Oy vermeyi unutmayın lütfen emeğe saygı rica ediyorum 🙏🏻
Keyifli Okumalar 💫
-------
Gözlerimi açtığımda, bir süre nerde olduğumu anlamaya çalıştım. Hatırlamam ve hızla ayağa kalkmak için çabalamam çok sürmemişti.
Kaçırılmıştım.
Beni bir odaya kapatmışlardı. Hatta burası orasıydı. Beni ilk kaçırdıklarında, Doruk'la ilk tanıştığımızdaki yer. Aynı adamlardı. Ne istiyorlardı benden?
"Açın kapıyı, ne istiyorsunuz!?" diye bağırdım korkuyla. Kapıya hızla vurmaya başlamıştım. Bağırıp, kapıya vururken çok geçmeden kapı açıldı.
Bir adam içeri girdiğinde, hızla nefes alıp korku dolu gözlerimi üstünde gezdiriyordum.
"Sessiz ol biraz. Patron geldiğinde, derdini ona anlatırsın," dedi tıpkı geçen seferki gibi. Sanırım aklımı yitirecektim.
"Patron mu, ne patronu? Patronunuz kim? Konuşsana!" diye bağırdım. Kimdi bu adam ve en önemlisi benden ne istiyordu?
"Sus dedim sana. Bağırma!" Bağırmaya devam ettiğimden olsa gerek, beni hızla tutup sandalyeye oturttuktan sonra ellerimi ve ayaklarımı bağlamış ardından ağzımı bantla kapatmıştı.
Kurtulmak için çırpınıyor ve öfkeli bakışlarla adama bakıyordum. Sanırım, patronu beklemekten başka çarem yoktu.
--------
Ömer eve gelmesine rağmen, Asiye'yi bulamıyordu. Genç kız okuldan direkt eve geçeceğini söylemişti. Ama yoktu.
Fazla umursamadı, birazdan gelir diye düşünerek masaya oturdu. Emel yengesiyle birlikte gitmişti. Bu gece orda kalacaktı.
Ancak zaman geçtikçe endişesi artmaya başladı. Beklerken kapı açılınca, Asiye geldi sanıp hızla kapıya döndü ama yanılmıştı. Gelen abisiydi.
"Abicim, Asiye yok mu?" diye sordu Kadir merakla. Ömer derin bir nefes aldı.
"Yok. Geldiğimde yoktu, daha gelmedi."
"Allah Allah, nerde bu kız? Hemen eve geçeceğim diyordu. Bir şey mi oldu acaba?" dedi Kadir tedirgin bir şekilde.
"Başına bir şey gelmiş olmasın?" dedi oldukça endişeli bir şekilde, bir kaç saniye sonra.
"Ne gelecek abi.." dedi Ömer korkuyla abisine bakarken. Bir kaç saniye sonra aklına gelen şeyle bakışları değişmişti.
"Doruk... Doruk'la iyi anlaşıyorlardı. Çıkışta falan birlikte bir yere mi gittiler acaba?" dediğinde Kadir bir süre Ömer'e baktı.
-------
Artık çırpınmayı bırakmış, hareket bile etmeden bekliyordum. Çünkü başka çarem yoktu. Kurtulmam bu sefer çok zordu. Hem kimdi bu adam, ne istiyordu benden bilmek istiyordum. O anda kapı açılınca, gözlerimi kapıya çevirdim.
Biraz önceki adamdı. Karşıdan biri daha geliyordu ki ayak seslerini duyuyordum. Sanırım bu oydu. Patron. Kaçırılmam için emri veren kişi.
Siyah ayakkabısı, siyah pantolonu ve siyah gömleğiyle bir adam girdi içeri..
Yüzüne baktığım an, hayatımın şokunu yaşamıştım. Dehşete düşmüş, inanamaz bir şekilde karşımdaki adama bakıyordum.
Ama bu nasıl olurdu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çalı Gülü|AsDor
RomanceBirlikte çalı güllerinin arkasına gizlenmiş, adamlardan saklanırlarken kaderlerinin tam da bu noktada değişeceğinden haberleri bile yoktu. Çalı Gülü onları gizledi, onlar bunca yıllık sevdasını. Sahi İlk Aşk Unutulur Muydu? ~AsDor~ Kitabımın kopyal...