Beni Bırakıp Nereye Gidiyorsun?

854 65 33
                                    

Ali şok içinde eline bulaşmış kana bakıyordu. Başını kaldırıp bir daha bağırdı. 

"Sedye getirin çabuk dedim ben çabuk! Hemen röntgeni hazırlayın ciğerlerinden geliyor bu kan çabuk!" Dedi Ali. 

Ali'nin canhıraş bağırışını oradan geçerken duyan Çağlar o tarafa baktığında karşılaştığı manzara onu şok etti. Hemen Ali'nin yanına koştu. 

"Ali? Ne oldu böyle?" 

"Bi-bilmiyorum hocam birden burnundan ve ağzından kan gelmeye başladı ve bayıldı röntgene almam lazım ne olduğunu görüntüleyebilmek için." Dedi Ali. 

Çağlar Ferman'a baktı o sırada sedyeyi getirmişti oradaki hemşireler. 

"Hemen alalım o zaman Ali merak etme ben buradayım yardım edin taşımama hadi. Bir iki üç." Dedi Çağlar. 

Ferman'ı sedyeye aldıktan sonra hızlıca röntgen odasına ilerlediler. Ferman'ı hızlı bir şekilde röntgene almışlardı. Röntgen cihazı çalışırken Çağlar Ali'ye döndü. 

"Ali tamam bak halledeceğiz tamam mı ben geçirdiği işkenceden biraz etkilenmiş olabileceğini düşünüyorum." 

Ali titreyerek önüne bakıyordu. 

"İç kanaması olabilir ki bu demektir ki dünden beri var bu ben nasıl fark etmem iç kanaması olabileceğini ya..." Dedi Ali. 

"Ali! Senin suçun değil sen çok yetenekli olabilirsin ama müneccim değilsin bak iç kanama olduğunu zannetmiyorum tamam mı bir bakalım röntgen sonucuna." Dedi Çağlar. 

Ali panik atak geçirmenin eşiğindeydi ama başını salladı. Çağlar da röntgen cihazına döndü ve sonuçlar ekrana gelince hemen oraya fırladılar. 

Röntgen çıktılarına bakınca Ali de Çağlar da birbirlerine şok olmuş bir şekilde baktılar. 

"Crush sendromu bu iç kanama değil." Dedi Çağlar. 

"Hocam bu öyle bir bir günlük işkenceden sonra hemen oluşabilecek seviyede bir şey değil daha önce bu organlara bir şey olmuş. Baksanıza akciğer zarına. Hocam... Hocam ne yapacağız bu çok tehlikeli ölümcül..." Dedi Ali. 

"Ali panik yok eğer ilk işkence gördüğünde bayılsaydı ölümcül olurdu ama şu an hayati bir riski yok sen de biliyorsun ama hızlı bir şekilde müdahale etmemiz lazım senin de önce panik yapmaman lazım." Dedi Çağlar. 

"Hocam nasıl panik yapmayayım ya nasıl panik yapmayayım bir söyler misiniz?" Dedi Ali. ,

"Ali..."

Ceyda o sırada röntgen odasının önünden geçerken içeride panik atak geçirmek üzere olan Ali'yi ve onu yatıştırmaya uğraşan Çağlar'ı fark etmişti. Hızlıca oraya girdi. 

"Ne oluyor burada?"

Çağlar Ceyda'ya baktı. 

"Ferman'da crush sendromu oluşmuş." 

"Ne? Nasıl ya..." Dedi Ceyda ve yana dönünce Ferman'ın röntgen cihazının orada sedyede yatmakta olduğunu gördü.

"Benim yüzümden eğer ben fark etseydim fark etseydim benim fark etmem lazımdı Ferman Hoca'mın durumunu nasıl göremedim ya ben..." Dedi Ali. 

"Ali bak lütfen bana bakar mısın şu an bak biz onu kurtaracağız tamam mı duydun mu beni ama senin güçlü olmana ihtiyacım var." Dedi Çağlar. 

"Ama Ferman Hocam..." Dedi Ali. 

"Ferman iyi olacak ama iyi olması için bize ihtiyacı var. Benimle misin?" 

En Çok Abim Severdi BeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin