (Tabii Japonca ama ana dilim gibi biliyorum yazdım). Sonrasında annemler beni uyandırdı.

Uyandıktan sonra kahvaltı falan derken aklıma o TikTok videosu geldi. Belki daha önce tt de gördüğüm birşeydir diye baktım. Ancak sadece tek bir tane türkçe video var. O da Mikey ile sew olmak diye. Benim gördüğüm değil. Ayrıca gördüğüm şey adeta yaşayacaklarım gibi birşeydi.

Aga yine gerçeklikler arası karmaşa oldu be OWKDŞEKDŞDLD. En azından shifting heyecanım geri döndü. Bu sefer bu heyecan gitmeden başarmak istiyorum. Pes edemem.

Evvet ayrıca Haikyuu izlemeye başladım. Sanırım yarın devam edeceğim. Biraz daha izledikten sonra Haikyuu scripti yazarım sonunda. İstediğiniz başka scriptler varsa yazın. Bende yazmaya çalışayım. Olmazsa çeviri yazarım ;)

Böyle tuhaf anılarınız, shiftingde yaşadığınız tuhaf olaylar var mı? Yazarsanız sevinirim, okumayı seviyorum öyle şeyleri sjslxlslxkkd.

Haydi sağlıcakla kalın;)

Shifting nedir? Shifting nasıl yapılır? Shifting denemelerim. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin